Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huisaa miten edistyksellinen tuo ohjaus on, Pioneerin iControl AV2-app:
Toimii kuin unelma. Huisaa on se että iPhonessa volume on oikeasti "pyöritettävä", vanhan kansan ipod-periaatteella. Vielä hienompaa on kun volumenuppia pyörittää vahvistimesta, "pyörii" se samalla myös iPhonen näytöllä. Se itunes-tyylinen epätarkka palkkivolume on mielestäni aika huono ja epätarkka. iPhonella voi ohjata tuota ERITTÄIN monipuolisesti. Toisin kuin vaikkapa kilpailevaa Denon 1912-vahvistinta.
Tätä minä kutsuisin jo integraatioksi!
Lakkas toimimasta toi Pioneerin iControl. Ei vaan toimi enää.Ei, ymmärsit väärin. Kyseessä ei ollut Windows-vahvistin.ongelmia odotellessa.
Tää ei oo mahdollista :lol2:
Huppe, oikeesti poista kaikki sähköllä toimivat vermeet talosta. Pääset helpommalla.
Eikö applella tosiaan ole mitään soitinta joka toistaa mkv tiedostot teksteineen koko ruudulla, niin että kuva ei nyi? Olen kokeillut VLC ja Quicktime 7 previan paketilla, silti videot nykii ärsyttävästi. Jos vaikka katson Apple trailers sivustolta jotain full hd videoo niin ei nyi ollenkaan. Johan nyt on perkele jos ei näin kallis vehje pysty toistaan videoita kunnolla. Kumminkin ihan täysin mediasoittimeksi tämän ostin.
Käytössä siis uusin malli Apple Mac ministä.
No nii... ongelmaan taisi löyty ratkaisu. Ainakin nyt sain 1080p .mkv filen pyörimään kunnolla ja kelatakin pystyy. Softassahan se ongelma oli. Tein oheiset muutokset VLC Playerin asetuksiin:
1. Open up VLC Preferences
2. Click the Advanced checkbox in the lower left corner
3. “Input / Codecs”, “Other codecs”, ‘FFmpeg’
4. Under “Skip the loop filter for H.264 decoding”, select “All”. By default “None” is selected.
lähde: http://chipmunkninja.com/1080p-MKV-playback-on-Mac-1r@
Fak, meni nettiyhteys ihan vituiksi kun päivitin tuon Airportin. Hirveet pingit ja katkoo niin maan vitusti. Kellään samoja kokemuksia?
Ei se antanut mitään muuta kuin update uusimpaan versioon ja nyt on versio 7.6 ja netti täysin rampautettu. Ei voi edes 360p youtube videoita pyörittää niiden katkeamatta, saati pelata netissä kun putoaa kesken liven aina. Netti katkoo ihan hulluna nyt.Mulla uppos firmis heittämällä. Kai päivitit ohjeen mukaisesti ensin Airport Utilityn? Olikohan 5.3.3. versioon?
Jaa, mulla on 5th Gen. Extreme.Olkoot, meen hakeen uusimman version, jossa on parempi kantomatka ja on nopeampi. Ohan toi laatikko tossa ollutkin jo vuosia.
AirPort Utilityn versio 5.3.3. (Valikosta About AirPort Utility näkyy toi), toi 7.6 on ite laitteen firmisversio.Ja en edes tajua mikä 5.3.3 versio, sehän on jumalauta vuosia vanha, koska edes hallinta ei yltä niin pitkälle tossa Airportissa.