PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoa siinä menee totutellessa, mutta sen jälkeen huomaa kuin helppoa ja yksinkertaista kaikki on OS X:ssä. Ei tule Windowsia ikävä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Faija osti myös pari viikkoa sitte Minin. Käytti aluks niinku windowsia niin oli hetken aikaa hukassa ja itse oon 400km päässä niin ei voi olla kädestä pitäen auttamassa.
Tuota varten on iChatin työpöydänjako. ;)

Se on kuulkaas sellanen juttu että parin viikon päästä lähtee Macbook Pro tilaukseen iMacin kaveriksi (ja myöhemmin jää sitten sen tilalle). Vaikea vain päättää että minkä teholuokan malli.

Tietty tekisi mieli odottaa Snow Leopardia mutta ei sitä tiedä milloin se tulee.

Nojoo, tässä nyt nähtiin että mitä käy kun Basso ostaa uuden tietokoneen. :D

Ensin hirveällä vauhdilla iMac myyntiin ja sitten katselemaan MBP:tä sen tilalle, vähän rauhoittumista ja miettimistä ja lopputulos = iMac pois myynnistä ja normi MacBook tilaukseen. :D
Nooh, mutta se on nyt tilattu, toivottavasti tulee tällä viikolla. Tämmöinen siis kakkoskoneeksi: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0812

Tai ykköskoneeksi, enemmän prossutehoa tuossa on kun iMacissa, heh. Muistia kyllä pitäisi lisätä, on vaan älyttömän kallista tuohon sopiva DDR3 jos 4 gigaa haluaa. :hyper:

Eikö tuon iMacin potku riitä sulla duunihommiin vai onko ruutu liian pieni?

EDIT: ja vielä ontopikkina, itse haen huomenna 24" iMacin alle :dance:

Eipä ole itselläkään tainnut olla maksimissaan kuin jotain sataa megaa, mini sen kyllä saa auki tovin miettimisen jälkeen mutta piirakka alkaakin sitten pyörimään aika vinhasti jos erehtyy jotain epmääräistä filtteria kuvaan soveltamaan.

Eikö tuon iMacin potku riitä sulla duunihommiin vai onko ruutu liian pieni?

EDIT: ja vielä ontopikkina, itse haen huomenna 24" iMacin alle :dance:

Kyllä se toimii varsin hyvin, mutta iMac kulkee vähän huonommin mukana kuin läppäri. :D Muutenkin hyvä olla varakone kun iMac rupeaa vanhenemaan ja saattaa kosahtaa minä hetkenä hyvänsä kriittisellä hetkellä, ei sillä ettenkö Applen laatuun luottaisi mutta koneet on kuitenkin koneita.

Noniin, nyt on iMäkki alla ja kivastihan tuo pyörittelee päällekkäin kaikkia leiskoja ja muita kilkkeitä yhtä aikaa. Varsin iso ero nopeudessa Miniin itseasiassa. Piti ottaa heti lavastettu foto kun tarvin yhdessä toisessa projektissa tuollaista setuppia :pano: Etenkin tuo oli pienimuotoinen yllätys kuinka iso ero on 22 < 24".

No nyt on Minissä 4 gigaa muistia ja 500-gigainen nopee kiintolevy. Ai että! :dance2:

22.05.2009, klo 12:04 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin

Asiaa, töiden jälkeen hakemaan. :rock: Suositelkaas muuten jotain hyvää ja suht edullista laukkua tuolle 13,3" MB:lle, en halua mitään ihmeellistä trendikuviointia mitä useimmissa tuntuu olevan vaan asiallisen laukun. Mielellään sellainen missä on kahva eikä hihnaa, tosin ei hirveästi väliä jos on muuten tyylikäs.

22.05.2009, klo 12:04 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin

Asiaa, töiden jälkeen hakemaan. :rock: Suositelkaas muuten jotain hyvää ja suht edullista laukkua tuolle 13,3" MB:lle, en halua mitään ihmeellistä trendikuviointia mitä useimmissa tuntuu olevan vaan asiallisen laukun. Mielellään sellainen missä on kahva eikä hihnaa, tosin ei hirveästi väliä jos on muuten tyylikäs.

LV Sac Bosphore ;)
Kuin tehty 13.3" MacBookia varten.

edit: ai se pitikin olla suht edullinen, joten unohda...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom