PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onko porukalla kokemuksia Apple 21.5" iMac ME086- mallista, jota Gigantti myy tällä hetkellä 1200e hintaan? Mietin tuota näytönohjainta, että jaksaako pelejä pyörittää hyvin? Näyttäisi olevan Intel Iris Pro näytönohjain...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytättekö Dropbox folderia koneella? Ja onko siinä ollut ongelmia? Mulla ei nyt oo synkkaus jostain syystä toiminut. Tässä omalla koneella näyttää, että kansio on synkronoitu, mutta silti siellä ei ole uusimpia versioita tiedostoista, jotka oon toisella koneella selaimen kautta laittanut. Jotain hajua mistä toi johtuu?

Käytättekö Dropbox folderia koneella? Ja onko siinä ollut ongelmia? Mulla ei nyt oo synkkaus jostain syystä toiminut. Tässä omalla koneella näyttää, että kansio on synkronoitu, mutta silti siellä ei ole uusimpia versioita tiedostoista, jotka oon toisella koneella selaimen kautta laittanut. Jotain hajua mistä toi johtuu?

Se ei ole päivittänyt niitä vielä siihen itse koneelle. Eli palvelimelta ne jo löytyy, koska selaimella ne saat näkyviin. Itse koneeseen ne ei vaan vielä ole synkkautunut. Samaa viivettä PC puolellakin. Samaa oli myös Macissä.

Aaa, kirjoititkin että kansio näyttää että synkattu on. En muista näyttääkö se sitä automatikly, vaikka todellisuus olisi toinen. No viivettä siinä yleesä aina kuitenkin on hetkonen.

Se ei ole päivittänyt niitä vielä siihen itse koneelle. Eli palvelimelta ne jo löytyy, koska selaimella ne saat näkyviin. Itse koneeseen ne ei vaan vielä ole synkkautunut. Samaa viivettä PC puolellakin. Samaa oli myös Macissä.

Aaa, kirjoititkin että kansio näyttää että synkattu on. En muista näyttääkö se sitä automatikly, vaikka todellisuus olisi toinen. No viivettä siinä yleesä aina kuitenkin on hetkonen.

Koitin pariin kertaan sitä, että pysäytin synkronoinnin ja laitoin takas päälle. Ruksutti jotain ja ilmotti, että on synkattu, mutta tiedostoja ei näkynyt. Lähti kuitenkin lopulta toimimaan uudelleenkäynnistyksen jälkeen, joten kai se softa oli vaan jäänyt jotenkin jumiin.

Onko porukalla kokemuksia Apple 21.5" iMac ME086- mallista, jota Gigantti myy tällä hetkellä 1200e hintaan? Mietin tuota näytönohjainta, että jaksaako pelejä pyörittää hyvin? Näyttäisi olevan Intel Iris Pro näytönohjain...

Noh Cs:Go ainoo mitä olen kokeillut ja se ainakin toimii helvetin hyvin. En tiiä kertooko mitään, mutta ajattelin ilmoittaa. :D

Tservuskehaidis!!

Omenaneitsyys mennyt ja nyt ei ole pc puolelle paluuta kun tuli hommattua 27 imac retina näytöllä ja melko rapea paketti paitsi mitä nyt vähän ensikäyttäjän kankeutta kun ei omenalaitteet itselle ennestään tuttuja! Onkos muilla vastaavaa laitetta ja käyttöön liittyen mitään hyviä vinkkejä unkelolle??
Näyttö on kyllä maineensa veroinen kun oletustaustakuvasta bongaa melkein linnunpesät puista!

Jos asentaa bootcampin avulla windowsin tähän macille, niin onko pakollista tehdä varmuuskopio os x:stä? Kun windowsia asennetaan niin katoaako os x:stä kaikki tiedostot?

Apple julkaisi 12" Macbookin. Nyt on aika portable vekotin!

201505screen-shot-2015-03-09-at-1-38-24-pmbk-1.jpg

Apple's new MacBook is ultra thin and weighs just two pounds

• 12-inch screen with a "Retina" 2,304 by 1,440 pixel resolution
  • near bezel-less case (both around the screen and the keyboard)
  • 13.1 millimeters thick, around 25 percent less than the 11-inch MacBook Air
  • The MacBook ships on April 10 and starts at $1,299 with a 1.1 Ghz (boost 2.6Ghz) Core M processor, 256GB SSD and 8GB RAM
  • There's also a slightly more powerful model for $1,599 with a 1.2 Ghz (boost 2.9 Ghz) processor and 512GB SSD
  • single USB Type C port, which handles charging and typical USB connectivity (ei muita portteja)
  • Weight 2 pounds (907g)
  • The new MacBook is also fanless, thanks to the Core M's power saving technology
  • Specially designed battery should last for around 9 hours of web browsing or 10 hours of video playback.

201505screen-shot-2015-03-09-at-1-50-33-pmbk-1.jpg201503screen-shot-2015-03-09-at-1-38-38-pmbk-1.jpg201502screen-shot-2015-03-09-at-1-38-44-pmbk-1.jpg201503screen-shot-2015-03-09-at-1-39-22-pmbk-1.jpg201504screen-shot-2015-03-09-at-1-39-10-pmbk-1.jpg

rZ93MWc.gif

Heh, on myös Edition malleja Apple Watchista alkaen $10k.

Komea tuo gultagellon tuotantoprosessi:

Toi uuden Macbookin sisusta on kyllä melkonen, kattoo nyt minkä kokonen se itse emolevy piireineen on. 3:06 :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kyllä tajua kuka tommosta kelloa ostaa, sen sijaan toi uusi macbook on todella hieno peli, aika "scifimäisen" siisti jopa. Laitteessa ei ole tuulettimia niin toivottavasti ei tule mitään kuumenemisongelmia.

En kyllä tajua kuka tommosta kelloa ostaa, sen sijaan toi uusi macbook on todella hieno peli, aika "scifimäisen" siisti jopa. Laitteessa ei ole tuulettimia niin toivottavasti ei tule mitään kuumenemisongelmia.
Noi sport kellot melkein vielä ymmärrän, ja ehkä ne alkupään metalliset.
Sen sijaan että maksaa sen jonku lähemmäs tonnin ekan sukupolven tommosesta missä akkukesto heikko (samoin kuten Android puolen) ja techi kuitenkin vanhenee aika pikaseen... puhumattakaan noista Edition malleista.

Ei kyl ole ylikuumenemassa toi läppäri, prossun tdp on 4.5W. Esim. mun Surface Pro 3:ssa vastaava lukema on 15W.

Eikö tuo prossu ole melkoisen mopo, jotain älyluurin tasoa? Se kyllä selittää paljon miten ovat saaneet noin pieneen tilaan. Mutta pyöriikö tuolla edes Full HD-pätkät vittuilematta? Hintakin on kyllä perkeleen suolainen...

Eikö tuo prossu ole melkoisen mopo, jotain älyluurin tasoa? Se kyllä selittää paljon miten ovat saaneet noin pieneen tilaan. Mutta pyöriikö tuolla edes Full HD-pätkät vittuilematta? Hintakin on kyllä perkeleen suolainen...
Pyörii helposti HD videot, ei se mopo ole. HD Graphics 5300 ja kaikki. Se on Intelin uusinta ULV prossutekniikkaa.
Tuolla voi varmasti tarvittaessa jopa Photaria pyöritellä. Nettiselailut, office hommat, ja videoiden katselut yms menee heittämällä.

Turbo on 2.6 tai 2.9 Ghz riippuen mallista. Tupla-ydin kuitenkin.
"Broadwell-Y has a TDP of just 4.5 watts and is able to match performance of the Haswell-ULT with a TDP of 15 watts in some cases."

Ei tuu turbona pyörii ikuisuuksii, ku alkaa lämpöongelmat, ja sillo laskee kellotaajuus.

No mielenkiintoinen silti vaikka prossuteho onkin suuri kysymysmerkki.. toisaalta surffikoneeks ois tulos, et eiköhän hyrrää siinä missä toi nykyinen (1,5HGhz?) airikin..

Melkein puol senttii onnistuttu raapaseen vanhan oikeesti ohuen airin paksuudesta viel.. haluun kyl nähdä ton livenä.

edit: 13" laite ois ollu unien täyttymys, mut saa nähdä mahtuuks riittävästi 12" retina näytölle..

Ei tos prossutehossa mun mielestä ole mitään epäselvää surffi ja office käytössä.
Samalla prossulla on jo muita koneita pihalla ja niiden revikoissa sanotaan että jopa yllättävän ripeä laite. Ei ole mainintaa että se throttlais pilalle tehot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom