"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

Tupla-J sanoi:
Minä meinasin taas tehä niin päin, että en olis kännissä ja olis kivaa. Toimii paremmin sillei.

Minä meinasin taas tehä niin päin, että olen kännissä ja on kivaa. Toimii parhaiten sillei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SEAGRAM sanoi:
Ei tässä muuten mitään mutta kun pitää jo tänään aloittaa, ja siitä seuraakin 4 päivän putki:urjo:

sama täällä... sitten sikailemaan, oksentamaan, sotkemaan, huutamaan ja raivoamaan. muistutan myös naapureita olemassa olostani lyömällä lekan seinän läpi heidän olohuoneeseensa baarista tulon jälkeen. musiikithan jätän täysille jo ravintolaan poistuessani. jos vappu kerran on niin paska juhla ja silloin ei voi olla itsekseen niin pitää se oma korsi kekoon kantaa

Pakkopitäähauskaa-juhla...mikä vika on hauskanpidossa? Itselläni on ainakin tavoitteena pitää aina hauskaa, myös vappuna :). Kuka nyt ikävää pitäisi ja tylsistyisi vapaaehtoisesti.

Lievää provoilua, olen huomannut sen tosiseikan että osa porukasta täällä viettää jo parikymppisenä keski-ikäisen elämää.

"Viralliset" juhlapäivät ei oikeestaan hetkauta mihinkään suuntaan. Teen kunakin päivänä - vaikka seuraavana päivänä olisi yleinen vapaa - ihan mitä sinä päivänä sattuu huvittamaan. Joskus huvittaa lähteä radalle, joskus ei. En minä jaksa välittää, vaikka muut ryyppäisi ja rellestäisi ja itse viettäisi mielummin rauhallista iltaa.

Miten musta tuntuu, että monille suurin stressin aihe pakkojuhlissa on se, että kaverit pitää nyhverönä, jos ei lähde mukaan, muttei ole hyvää tekosyytä kieltäytyä? Vai iskeekö kotona kuitenkin ajatus, että "niillä muilla on siellä nyt varmaan kivempaa..."? Vai miksi siitä pitää tehdä niin vaikeaa ja vittuuntua, jos ei halua lähteä johonkin? Jos ei huvita, ei ole mikään pakko. Sen toki ymmärrän että kotirauhan häiriintyminen voi ottaa päähän, jos haluaisi vaan olla rauhassa.

Kyllähän sitä kummia katseita saa välillä, kun vappu-uteluihin vastaan, että "Ei ole suunnitelmia, todennäköisesti pelaan Diablo kakkosta ja juon laittikolaa..." :D

Kyllä nuo viralliset juhlapäivät voi olla ihan mukaviakin, riippuu ihan itsestä. Minusta nuo kaikki juhlat ovat oikein mukavia, jokainen vähän omanlaisensa. Jouluna on kiva rauhassa viettää aikaa perheen kanssa. Juhannuksena mökkillään, saunotaan ja grillaillaan ja nautitaan lämpimistä kesäöistä. Vappuna voi syödä munkkeja ja simaa ja käydä kevään ensimmäisellä piknikillä, jonka ruokien valmistamiseen menee koko edellinen päivä. Ei niitä kaikkia perinteitä kannata hylätä vanhanaikaisina riippakivinä, niistä saa ihan kivoja mausteita noihin juhlapäiviin. Ja niistähän voi jokainen muokata juuri sellaisen kuin haluaa. Ei minuakaan kiinnosta pätkän vertaa känniörvellys pitkin roskaista kaupunkia. Niinpä en siihen osallistu, vaan vietän vappua niin kuin haluan. :)

hyvinhän tuo ohi menee - illaksi töihin, ja aattoaamuksi sitten uudelleen toisiin töihin. välipäivän vois juhlia käymällä tekemässä päivällä etureisitreenin, ja menemällä sitten palkitsemaan itsensä kuulemma hyvääkin ruokaa tekevään paikkaan ystävän kanssa isolla pihvillä ja valkosipuliperunoilla.

ma onkin sitten tiedossa piknik. :kuola: pääsen nauttimaan piknikkumppanin (liekö muuten yhdyssana ollenkaan??) tekemistä herkuista, eli minun ei (onneksi) tarvitse osallistua ruokapuolen tekoon - kunhan vaan tuon viinit, sekä kuoharit paikalle. ja sehän minulta onnistuu kyllä. ;)

edit. hmmm - oliskohan kuitenkin kuulunut sinne ´miten vietän vappua´ trediin? no, mennyttä mikä mennyttä.

Mua vituttaa vaput siihen malliin , ettei viitsi edes mennä illaks töihin. Kaiken maailman mulkut, idiootit, amatöörit, turistit, teekkarit,etc liikkeellä. Ei vittu pää kestä kattoo niitä töissä, vapaalla selvinpäin, eikä kännissä heilumassa kylillä.

Siispä pyhitän vapun kotona verhot kiinni olemiseen ja treenaamiseen. Silloin pääsen nauttimaan siitä, ettei mun tarvitse nähdä näitä lukuisiä kusipäitä mitä vappuna nakyy joka paikassa. :purehate:

Joo siis voi vittu jos omal kohdal osuis hauska vappu ja että et vituttaa ne ihmiset jotka juovat alkoholia, kolminkertaisesti vituttaa ne jotka juovat vappuna, varsinkin jos ne onnistuvat pitämään hauskaa, vittu mitä idiootteja.
Itse ainakin aion maksimoida kurjuuden vapun ajaksi sulkeutumalla kaappiin makuupussin sisälle tiistai aamuun asti, etten vahingossakaan nää yhtään hymyilevää juhlijaa

Jatka vain sitä kusiliemien litkimistä ei siinä mitään.. Mutta jos paskot mun rappusille niin turpaas saat PRKL!:curs:

Katabolic sanoi:
Pakkopitäähauskaa-juhla...mikä vika on hauskanpidossa? Itselläni on ainakin tavoitteena pitää aina hauskaa, myös vappuna :). Kuka nyt ikävää pitäisi ja tylsistyisi vapaaehtoisesti.

Lievää provoilua, olen huomannut sen tosiseikan että osa porukasta täällä viettää jo parikymppisenä keski-ikäisen elämää.
tarkottaako hauskanpito automaattisesti viinaa?

Alec sanoi:
tarkottaako hauskanpito automaattisesti viinaa?

No en kyllä keksi mitä järkeä olisi baarissa istua kuivin suinkaan..?
--
No juu. En itsekään osaa elää näitä "pakollisia juhlia". Tänään en mene mihinkään. Ei vituta eikä mitään. :)

Duunii duunii, ei tarvi miettiä sitte mitä sitä tänä vuonna mokais. Sinäänsä nää pakkodokaa-juhlat on ihan kivoja kun ainakin on jengiä liikenteessä. Harvoin ite oon näinä "pakollisina" päivinä tosin liikenteessä...

Itselläni on tähän asti vituttanut, mutta nyt toista vappua putkeen ajattelin pitää naapurin herran kanssa seudun juhannusfestivaalit

(=Heviä, Olutta, Nakuilua, Saunaa, Grillausta)

Rento meininki, ei ns. perinteiset bileet.

rafael sanoi:
Olepas nyt vähemmällä siellä. :jahas:
Hauskaa voi pitää myös ilman Jeesusta, jos vain on viinaa.
:lol2:
ei,en mä kannata Jeesusta sen enempää kuin viinaakaan :D
tai jopa vähemmän,jos tarkkoja ollaan...

Kyllähän se näin on että ilman hauskaa voi olla viinaa, mutta ilman viinaa ei
hauskaa ;)

Vituttaa kun ikin' ei ole mahdollista viettää hauskaa "Pakko_pitää_hauskaajuhlaa"! Miehellä on aina joku kökköpaskatyövuoro juuri vappuna, uutenavuotena, jouluna ja juhannuksena joten aivan turha haaveillakaan, että voisi lähteä vaikka kesämökille tai edes käydä ravintolassa syömässä tai kotona tehdä jotain herkkua. :(
Jotenkin sitä ajattelee että näissä juhlissa pitäisi olla hauskaa, ja sitten vituttaa kun joutuu yksin istumaan kotona.

Koetan ajatella, että kaikilla on oikeus juhlia niin ku itte tykkää. Että olis mulle ihan sama. Mutta ihan hiljaa itekseni kyllä mietin, että ärsyttää nuo pakkojuhlat. Ei siinä mitään, jos lähtee kännäämään silloin kun sattuu huvittamaan, onhan kännissä joskus ihan kivaakin - mutta nuo ihmisjoukot ja se vitun meteli ja amatöörijuopot ja roskat ja pakollinen ja usein vielä näennäinen hauskanpito meinaavat alkaa raastaa. Ehkä eniten se väenpaljous. Äh, joku siinä tökkii. Mie oon vaan kotona tämän(kin) Vapun ja toivon etten ahistu muitten juhlinnasta. Viunaa en juo tippaakaan, urheilla aion.

Joo, kyllä hauskanpito känniläisten seurassa on kortilla jos ite on selvinpäin. Mutta moisen hauskanpidonkin hauskuus on lähinnä tieten tahtoen luotu illuusio jota pidetään yllä vaikka väkisin. Tai ainakin minun kohdalla. Aluksi on ihan kivaa ja hilpeetä, sitten alkaa se totinen hauskanpito. Mieluummin olen tylsä ja hyvässä kunnossa kuin omasta mielestäni vauhdikas ja vaarallinen, mutta kaikkea muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom