Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monia hyviä podcasteja tullut, etenkin Arto Vainion ja Pauli pöyhiän kanssa. Itse pidän enemmän rauhallisista asiapitoisista keskusteluista kun sekavasta läpästä, onneksi jokaiselle jotain !
Mentula oli kans kova!

Melkoista settiä tuolla videon kommenteissakin
Pillikullit suuttui, mutta ei se meidän vika ole ettei kaikkia ole siunattu kunnon kalulla. Sit ne purkaa siellä tubessa ja laudalla omaa surkeuttaan vaikka ei se meisseli nyt miehen mitta ole, tai vaikka olis, niin ei se huonoa ihmistä tee siitä nakkimunasta. Se tosin itse tekee itsestään huonon ihmisen alkamalla flippailemaan jostain läppä podcastista.

Podcast Paulin kanssa oli selkeää ja mielenkiintoista keskustelua. Hyviä kysymyksiä Mike heitti Paulille, joihin Pauli vastaili hyvin.
Podcast Timon kanssa oli värikkään erilaista keskustelua, sisältäen aimo annoksen aasinsiltoja. Välillä tuli naurettua ja välillä ihmeteltyä, jopas aiheet vaihuu. (y)😂

Ulkoministeriön matkustustiedote Pakistaniin aikoville. Minua ei houkuta. :)

PS. Luultavasti kaikki podcastit olen kuunnellut.

Itse en pidä näistä Kale ja Valde -jaksoista ollenkaan. Olen yrittänyt kuunnella useampia ja jätin kaikki kesken, kun jutut ei napanneet. Sitten keksin asiaan oivan ratkaisun: en kuuntele niitä! Silloin ne eivät häiritse minua millään tavoin ja niistä tykkäävät ihmiset voivat tyytyväisinä kuunnella niitä niin paljon kuin haluavat.

Screenshot 2020-04-06 at 17.55.12.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom