"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

S-T sanoi:
Kyllähän sitä kummia katseita saa välillä, kun vappu-uteluihin vastaan, että "Ei ole suunnitelmia, todennäköisesti pelaan Diablo kakkosta ja juon laittikolaa..." :D

:offtopic:
OMG Diablo kakkosta pelaava tyttö :kuvia:

Vappu on ihan hyvä juhla, ihmisia liikkellä jne. Varsinkin nyt sillä on merkitystä koska eka vappu korkeakoulu opiskelijana, ja vähän korvausta viime vuoden GINES vapusta :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Honey sanoi:
Juhannus taitaa olla ainut jota voisi "juhlistaa" mutta sekin mielummin hyvän ruuan+seuran ja kuutamouintien kera:rolleyes: .

Tuo on kyllä hyvä ilmaisu tuo hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. Luulisi sen olevan oletusarvona, tai sitten joku tosiaan suunittelee viellävänsä juhannusta mahdollisimman pahan ruoan ja sosiaalidemokraattien parissa.

Nämä pakkopitäähauskaa bileet on just niitä parhaita.. kaikki on kännissä kun käet, örveltää keskustassa ja pitää poliisit kiireisinä.. eli toisin sanoen tiet tyhjinä.. saa kuulkaa ihan rauhassa mennä ajamaan fillarilla eikä tartte väistellä rullaluistelijoita.. sama juttu moottoripyörän kanssa.. Salilla saa treenailla ihan rauhassa, ei ole kun pappoja seurana..

Kaiken kruunaa se, että parin kuukauden kiristelyn jälkeen voi hyvillä mielin pitää mässypäivän eikä kukaan katso kaupassa oudoksi kun ostaa kamalan kasan patonkia ja karjalanpiirakoita.. ja nameja ja naksuja..

rafael sanoi:
Tuo on kyllä hyvä ilmaisu tuo hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. Luulisi sen olevan oletusarvona, tai sitten joku tosiaan suunittelee viettävänsä juhannusta mahdollisimman pahan ruoan ja sosiaalidemokraattien parissa.

Tipuin aivan totaalisesti! Huutonaurut pitästä aikaa!:rock:

AM sanoi:
Mikä sali on vappu pyhinä auki ?
Se tässä hommassa harmittaa nimittäin eniten, että ei pääse reenaamaan.

Lappeenrannasta ainakin Platinumille pääsee magneettikortilla aina.. Mikäs sali se sellanen muka on mihin ei pääse silloin kun haluaa..

Törppö sanoi:
Lappeenrannasta ainakin Platinumille pääsee magneettikortilla aina.. Mikäs sali se sellanen muka on mihin ei pääse silloin kun haluaa..

Jep. Platinumille pääsee kortilla, mutta muuten se ei tainnut tänään olla auki.

Itse juhlin myös usein ihan tavallisena arkipäivänä, silloin kun on vähemmän porukkaa liikkeellä. Ei oikein nappaa vappu ym. juhlat, kun joka paikka on ihan täynnä porukkaa.

Olen alitajuisesti yrittänyt jo monena juhannuksena päästä tilastoihin, mutta en vaan huku, kuole viinaan tai viinaan+saunaan sammumiseen. Enkä ole puukostakaan/turpaani saanut vielä kertaakaan juhannuksena tai polttanut itseäni kokossa. Ajattelin lakata yrittämästä jo ensi juhannuksena.

Kaminari sanoi:
Olen alitajuisesti yrittänyt jo monena juhannuksena päästä tilastoihin, mutta en vaan huku, kuole viinaan tai viinaan+saunaan sammumiseen.

Kai olet noussut veneessä seisomaan ja avannut sepaluksen? Se on varmin keino kuolla mittumaarina.

Kevyttä jeesustelua ilmassa. Kenenkään ei ole pakko ryypätä vappuna, vuokratkaa vaikka kasa leffoja ja makoilkaa himassa.

Aina sama itku kun joku juhlapyhä on tulossa ja aina sama itku jos joku vetää perseet ja oksentaa kaupungilla. Onko se teiltä jotenkin pois?

Niin ja selvinpäin tässä itekin ollaan, salilla kävin just ja silleen. Huomenna varmaan kaupunkiin vappumarssille ja senjälkeen muutama olut jossain terassilla/kapakassa.

Minusta on ainakin tosi jees kun näkee kaupungilla vitusti tuttuja ihmisiä, osa enemmän ja osa vähemmän päissään, ei sitä niin vakavasti kannata ottaa.

Sorry avautuminen, oli vaan pakko. ;)

Jätkiä vaan vituttaa kun eivät osaa pitää hauskaa selvinpäin ja eivät voi ryypätä kun lihaksenkasvu kärsii. Siitä tässä tredissä on kyse :D

venla sanoi:
Kai olet noussut veneessä seisomaan ja avannut sepaluksen? Se on varmin keino kuolla mittumaarina.

Joo soudeltiin yhtenä juhannuksena kovasti ja jos en väärin muista niin kokeiltiin myös tätä.

paksi sanoi:
Jätkiä vaan vituttaa kun eivät osaa pitää hauskaa selvinpäin ja eivät voi ryypätä kun lihaksenkasvu kärsii. Siitä tässä tredissä on kyse :D
Tai sitten siitä, että kohentavat omaa itsetuntoaan pitämällä itseään parempina ihmisinä, kun eivät alkoholiin koske. Varsinkaan tällaisena päivänä kun "olisi pakko". Juu, eli ei kukaan pakota ketään ryyppäämään minään päivänä. Eikä se ole teiltä pois jos joku kaataa. Itse kyllä vedän tänään pään täyteen, ja aion pitää hauskaa, vaikka mikään pakko ei ole sitäkään tehdä. Ihan vapaaehtoisesti sen teen. Muutenkin tulee aika vähän ryypättyä, niin nyt on hyvä tekosyy siihen. Ei edelleenkään mikään pakko.

Olishan tietenkin toinen vaihtoehto istua kotona ja tuijottaa seinää, samalla halveksien kaikkia tylsiä ihmisiä jotka yrittää muka pitää hauskaa, vaikka niillä on oikeesti tosi tylsää.

Juu.. itselläki tänään salillelähtö näillä minuuteilla. Illalla sitten vähän, tai vähän enemmän viinaa. Ei viisasta! :(

Salille menen tänään vielä. En tiedä sitten illasta. Mulle vappu on ollut aina lasten juhla ilmapalloineen, serpenteineen yms.

Mutta se kyllä korpeaa kun jokainen netin keskustelufoorumi on joka vuosi tukossa siitä, että porukkaa vituttaa tää vappu. Siis mikä tässä vapussa just mättää? Kun olin nuorempi niin vapun juhlintaa ei niin suositeltu perheen toimesta, mutta nykyään ei se ole edes niin kommunistijuhla. Tai svedujen pelleilyä.

Toi nyt lähinnä vituttaa kun kaikki hössöttää vappua niin vitusti! Muijalle on kaikki niin tärkeetä aina kelata jo etukäteen. Nyt se on kyselly mitä mä meinaan tehä. Sanoin että ei kiinnosta kelata edes koko paskaa treenaan tai vedän kännit. Ja muija veti herneet nenään Kun mulla on aina ollu noi päätökset johkuu menosta noin 3min ennen lähtöä
Sama täällä. Viikkoa ennen pitäisi jo päättää et mitä tekee. Mistä helvetistä sitä tietää, et mikä fiilis on viikon päästä.

Nyt lähen mökille syämään äiteen janssonin kiusausta.
Hyvää vappua kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom