- Ikä
- 39
Nyt tuli naurettua ihan ääneen. :Dhttps://twitter.com/anildash/status/654445004983824385/photo/1
Ois voinu laittaa varmaan hassuihin kuviinkin, mut menköön nyt tänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli naurettua ihan ääneen. :Dhttps://twitter.com/anildash/status/654445004983824385/photo/1
Ois voinu laittaa varmaan hassuihin kuviinkin, mut menköön nyt tänne.
Eipä juuri muuta, paitsi että laite tarjoaa WiFi-yhteyden, josta OSX laitteet ei jatkuvasti putoa pois. Varmuuskopiointivermeenäkin vähän niin ja näin, toisesta kosahti kovalevy samantien oston jälkeen, eikä takuuhuollon aikataulut oikein sovi yhteen sen kanssa, että laite on talouden ainoa WiFi-tukiasema.Kertokaahan mitä hyötyisin time capsulen ostamisesta? Muuta kun saisin macbookkini varmuuskopioitua sinne? Saako iphonella mitään lisäarvoa, esim kuvat sinne?
Hah, itse tuli tehtyä aivan samoin. Tabletti ei tuntunut riittävän opiskeluun niin kävin poistamassa MacBook Airin samaan hintaan. Oli jo oikeastaan aikakin, vanhalla läppärillä jo melkein kuusi vuotta ikää.Luennolla kun Acerin läppäri näytti akunkestoksi 50%:lla 2h 02min, niin syntyi päätös vihdoinkin alistua ja vaihtaa omenaan.
Ensimmäinen kysymys: opiskeluihin (ja satunnaisiin kuvanmuokkauksiin) varmaankin Air riittää ja on parempi valinta kuin Pro?
Toisena tulee mieleen tuo näyttö: nykyisessä 15,6" Acerissa kun on 1080p näyttö, niin tuntuukohan tuo 1440x900 sitten riittämättömältä tai jotenkin epätarkalta? Mitä nyt itse olen katsellut, niin paljon silmäystävällisempiähän nuo mäkkien näytöt on.
Kolmantena, näillä vissiin käyttöikä on hieman pidempi kuin wintoosalla? Että ei tarvi 2v päästä kirota kun ei riitä koneessa tehot pyörittämään exceliä ja videoita sujuvasti, puhumattakaan siitä kuvanmuokkausohjelmasta.
Sitten, itse hankkimiseen. Eräällä sivulla on tarjous tulossa, että 999€ 13" Macbook Air jossa 8GB ramia. Varmaan ei halvemmalla tule mistään tuota 8GB mallia saamaan, eli kannattaako tuohon tarjoukseen sitten tarttua?
Mikäs tämä on......?Call of Duty GO
aivopieru. Peli on tietty Counter-Strike eikä CoD. GO = Global Operations.Mikäs tämä on......?
Olen aina ymmärtänyt että tuo Bootcamp toimii varsin hienosti.Saisin kinuttua töistä high-end macbook pro retina läppärin. Ongelma vaan että uuden projektin arkkitehtuuriksi valittiin .Net Javan sijaan :D kertokaas, miten transparenttia on ajaa Windows bootcampilla? Tuleeko mitään ongelmia?
Saisin kinuttua töistä high-end macbook pro retina läppärin. Ongelma vaan että uuden projektin arkkitehtuuriksi valittiin .Net Javan sijaan :D kertokaas, miten transparenttia on ajaa Windows bootcampilla? Tuleeko mitään ongelmia?
Kutos-Ompussa tekstiviesti inahtaa. Kahden minuutin päästä tulee uusi inahdus samasta viestistä. Miksi ja millä perusteella?
Asetukset -> ilmoitukset -> viestit -> toista ilmoituksia -> ei koskaan
Asetukset -> ilmoitukset -> viestit -> toista ilmoituksia -> ei koskaan
Vitos ompussa oli toi uudelleen viestistä huomauttaminen jo, ja täytyy tunnustaa että vuosien saatossa se on monestikin ollut hyödyksi kun ei aina ekaa viestiä kuule / tunne olosuhteista tai etäisyydestä puhelimeen johtuen.