Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs...
Käytättekö Dropbox folderia koneella? Ja onko siinä ollut ongelmia? Mulla ei nyt oo synkkaus jostain syystä toiminut. Tässä omalla koneella näyttää, että kansio on synkronoitu, mutta silti siellä ei ole uusimpia versioita tiedostoista, jotka oon toisella koneella selaimen kautta laittanut. Jotain hajua mistä toi johtuu?
Se ei ole päivittänyt niitä vielä siihen itse koneelle. Eli palvelimelta ne jo löytyy, koska selaimella ne saat näkyviin. Itse koneeseen ne ei vaan vielä ole synkkautunut. Samaa viivettä PC puolellakin. Samaa oli myös Macissä.
Aaa, kirjoititkin että kansio näyttää että synkattu on. En muista näyttääkö se sitä automatikly, vaikka todellisuus olisi toinen. No viivettä siinä yleesä aina kuitenkin on hetkonen.
Onko porukalla kokemuksia Apple 21.5" iMac ME086- mallista, jota Gigantti myy tällä hetkellä 1200e hintaan? Mietin tuota näytönohjainta, että jaksaako pelejä pyörittää hyvin? Näyttäisi olevan Intel Iris Pro näytönohjain...
Noi sport kellot melkein vielä ymmärrän, ja ehkä ne alkupään metalliset.En kyllä tajua kuka tommosta kelloa ostaa, sen sijaan toi uusi macbook on todella hieno peli, aika "scifimäisen" siisti jopa. Laitteessa ei ole tuulettimia niin toivottavasti ei tule mitään kuumenemisongelmia.
Pyörii helposti HD videot, ei se mopo ole. HD Graphics 5300 ja kaikki. Se on Intelin uusinta ULV prossutekniikkaa.Eikö tuo prossu ole melkoisen mopo, jotain älyluurin tasoa? Se kyllä selittää paljon miten ovat saaneet noin pieneen tilaan. Mutta pyöriikö tuolla edes Full HD-pätkät vittuilematta? Hintakin on kyllä perkeleen suolainen...