Pakkotoisto Podcast

Montako Pakkotoiston striimiä olet katsonut 5kk aikana? Ja se, että podcast aiheuttaa sussa tommoisia ajatuksia, on vain hyvä asia. Tasapaksut jee jee, happy happy jutut ei ole mitään. Mitä luulet vieraiden olevan ilman mua? Kuka niistä ottaa irti kaiken mitä pystyy sillä hetkellä? Podcast ei ole mitään ilman kahta.

Viimesin tais olla beta spesiaali ja se oli kyl tosi läppä, kiitos nauruista. Ja totta tuokin näkökanta. Mut miettii miten rogani haastattelee, on tosi avoin, positiivinen melkein kaikkea kohtaan ja suosituin podcasti. Sä ja Joe ootte melkee vastakohtia mun mielestä osittain mut johtuisko se vaan siitä et Joe polttelee kukkaa ja sää veät kahvia :D Meeppä huvikses tekee yks podcasti kaliforniaa ja polttele samalla niin katotaan minkälaista juttua sit mikeltä irtois. Loppuun vielä kiitokset tähän astisista podcasteista, ei ollut tarkotus muutaku antaa rehellistä palautetta/omaa näkökantaa parista podcastista mut ymmärrän hyvin kyllä miks kyseenalaistat ja puhut aina kyllä suoraan. Sitä arvostan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimesin tais olla beta spesiaali ja se oli kyl tosi läppä, kiitos nauruista. Ja totta tuokin näkökanta. Mut miettii miten rogani haastattelee, on tosi avoin, positiivinen melkein kaikkea kohtaan ja suosituin podcasti. Sä ja Joe ootte melkee vastakohtia mun mielestä osittain mut johtuisko se vaan siitä et Joe polttelee kukkaa ja sää veät kahvia Mee tekee yks podcasti kaliforniaa ja polttele samalla nii katotaan minkälaista juttua sit tulis
No jos beta spesiaali on viimeisin, joka tuli you tubeen 4kk sitten, niin miksi katsoisit tulevia striimejä? Ja jos olisit ollut paikalla kannattamassa striimiä, tietäisit että on kymmeniä kertoja selostettu striimin aikajana ja mahdollinen tulevaisuus. Jos kannatusta tulee ja tilaajia, niin podcastit siirtyy striimeiksi ja niille vuokrataa tila. Sitä ennen tule tapahtumaan, koska en aio ottaa 700 euron lisäkulua kuukaudessa, jos striimi ei rarhoita sitä tilauksien ja muiden kautta.

No jos beta spesiaali on viimeisin, joka tuli you tubeen 4kk sitten, niin miksi katsoisit tulevia striimejä? Ja jos olisit ollut paikalla kannattamassa striimiä, tietäisit että on kymmeniä kertoja selostettu striimin aikajana ja mahdollinen tulevaisuus. Jos kannatusta tulee ja tilaajia, niin podcastit siirtyy striimeiksi ja niille vuokrataa tila. Sitä ennen tule tapahtumaan, koska en aio ottaa 700 euron lisäkulua kuukaudessa, jos striimi ei rarhoita sitä tilauksien ja muiden kautta.

Jossain podcastissa taisin vaan kuulla ohimennen että ois goal alkaa striimaamaan jre tyyliin tubeen niin sillä sanoin siitä. Mut ite ainakin kannatan paljon tota striimiä mut mielummin tubeen kun twitchiin mun mielestä. Niin ja jos alkasisit striimaamaa podcasteja (jotka kiinnostaa eniten) sillon laittasin ilmotukset päälle :) mut eikö kannattas tehä podcastille oma tubekanava ja sit sinne striimailla jre tyyliin ? Ja ite olisin valmis tukemaan rahallisesti, pistetään kolehti käyntiin nii eiköhän homma onnistu.

Viimeksi muokattu:
Jossain podcastissa taisin vaan kuulla ohimennen että ois goal alkaa striimaamaan jre tyyliin tubeen niin sillä sanoin siitä. Mut ite ainakin kannatan paljon tota striimiä mut mielummin tubeen kun twitchiin mun mielestä
Ne tulee sitten tuossa tapauksessa jälkilähetyksenä tubeen. Tube ei striimaamisen kannalta anna paljoa mahdollisuuksia tukea. Mun selkee idea olis podcastit siirtää striimeiksi, kamalasti enemmän mahdollisuuksia sisältöön.

Ne tulee sitten tuossa tapauksessa jälkilähetyksenä tubeen. Tube ei striimaamisen kannalta anna paljoa mahdollisuuksia tukea. Mun selkee idea olis podcastit siirtää striimeiksi, kamalasti enemmän mahdollisuuksia sisältöön.

Joo, kyllä ois aika kova jos saatas striimiks. Vois ottaa vaikka live puheluita lähetykseen ja kyllä mulle twitch kelpaa kanssa. Sinne sit vaan lahjotusta ja subausta!

Joo, kyllä ois aika kova jos saatas striimiks. Vois ottaa vaikka live puheluita lähetykseen ja kyllä mulle twitch kelpaa kanssa. Sinne sit vaan lahjotusta ja subausta!
Livepuhelut on melkein mahdollisia, ainoo niissä on heikko äänenlaatu toisessa päässä ja olen koittanut tämän striimin tehdä teknisesti mahdollisimman hyväksi. Ehkä jos vastapäässä on nopea netti, niin vois ottaa esim facen kautta puhelun kuvalla. Tosin näissä tulee aina synkkausongelmia kun ääni kulkee eka mulle ja sieltä sitten striimiin kun taas oma ääni tulee suoraan koneelta striimiin.

Livepuhelut on melkein mahdollisia, ainoo niissä on heikko äänenlaatu toisessa päässä ja olen koittanut tämän striimin tehdä teknisesti mahdollisimman hyväksi. Ehkä jos vastapäässä on nopea netti, niin vois ottaa esim facen kautta puhelun kuvalla. Tosin näissä tulee aina synkkausongelmia kun ääni kulkee eka mulle ja sieltä sitten striimiin kun taas oma ääni tulee suoraan koneelta striimiin.

Aivan. No livechätti ainaki sit on mistä lukee ja propsit et on ollu kyl hyvälaatusia nuo podcastit. Ja on tuoki jo tosi hyvä et tulee jälkikäteen tubeen videon kanssa! Btw keksin mihin sua voisin verrata persoonana, oot ihan kun Chael Sonnenin kaksois olento mut bodaat vaan etkä ottele ;D Tässä tarkotan millä tavalla puhutte. Aina tosi suoraan ja kuulostaa negatiiviselta välillä vaikka ei sitä aina olekkaan :)

Aivan. No livechätti ainaki sit on mistä lukee ja propsit et on ollu kyl hyvälaatusia nuo podcastit. Ja on tuoki jo tosi hyvä et tulee jälkikäteen tubeen videon kanssa! Btw keksin mihin sua voisin verrata persoonana, oot ihan kun Chael Sonnenin kaksois olento mut bodaat vaan etkä ottele ;D Tässä tarkotan millä tavalla puhutte. Aina tosi suoraan ja kuulostaa negatiiviselta välillä vaikka ei sitä aina olekkaan :)
Joo, ehkä mun persoona hieman negatiiviseen päin on, koska suhtaudun aika kriittisesti kaikkeen. Mutta pääasia, ettei tässä ole liian tasainen ja taas toistaalta yltiöpositiivisuuskin on vähän niin ja näin. Mä koitan kuitenkin kehittyä kokoajan puhujana ja etenkin podcasteissä on saatava vieraat rentoutumaan ja puhumaan ihan aiheesta kuin aiheesta.

Joo, ehkä mun persoona hieman negatiiviseen päin on, koska suhtaudun aika kriittisesti kaikkeen. Mutta pääasia, ettei tässä ole liian tasainen ja taas toistaalta yltiöpositiivisuuskin on vähän niin ja näin. Mä koitan kuitenkin kehittyä kokoajan puhujana ja etenkin podcasteissä on saatava vieraat rentoutumaan ja puhumaan ihan aiheesta kuin aiheesta.

Tosta oon täysin samaa mieltä ja ootkin kyllä hyvä haastattelija. Ja jos alkaa tulemaan kiinnostavia vieraita bodyscenen ulkopuolelta ja saadaan striimi aikaseks niin varmasti tulee olemaan vielä iso juttu suomessa. Jää jugin striimit kakkoseks (jugia mitenkään vähättelemättä) mut mike kyllä on paljon parempi haastattelija kun jugi omasta mielestä.

Tosta oon täysin samaa mieltä ja ootkin kyllä hyvä haastattelija. Ja jos alkaa tulemaan kiinnostavia vieraita bodyscenen ulkopuolelta ja saadaan striimi aikaseks niin varmasti tulee olemaan vielä iso juttu suomessa. Jää jugin striimit kakkoseks (jugia mitenkään vähättelemättä) mut mike kyllä on paljon parempi haastattelija kun jugi omasta mielestä.
Striimeissä on ihan ok paikka ottaa vieraita sinne muista aiheista. Vertaamaan en Jukkaan lähtisi, aivan eri levelillä eikä ole edes tarvetta verrata, kyllä tähän maahan striimejä mahtuu.

Skype.

Hyvä podcast. Miinus siitä kuitenkin, että kun armeijan asioista puhutaan, niin annetaan sen asiantuntijan, kun sellainen kerran on saatu paikalle, olla enemmän äänessä. Omalla varusmiesajan kokemuksella en lähtisi kovasti besserwisseröimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom