Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluut siis pikemmin jotain local syncciä?^ Eiku se oli kuitaus Joxuzin kuvansiirtojuttuun, niinq kännynkuvan siirtomielessä :D oon taas taistelllut viime päivät asian kanssa, on niin järjettömän vaikea saada luureista kuvaa koneelle samantien 100% koossa ilman yli.
Minkälainen viive sulla on dropboxissa? Mulla ilmestyy koneelle n. 5 sekunnissa. Joskus menee ehkä 10.Joo. Olisi edes niin että saisi sanotaan 5sek viiveellä luurin kuvan ruutuun 100% resolla, saisi raahattua fotariin.
Mobiililaitteesta jos siirtää, niin se viive on väkisin sun mobiililaitteen upload ja koneen download speedin mukaan?Minkälainen viive sulla on dropboxissa? Mulla ilmestyy koneelle n. 5 sekunnissa. Joskus menee ehkä 10.
Onhan sitä, mutta se on jo iso. Ja Air jäänyt surkeine näyttöineen jo keskiluokan ihmisten koneeksi. Onhan tuo USB-C näppärä. Pirun pieni ja kaikki kulkee samaa reikää käyttäen.
Enimmäkseen vaan pc ja omppumailmaa sekasin käyttävälle kaikki tuollainen on yhtä helvettiä. Sit ajellaan ympäri kylää ettien donglee gigantista, että saa kuvaa siirrettyä.
Rajahan katoaa USB Type-C myötä.
Mukava nähdä että myös Apple siirtyy standardeihin mitä on muillakin.
Luultavasti, tuo Wifi ongelmahan on nyt vainonnut OS X:ssä. Kaikkia ei koske, ja hirveän monella edelleen ongelmia.Ilmeisesti sama wifi toimii muilla laitteilla kuitenkin?