Pakkotoisto Podcast

Hyvä podcast. Miinus siitä kuitenkin, että kun armeijan asioista puhutaan, niin annetaan sen asiantuntijan, kun sellainen kerran on saatu paikalle, olla enemmän äänessä. Omalla varusmiesajan kokemuksella en lähtisi kovasti besserwisseröimään.
Uskon, että sä tekisit nämä Podcastit lajin ihmisinä paljon paremmin, 61 kappaletta niitä. Mutta suonet anteeksi jos joskus olen enemmän äänessä. Joskus mä kaipaisin vähän semmoista siimaa, että ei oltais heti vetämässä vyön alle jos yhtään on saumaa. Vähän ikävää ylipäätänsä, että oikein etsitään mistä nyt pääsis sanomaan. Ikäänkuin mä nyt olisin tossa jotenkin besserwisseröinyt, en, vaan tapani mukaan höpötän mukana. Mitä siitä tulis jos mä olisin turpa kiinni ja kyselisin monotonisesti vain kysymyksen sillon ja tällön. Mä pidän näitä keskustelutuokioina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä podcast oli Laurin kanssa. Ekat minuutit pitkistä miehistä oli tosi kiinnostavaa, sit alkoi laivaston juttuja tulla ja jotenkin ei meinannut jaksaa kuunnella mut helvetti että olikin mielenkiintoista! Tunti vierähti liian nopeasti ja mielellään lisää kuulisi.
Kerrankin aihe jossa Mike oli altavastaajana :ROFLMAO:

Joo ja mua ei laisinkaan haittaa olla jostain ihan kujalla, aiheuttaa vain lisää keskustelua kun kiinnostaa.
En oo kaikkii podcasteja kuullu mut monista saanu sen kuvan että sulta aika moneen asiaan löytyy vastaus mut nyt sai Lauri välillä korjata :ROFLMAO:
Onko Artturi ollut ikinä sulla vieraana podcastissa tai treeneissä?

En oo kaikkii podcasteja kuullu mut monista saanu sen kuvan että sulta aika moneen asiaan löytyy vastaus mut nyt sai Lauri välillä korjata :ROFLMAO:
Onko Artturi ollut ikinä sulla vieraana podcastissa tai treeneissä?
Johtunee varmaan siitä, että ollaan aika kaukana asioista, joista mä mitään tiedän. Artturi ei ole videoilla ollut, eikä ole mikään moottoriturpa, niin ei ole hedelmällinen podcast-vieras.

Johtunee varmaan siitä, että ollaan aika kaukana asioista, joista mä mitään tiedän. Artturi ei ole videoilla ollut, eikä ole mikään moottoriturpa, niin ei ole hedelmällinen podcast-vieras.
Joo tiedostan sen eikä tässä nyt ollut tarkoitus mitään pahaa sanoa

Podcasteissa mä koitan olla jotenkin tuttu vieraan kanssa tai sitten vieraan pitää olla sairaan mielenkiintoinen että mulla on sitten rento meininki.
Tuo kyllä vaikuttaa tosi paljon. Esim. se Anan kanssa tehty podcasti ei ollut mun mielestä niin hyvä kun puuttui se rento jutustelu, kun käsittääkseni ette toisianne tunne entuudestaan? Tai siis olithan sä rentona siinä mutta meininki Allun tai vaikka Vatasen kanssa on ihan erilaista ja hauskempaa.

Tuo kyllä vaikuttaa tosi paljon. Esim. se Anan kanssa tehty podcasti ei ollut mun mielestä niin hyvä kun puuttui se rento jutustelu, kun käsittääkseni ette toisianne tunne entuudestaan? Tai siis olithan sä rentona siinä mutta meininki Allun tai vaikka Vatasen kanssa on ihan erilaista ja hauskempaa.
Vaikka tässä onkin kehitytty noissa puhejutuissa pitkälti striimaamisen ansioista, niin kyllä silti vielä ihan lasten kengissä tää on.

Hyvä podcasti tämän Laurin kanssa.
Olisi ollut mielenkiintoista kuulla miten Lauri pitää kondista yllä kun on työvuoroissa?
Noissa ohjusveneissä kun ei ole mitään tiloja treenaamiseen, ei kuntohuonetta tms, hytitkin pienempiä kun normi Ruotsinlaivan hytit... Hienoa olisi se Hans Fell podcast, mutta tunti ei riitä sitten :)

Vasankari on vakuuttava ja mielenkiintoinen herrasmies, todella kova on fysiikka pitkäksi mieheksi. Kiinnostavaa juttua oli merivoimien toiminnasta.

Laurikin sitten lopuksi kyseli Miken "kisaamisesta", johon ei toki kunnollista vastausta saatu edelleenkään. Mutta ei tarvitse Einstein olla tajutakseen, että Mike ei itse ole lavalle menossa. Kyseessä varmastikin jonkun valmennettavan kisaprojekti.

Laurikin sitten lopuksi kyseli Miken "kisaamisesta", johon ei toki kunnollista vastausta saatu edelleenkään. Mutta ei tarvitse Einstein olla tajutakseen, että Mike ei itse ole lavalle menossa. Kyseessä varmastikin jonkun valmennettavan kisaprojekti.

Eikö tuo nyt ole ollut jo ekasta ig postauksessa lähtien ihan selvä asia mitä mike on sinne kisoihin menossa tekemään?

Kuvaamaan, niinkuin aina tähänkin mennessä, ja tänä vuonna mahdollisesti myös enemmän mukana järjestely hommissa.

Ihan ihme spekulointia asian ympärillä.

Eikö tuo nyt ole ollut jo ekasta ig postauksessa lähtien ihan selvä asia mitä mike on sinne kisoihin menossa tekemään?

Kuvaamaan, niinkuin aina tähänkin mennessä, ja tänä vuonna mahdollisesti myös enemmän mukana järjestely hommissa.

Ihan ihme spekulointia asian ympärillä.
Näinpä. Tuohon on kuitenkin tullut paljon innokkaita postauksia monelta tunnetultakin bodyukolta, että vihdoinkin. Ehkäpä heistä suurin osa on kuitenkin vain mukana tuossa läpässä. Tai sitten jotkut oikeasti luulevat Miken kisaavan, mene ja tiedä.

Ihan huomiona tuosta Nagasakin atomipommista mistä podcastissa puhuttiin, että se tapahtui 9.8.1945 ja Japani antautui vasta 15.8.1945. Pommia ei siis pudotettu antautumisen jälkeen.

Japanissa on yleisesti vallalla sellainen mentaliteetti, että heidät nähdään enemmän sodan uhreina - kontrasti Saksaan on melkoinen - joten en yhtään ihmettele, jos paikallisissa museoissa tarina esitettäisiin heidän kannaltaan suotuisasti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiroshiman_ja_Nagasakin_pommitukset#Japanin_antautuminen

I stand corrected, kovasti tosta on puhetta ja Nagasagi oli aika tarpeeton veto, koska Hiroshima tuhosi käytännössä Japanin sodan kannalta eikä Nagasagilla ollut enää mitään varsinaista pointtia kuin show the fuck off.

In discussions of surrender, two key events dominate discussion: the bombing of Hiroshima, and the Soviet invasion. The bombing of Nagasaki, a few hours after the Japanese government learned of the Soviet advance, does not get much attention. Official reports and personal recollections from the Japanese government indicate that Nagasaki had little effect on decision-making. Critics of the bombings have asked why a second bomb was dropped at all, especially after such a short window of time.

Japani oli jo käytännössä antautunut kun Neuvostoliitto sanoi että ei kiitos. Silti Nagasagiin pommi pudotettiin, vaikka peli oli jo totaalisesti Japanin osalta pelattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom