Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro Allu.
Muuan lähipiiriläinen toteutti viime viikolla jo pitkään muhineen unelmansa ja hommasi itselleen kesäleluksi nelipyöräisen retro menopelin ja tuumasin tässä, että koska vanhempaa ikäpolvea edustava yksilö on kyseessä, niin kenties hieman nykyaikaisempi turvalaitteisto voisi olla ihan paikallaan :)

Nää podcastit on siis niin hyviä! Kaikki on kuunneltu, mitä on tullut ja joka kerta odottaa mitä juttuja tällä kertaa tulee. Älkää vain lopettako näiden tekoa

Todella hyvää palautetta tulvii jälleen kerran =) Hienoa kuulla että viihdytte. Laittakaahan lisää perusteluja tulemaan.. seuraavassa podcastissa sitten valitaan voittajat!

Tuli tosta Allun kysymyksestä podcastissa liittyen maapalon pinta-alan omistukseen, niin Kanadan tämän hetkinen perustuslaillisen monarkian johtaja on Elisabet 2 eli perjaatteessa hän "omistaa" Kanadan maapinta-alan, mitä Allu haki takaa kysymyksellään. Kanadan 20 dollarin setelissä on myös tällä hetkellä elisabet 2:n kuva.

Nyt oli kyllä niin hyvä podcastin tää nro23 että piti aktivoitua kalea ja valdea oikein kiittämään. Eikä edellisissäkään mitään vikaa ole ollu, timanttisia nekin. Kiitoksia kovasti!

Äijien höpinät on loistokamaa!
Kiitos =)

Nyt oli kyllä niin hyvä podcastin tää nro23 että piti aktivoitua kalea ja valdea oikein kiittämään. Eikä edellisissäkään mitään vikaa ole ollu, timanttisia nekin. Kiitoksia kovasti!
No mutta kiitosta sinne suuntaan =)

Pitäkääs Allun kanssa politiikkaradio podcastina. Ei sitten mitään siivottua, vaan ihan samalla tyylillä mitä nytkin tullut.
Onhan me politiikasta hieman keskusteltu, menee vaan aina siihen että kumpaakin alkaa vituttamaan huolella =)

Lahjoittaisin hälytysjärjestelmän herra Käyrälle, jotta tulevaisuudessa Audin pellit pysyis yhtä suorana kuin Allun:nolo::nolo::worship:
Ei taida Allun hälärit olla ihan vielä kosketuksen tasolla. Audihan huuta ku syötävä jos ikkunat rikkoo.

Mulla on niin käyrä sladdi, että kun nainen ottaa sen suuhun, tulee se korvasta ulos. Kuvittelin olevani normaali ja vieläpä komea, enhän ollut vielä kuullut vatupassin suorasta allucondasta. Surun ja katkeruuden sekaisten tunteiden vuoksi en ole pystynyt enää olemaan naiselleni mies, se sama mies, joka olin vielä hetki sitten. Ennen tätä, rakastellessani kumppanini vinkui kuin auton murtohälytin, kaipaan sitä aikaa. Elämässäni on tyhjä aukko, jonka haluan täyttää unelmalla, unelmalla siitä äänestä. Ehkä vielä joskus kuulen sen sireenin syvän soinnun. Ehkä minusta tulee jälleen mies.

Pystyiköhän vielä osallistua hälytysjärjestelmän arvontaan?

Hei, eka autoni on ollut mulla nyt kahdeksan ja puoli vuotta. Rellu. Koska mulla on Rellukan omistajan kohtalo, kyllä tässä kaivataan kovasti hälytysjärjestelmiä.
Toinen etuovi ei mene lukkoon, että siinäkin mielessä olisi mun ranskan(perunaan) ihmeeseen varsin hyvä. Tällaisesta joutuu tämä naisihminen kärsimään. Säälipisteitä mulle?

Palautteena sanon sen, että on teillä vain parasta settiä! Mike sanoi hienosti parisuhteista tai siis hänelle oli taidettu sanoa juuri siitä elämisestä. "Mene ja elä!"
Mulla tämä liittyy yhteen hankintaan, joka kanssa olen soutanut ja huopanut. Jotenkin tuli hymy huulille noista sanoista ja mietti aidosti, että mitäs jos lopettaisi jossittelun ja antaisi mennä. Muuten voi katua jossain vaiheessa, kun ei toteuttanut yhtä unelmistaan.

Tuli mieleen viime podcastista, että aikoinaan lukion bilsan opettaja kertoi, että oli kokeillut jotain intiaanien kehittelemää harjoitusta jolla olisi pystynyt hallitsemaan omia uniaan. Homma kuitenkin loppui herralla kun hän havahtui unessa siihen, että käsistä valui verta kun hän alkoi tarkastelemaan asiaa tarkemmin huomasi hän, että kädet olivat kokonaan poikki käsivarsien kohdalta.

Millä tavoin Mike muuten koet lucidunien näkemisen olevan huono asia? Muutamia kertoja itse jopa pyrkiny niitä näkemään, mutta turhautuneena lopetin ku ei niistä mitään tullu.

Millä tavoin Mike muuten koet lucidunien näkemisen olevan huono asia? Muutamia kertoja itse jopa pyrkiny niitä näkemään, mutta turhautuneena lopetin ku ei niistä mitään tullu.
Ne tuntuu joka kerta ahdistavilta ja ovat aina jotain negatiivista. Se kuulostaa ihan kivalta että esim heräis ja asunnosta olis seinä pois, mutta kun se sitten on sulle aivan todellista, niin se ei olekaan enää niin kivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom