Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäis huuto.netissä olevan n.400-500€ luokkaaOlen nyt päättänyt luopua vuonna 2011 ostamastani MacBook Pro-kannettavasta. Pientä hidastelua on koneessa ja on kulunut pinta, mutta käyttökelpoinen vehje. Paljonkohan tuosta 1200 e uutena maksaneesta voisi saada tai pyytää? Onko joku vastaavan ikäisiä myynyt? Ajattelin hankkia käyttökoneeksi jonkin 600 euron huitteilla olevan PC-läppärin, kun nykyään tulee kotona konetta käytettävän niin vähän.
Mulla probleema on siinä, että iPhone ei uppaa kuvia iCloudiin. Kun menee iCloud.com, niin siellä ei näy uusimpia.
Muutaman kerran tullut nyt tilanne, että pyöritän tätä kosketuslevyä ja etsin hiirtä näytöltä, kunnes huomaan, että se on pysähtynyt paikoilleen. Se on pysähdyksissä 5-10 sekuntia, kunnes lähtee taas liikkeelle. En nyt ole aivan varma, mutta mielestäni koko näyttö pysähtyy tälle ajalle, eikä mikään komento toimi.
Tähän auttaa koneen uudelleen käynnistäminen. Jos en käynnistä uudelleen niin tämä pysähtyminen toistuu noin 10 sekunnin välein.
Ideoita, mistä johtuu? Alle vuoden vanha Airi kyseessä.
Todennäköisesti ei ole, koska jouduin googlesta katsoa, mikä tämä timecapsule on.Onko varmuuskopiointi juuri silloin käynnissä? löytyykö esim. timecapsulea?
Mut kerkesit ekana kuitenkin dissaamaan :DUusi keynote tullut ja kukaan ei ole vielä kommentoinut kuinka upeita,mahtavia ja innovatiisia laitteita ovat iPencil ja Smart Keyboard?
Itse asiassa tulin tänne lukemaan muiden mielipiteitä näistä, itse en ole katsonut vielä tuota keynotea kokonaan ja lähinnä kiinnosti jos joku on katsonut ja kertonut plussat ja miinukset. Mutta täällä ei ollut mitään. Sen takia sarkastinen kysymys.Mut kerkesit ekana kuitenkin dissaamaan :D
Olisin toki itse ostanut Surfacen tapaisen tekeleen Appleltä, mutta kun ei ole sellaista tulossa vielä ennenkuin kaikilla on MacBook+iPad eikä markkinaa saada enää isommaksi. Vasta sen jälkeen tulee Surfaceklooni Appleltä jossa pyörii myös ne fotarit natiivisti kosketusnäytöllä niinkuin muilla jo nyt. Tällainen vehje tulee ehkä 2016 lopulla tai 2017 alussa, veikkaan.