Onko kenelläkään ollut ongelmia Macbook Pron trackpadin kanssa? Mulla on malli mid-2012 ja trackpadin kanssa on ollut satunnaisesti ongelmaa usean kuukauden ajan. Kursori ei tottele, sekoilee itsekseen vaellellen ja painelee mitä sattuu. Tähän on monesti ongelmana turvonnut akku, joka painaa trackpadia, mutta ei mun tapauksessa. Tosin ekalla kertaa ongelma katosi, kun otti akun pois. Sitähän ei tosin saisi itse poistaa, jos takuu on vielä voimassa. No mulla ei ole, joten olen tuonne sisään kurkannut. Vein huoltoon tän ekalla kertaa, mutta kun jonoa oli yli viikon verran, niin ongelma katosi itsellään. En sitten vienyt. Ongelmitta mentiin pari kuukautta kunnes nyt taas vittuilee. Koitin jälleen poistaa akun, mutta tällä kertaa ongelma ei sillä kadonnutkaan. Sen lisäksi SD-kortin lukija ei toimi ja tämäkin on ilmennyt vasta nyt. Bluetooth-hiiri toimii hyvin. USB-portit toimivat, joten täysin sökö ei USB ainakaan ole.
Resetoin SMC:n ja PRAM:in, mutta ongelmat eivät kadonneet. Tosin kone nopeutui kummasti :D (suosittelen kokeilemaan, jos kone tuntuu tahmealta) Käyttis on Yosemite. Ja noi molemmat ovat toimineet kyllä Yosemiten kanssa aiemmin.