Pakkotoisto Podcast

Boogie, Kati Alander, Timo Honkala, Antti Pirinen. Antin kohdalla keskustelua syntyisi bodauksen lisäksi ainakin bisneksestä ja perhokalastuksesta (varmasti katsojia tulisi myös "skenen" ulkopuolelta).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimmo Elomaa olisi mielenkiintoinen, ei ole herrasta yhtään bodaus aiheista podcast haastattelua. Olisi mielenkiintoista tietää, millä metodeilla treenasi Kimmo treenasi Kiken
Kimmo vissiin vieläkin treenauttaa joitakin kotisalillaan autotallissa, sielä vois varmaan tehdä podcastin, tai vetää jopa treenin ;)
 
Erittäin hyvä! Ainoa pikku miinus että Tuomo ehkä oli välillä kaukana mikrofonista niin hänen ääni oli hiljaisemmalla
 
Kerästä odotan mielenkiinnolla.Hyvä juttu.
Mä en mitään podcastia ole niin odottanut kun tätä. Mulla on niin paljon kysyttävää miten ne sillon treenas ja söi ja miten se eroaa nykyajasta kun itse tiedän tästä ajasta niin paljon.
 
Nykyaikana ei bodarit taida enää bulkata.
80 luvun alkupuolella muistan Keräsen olleen hyvässä possukunnossa.Oli katsojana Turussa bodykisoissa.En meinannut tuntea.
 
Mä en mitään podcastia ole niin odottanut kun tätä. Mulla on niin paljon kysyttävää miten ne sillon treenas ja söi ja miten se eroaa nykyajasta kun itse tiedän tästä ajasta niin paljon.
On mielenkiintoista kuulla kyllä, samoin ku Leskistäkin pitkästä aikaa. Kiitokset vain, Mike.
 
Back
Ylös Bottom