Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös ne nyt poikkeuksetta ole Adoben softat.Mikä olisi tämän päivän hyvä ellei paras kuvankäsittelyohjelma Macille. Se voisi jopa maksaa jotain...
EL Capitaniin siirtyneitä??
Joo, päivitin sekä duunikoneen että kotikoneen. Ei toistaiseksi mitään ongelmia mutta ei kyllä isoja riemunkiljahduksiakaan. Vähän vaisu päivitys kaikkiaan.
Luennolla kun Acerin läppäri näytti akunkestoksi 50%:lla 2h 02min, niin syntyi päätös vihdoinkin alistua ja vaihtaa omenaan.
Ensimmäinen kysymys: opiskeluihin (ja satunnaisiin kuvanmuokkauksiin) varmaankin Air riittää ja on parempi valinta kuin Pro?
Toisena tulee mieleen tuo näyttö: nykyisessä 15,6" Acerissa kun on 1080p näyttö, niin tuntuukohan tuo 1440x900 sitten riittämättömältä tai jotenkin epätarkalta? Mitä nyt itse olen katsellut, niin paljon silmäystävällisempiähän nuo mäkkien näytöt on.
Kolmantena, näillä vissiin käyttöikä on hieman pidempi kuin wintoosalla? Että ei tarvi 2v päästä kirota kun ei riitä koneessa tehot pyörittämään exceliä ja videoita sujuvasti, puhumattakaan siitä kuvanmuokkausohjelmasta.
Sitten, itse hankkimiseen. Eräällä sivulla on tarjous tulossa, että 999€ 13" Macbook Air jossa 8GB ramia. Varmaan ei halvemmalla tule mistään tuota 8GB mallia saamaan, eli kannattaako tuohon tarjoukseen sitten tarttua?
Niin no modet taas poistakoon jos menee mainostamiseksi, muttaItse omistin aikoinaan karvalakkimallin 13" MacBook Airista (mid 2013). Möin sen pois tuossa keväällä, kun tuntui, että koulun loppumisen jälkeen pärjäsi riittävän hyvin ihan iPadilla.
Nyt puoli vuotta myöhemmin alkaa vähän kaduttamaan, että menin sen myymään...
Kävin sitten eilen yhdessä liikkeessä katselemassa vähän minkälainen voisi olla seuraava malli, koska melkein joutuu jonkun koneen hommaamaan iPadin rinnalle. MacBook air olisi kyllä edelleen valintani. Myyjäkin sanoi, että se on ylivoimaisesti suosituin malli mitä myydään, varsinkin opiskelijoille.
Tuo 999€ olisi hinta johon voisi melkein itsekkin tarttua! Viitsitkö antaa tarkempaa vinkkiä tästä :p