Pakkotoisto Podcast

F1C7DEAB-1081-41B5-A928-BDD23AFA8DB8.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista amerikan trt-hoidoista aka. laillistetusta dopingista oli mark bell:lla hyvä podcasti. Podcast:ssa vieraana lääkäri, joka on jumpannut asian parissa 30v ja optimoinut urheilijoiden hormonitasoja, suorituskykyä jne. Tohtori kertoi miten laillinen härdelli toimii ja mistä harmaa alue löytyy. Miten harmaata aluetta konsultoidaan avautui myös podcast:ssa. Tuolla tyypillä on hyvä maine. Hämärämpiäkin hemmoja varmasti löytyy, jotka ovat valmiimpia kirjoittamaan erilaisia reseptejä ja antamaan neuvoja suorempaan.

Dr. Lester Lee has treated world-class Olympic athletes, health and fitness professionals, and individuals dedicated to achieving their bodies' full potential with hormone replacement therapy.

U.S. Olympic Committee Doctor for the 1988 and 1992 Summer Olympic Teams
...

View: https://www.youtube.com/watch?v=2hNl3FeDMxM

Tää ei nyt liity podcasteihin mutta mulla oli allucirkus-maratoni ja laskin että 4 mainosta tuli ensimmäisten 15 min aikana =( mä odotan sitä mannekuvaa...

Allu sano että ois makeeta polttaa kumia vanteelle asti ja nähdä kipinäsuihku mut ei taida alumiinivanteilla onnistua kun alumiini ei kipinöi 😁 Eli peltivannetta alle jos moista haluaa kokeilla

Allu sano että ois makeeta polttaa kumia vanteelle asti ja nähdä kipinäsuihku mut ei taida alumiinivanteilla onnistua kun alumiini ei kipinöi 😁 Eli peltivannetta alle jos moista haluaa kokeilla
Tämä olikin muuten hyvä huomio =) Taitaa siinä Ässässä olla 21 tuumaset vakiona muistaakseni, kun jarrulevyt on aika isot.. Voipi olla ettäei ihan heti pelivanteita löydy

Mitä @Mike tarkotat ku sanoit, että rest-pauseja suurin osa väärinkäyttää? Tuli vaan mieleen kun ite ruvennu käyttää jonkun verran restpausee.

Mitä @Mike tarkotat ku sanoit, että rest-pauseja suurin osa väärinkäyttää? Tuli vaan mieleen kun ite ruvennu käyttää jonkun verran restpausee.
Enkö mä siinä selitä sen, jos en, niin missä kohtaa sanoin? Varmasti liittyi mun pointtiin sillä hetkellä, en mä tommoista ilman selitystä heittäisi ikinä, eli kuuntele se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom