PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se nyt vaan niin kaunis. :rock:

Menee tovi kun siirtää kaikki kamat iMacista läppäriin, mutta eiköhän sitä pääse kohtapuoliin tarkemmin speksaamaan. :D

Liitteet

• macbook.jpg
    macbook.jpg
    204 KB · Katsottu: 223
  • studio.jpg
    studio.jpg
    265,6 KB · Katsottu: 311
Jahas, piti laittaa iMac tilaukseen, mutta nyt olenkin kallistunut kannettavan suuntaan ja pohdiskellut, että macbook vai macbook pro... Prkl, kun olis kova hinku saada uusi kone, mutta kun ei osaa päättää... :)

Jahas, piti laittaa iMac tilaukseen, mutta nyt olenkin kallistunut kannettavan suuntaan ja pohdiskellut, että macbook vai macbook pro... Prkl, kun olis kova hinku saada uusi kone, mutta kun ei osaa päättää... :)

Eipä niissä muuta merkittävää eroa ole, kuin näytönohjain. Eli jos et meinaa mitään pelailla, niin osta se perusmalli. Pärjäät mainiosti sillä.

Eipä niissä muuta merkittävää eroa ole, kuin näytönohjain. Eli jos et meinaa mitään pelailla, niin osta se perusmalli. Pärjäät mainiosti sillä.

Jep, tohon normi macbookiin olen itsekin alkanut kallistua, ja koska kotona saan sen tarvittaessa ulkoiseen näyttöön kiinni, niin tuolla 2" kokoerollakaan ole merkitystä, kuin siinä mielessä, että sitä on helpompi kanniskella mukana...

No voihan homo:D:D Ois saanu olla vakuutus-yhtiö viikon, pari hitaampi niin nyt ois kätösissä varsin herkullinen kone:kuola:

Kattelin tuossa juuri, että MBP 13" ja Air tehokkaimmillaan ois lähes samanhintaiset.
Tietenkään Airissa ei oo kuin 2G muistia ja MBP:ssä 4 ja optiona saa sen 8, joten tuohan vaikuttaa jonkin verran kuvankäsittelyssä.

Taidan tehdä niin, että säästän vähän rahaa ja 8-core Mac Pro kotikoneeksi ja sitten rupean vaihdattelemaan tätä MBP 15" Airiin....

Ostin tuon uudemman shufflen treenikäyttöön ja nyt pitäisi katella paremmat kuulokkeet jostain(tiesin kyllä, että alkuperäiset on surkeat :david:). Onko suosituksia?

Ostin tuon uudemman shufflen treenikäyttöön ja nyt pitäisi katella paremmat kuulokkeet jostain(tiesin kyllä, että alkuperäiset on surkeat :david:). Onko suosituksia?

Mä tykkään Kossin The Blugeista, ne pysyy korvissa hyvin eikä tarvi soittaa kovalla, kun on korvatulpan tyyliset.

Kattelin tuossa juuri, että MBP 13" ja Air tehokkaimmillaan ois lähes samanhintaiset.
Tietenkään Airissa ei oo kuin 2G muistia ja MBP:ssä 4 ja optiona saa sen 8, joten tuohan vaikuttaa jonkin verran kuvankäsittelyssä.

Taidan tehdä niin, että säästän vähän rahaa ja 8-core Mac Pro kotikoneeksi ja sitten rupean vaihdattelemaan tätä MBP 15" Airiin....

Kuulostaa hyvältä :)

Mä tykkään Kossin The Blugeista, ne pysyy korvissa hyvin eikä tarvi soittaa kovalla, kun on korvatulpan tyyliset.

Se pitää vielä lisätä, että säätimien pitää olla kuulokejohdossa. Storessa näyttää olevan Applen jotkut "tasokkaammat" kuulokkeet myynnissä, ehkä pitää niitä testata, jos ei muuta tule vastaan.

Olen tilaamassa Mac Prohon uutta näyttöä. Arvon 24" LED cineman ja 30" cineman välillä. koon ja reson puolesta kallistun 30" cinemaan, mutta hinnallisesti 24" LED cinemaan. Onko uusi LED näyttö vanhaan näyttöön verrattuna paljonkin parempi? Lisäksi 24" olisi kamera integroituna, jolle on käyttöä kuitenkin. Hintaeroa n. 1000€ kuitenkin. ja Applen näytön ostan, joten muut merkit on tällä kertaa pois suljettu.

Edit. Toinen vaihtoehto olisi ottaa 2kpl 24" LED cinemaa

Olen tilaamassa Mac Prohon uutta näyttöä. Arvon 24" LED cineman ja 30" cineman välillä. koon ja reson puolesta kallistun 30" cinemaan, mutta hinnallisesti 24" LED cinemaan. Onko uusi LED näyttö vanhaan näyttöön verrattuna paljonkin parempi? Lisäksi 24" olisi kamera integroituna, jolle on käyttöä kuitenkin. Hintaeroa n. 1000€ kuitenkin. ja Applen näytön ostan, joten muut merkit on tällä kertaa pois suljettu.

Edit. Toinen vaihtoehto olisi ottaa 2kpl 24" LED cinemaa

Mä sanoisin että panosta siihen kokoon. Toki on makuasia mutta mun mielestä yksi iso ruutu hakkaa mennentullen kaksi pienempää ruutua, käytöstä riippuen.

Sitten myöhemmin vielä toinen 30" ruutu kaveriksi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom