• Rekister√∂idy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkotoisto Podcast

Wannabe Athlete

Ikuinen räpiköijä
VIP
Ikä
31
Kaupunki
Jyväskylä
Oli hyvät setit Timon kanssa! Nykyään niin kiire, että ei ihan järjestään ehdi aina jokaista podcastia tai videota katsoa ainakaan tuoreeltaan, mutta kerrankin kun on aikaa, niin kahvikupin ja podcastin kanssa kyllä hyvin viihtyy. Kiitos näistä Mike!

Kaikki podcastit oon aina kuunnellu ja aivan loistavaa kamaa! Suuret kiitokset näistä.

Monia hyviä podcasteja tullut, etenkin Arto Vainion ja Pauli pöyhiän kanssa. Itse pidän enemmän rauhallisista asiapitoisista keskusteluista kun sekavasta läpästä, onneksi jokaiselle jotain !
Mentula oli kans kova!

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Melkoista settiä tuolla videon kommenteissakin
Pillikullit suuttui, mutta ei se meidän vika ole ettei kaikkia ole siunattu kunnon kalulla. Sit ne purkaa siellä tubessa ja laudalla omaa surkeuttaan vaikka ei se meisseli nyt miehen mitta ole, tai vaikka olis, niin ei se huonoa ihmistä tee siitä nakkimunasta. Se tosin itse tekee itsestään huonon ihmisen alkamalla flippailemaan jostain läppä podcastista.

jtjeremia

VIP
Podcast Paulin kanssa oli selkeää ja mielenkiintoista keskustelua. Hyviä kysymyksiä Mike heitti Paulille, joihin Pauli vastaili hyvin.
Podcast Timon kanssa oli v√§rikk√§√§n erilaista keskustelua, sis√§lt√§en aimo annoksen aasinsiltoja. V√§lill√§ tuli naurettua ja v√§lill√§ ihmetelty√§, jopas aiheet vaihuu. (y)ūüėā

Ulkoministeriön matkustustiedote Pakistaniin aikoville. Minua ei houkuta. :)

PS. Luultavasti kaikki podcastit olen kuunnellut.

jtjeremia

VIP
Eilen illalla tuli mieleen, mitähän Allulle kuuluu. Meinaisin ehdottaa Mikelle podcastia Allun kanssa. Kiitos Mike ja Allu!

AndyS

Mode
Itse en pidä näistä Kale ja Valde -jaksoista ollenkaan. Olen yrittänyt kuunnella useampia ja jätin kaikki kesken, kun jutut ei napanneet. Sitten keksin asiaan oivan ratkaisun: en kuuntele niitä! Silloin ne eivät häiritse minua millään tavoin ja niistä tykkäävät ihmiset voivat tyytyväisinä kuunnella niitä niin paljon kuin haluavat.

Wannabe Athlete

Ikuinen räpiköijä
VIP
Ikä
31
Kaupunki
Jyväskylä
Kivaa lätinää taas. Tulee aina nostalginen olo ja valuu mieli Gymlogien alkuaikoihin ja oman saliharrastuksen alkuun. :giggle:

Oliko Kobe Bryant tämä entinen koripalloilija kenen kopteriturmasta Mika puhui, muttei nimeä muistanut?