PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
jos teen tiedoston pagessilla vai miten se tavutetaankaan =) niin saanko sen auki wordilla jne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huisaa miten edistyksellinen tuo ohjaus on, Pioneerin iControl AV2-app:

Toimii kuin unelma. Huisaa on se että iPhonessa volume on oikeasti "pyöritettävä", vanhan kansan ipod-periaatteella. Vielä hienompaa on kun volumenuppia pyörittää vahvistimesta, "pyörii" se samalla myös iPhonen näytöllä. Se itunes-tyylinen epätarkka palkkivolume on mielestäni aika huono ja epätarkka. iPhonella voi ohjata tuota ERITTÄIN monipuolisesti. Toisin kuin vaikkapa kilpailevaa Denon 1912-vahvistinta.

Tätä minä kutsuisin jo integraatioksi!

Joo iTunes on kyllä aika muinaisjäänne kontrolliensa puolesta. Voisivat tosiaan päivitellä nuo iänikuiset siirtonapit johonkin muuhun.

Muutenkin aika paska viritelmä iTunes nykyisellään. Luulisi että tulisi jotain pientä säätöä edes joskus mutta aina se pysyy samana.

EDIT: olisi tosiaan hauska jos iKaken saisi emuloimaan käytettyä vahvaria visuaalisesti. Eli jotain vaihtoehtoskinejä tarjolle, ei mitään jouluvaloja vaan ihan napit eteen.

Tää ei oo mahdollista :lol2:

Huppe, oikeesti poista kaikki sähköllä toimivat vermeet talosta. Pääset helpommalla.

Rakensin Applen kamoista verkon himaan ja alkoi taas pelaamaan. Ei kai ole Cisco-yhteensopivia noi Pioneerit? ;)

Eikö applella tosiaan ole mitään soitinta joka toistaa mkv tiedostot teksteineen koko ruudulla, niin että kuva ei nyi? Olen kokeillut VLC ja Quicktime 7 previan paketilla, silti videot nykii ärsyttävästi. Jos vaikka katson Apple trailers sivustolta jotain full hd videoo niin ei nyi ollenkaan. Johan nyt on perkele jos ei näin kallis vehje pysty toistaan videoita kunnolla. Kumminkin ihan täysin mediasoittimeksi tämän ostin.

Käytössä siis uusin malli Apple Mac ministä.

No nii... ongelmaan taisi löyty ratkaisu. Ainakin nyt sain 1080p .mkv filen pyörimään kunnolla ja kelatakin pystyy. Softassahan se ongelma oli. Tein oheiset muutokset VLC Playerin asetuksiin:

1. Open up VLC Preferences
2. Click the Advanced checkbox in the lower left corner
3. “Input / Codecs”, “Other codecs”, ‘FFmpeg’
4. Under “Skip the loop filter for H.264 decoding”, select “All”. By default “None” is selected.

lähde: http://chipmunkninja.com/1080p-MKV-playback-on-Mac-1r@

Kaivelin ne Kingtonin aiemmat ohjeet esille, koska itelläki oli ongelmia noiden fullhd paskojen kanssa. Toimii.

Fak, meni nettiyhteys ihan vituiksi kun päivitin tuon Airportin. Hirveet pingit ja katkoo niin maan vitusti. Kellään samoja kokemuksia?

Mulla uppos firmis heittämällä. Kai päivitit ohjeen mukaisesti ensin Airport Utilityn? Olikohan 5.3.3. versioon?

Mulla uppos firmis heittämällä. Kai päivitit ohjeen mukaisesti ensin Airport Utilityn? Olikohan 5.3.3. versioon?
Ei se antanut mitään muuta kuin update uusimpaan versioon ja nyt on versio 7.6 ja netti täysin rampautettu. Ei voi edes 360p youtube videoita pyörittää niiden katkeamatta, saati pelata netissä kun putoaa kesken liven aina. Netti katkoo ihan hulluna nyt.

Olkoot, meen hakeen uusimman version, jossa on parempi kantomatka ja on nopeampi. Ohan toi laatikko tossa ollutkin jo vuosia.
Jaa, mulla on 5th Gen. Extreme.

Toi toinen susivanha Express on kyllä susipaska, pätkii ja lagaa. Se on mulla köökissä tuuppaamassa musaa keittiöradioon.

Koitin tuossa saada mp3 levyä Itunesiin. Ei onnistu. cmd+ o valkkaan kansion ja laitan lisään eikä mitään tapahdu. Koitin lisätä käsin (copy/paste itunes musiikkikirjastoon valittelee, että kansio on olemassa (en kyllä tätä itse nää). Mitään ei näy missään. Vittu palaa hihat taas tän paskan Itunesin kanssa. SAATANA.

Mikä muuten on järkevin tapa lisäillä musiikkia kun kyseessä ei ole oma puhelin/sitin. Siten, että kaverin masiinaan ei mene muuta kuin Itunesin valittu sisältö. Ei koko kirjasto.

Onko se kansio vai levy? Avaa se kansio, valitse kaikki biisit ja raahaa iTunes kuvakkeen päälle, simppeliä.

Kaveris puhelinta varten voit duunaa vain oman soittolistan, johon raahaat kaikki mitä haluat sinne puhelimeen synkattavan, sitten vain sen kaverin puhelimen kohdasta valitset että se synkkaa vain sen playlistin.

tehty. Tuo alkaa soittamaan biisejä ykkösestä lähtien, mutta ei noita näy Itunes kirjastossa.. WTF?

ÄÄH, onhan noi biisit tuolla ja tosiaan biiseinä ei albumissa. Noh, parempi tuokin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom