"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

Alec sanoi:
tarkottaako hauskanpito automaattisesti viinaa?
Deafman sanoi:
No en kyllä keksi mitä järkeä olisi baarissa istua kuivin suinkaan..?
Tarkoittaako hauskanpito sitten automaattisesti baaria? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missukka sanoi:
Jotenkin sitä ajattelee että näissä juhlissa pitäisi olla hauskaa, ja sitten vituttaa kun joutuu yksin istumaan kotona.

Mikä sua estää menemästä vaikka mies olisi töissä? :eek:

Eipä kyllä vituta. Juon sillon kun mieli tekee. Vappuna, uutena vuotena ym. yleisinä juomapäivinä on mukava yleensä lähteä keiton ottoon kun kaikki kaveritkin lähtee. Sitten voi jättää menemättä ne tavan perjantait jolloin onkin yleensä melko kuivaa ryypiskellä. Mieluummin minä sillon juopottelen kun suurin osa kavereistakin juo. Mutta toki jos ei huvita lähteä vappuna niin en sitten lähde. Eikä tästä aiheudu mitään ongelmaa, sanon vaan että eipä nyt jaksa lähteä. Vaikeata olisi elämä jos olis pakko juoda vappuna tai jos ärsyttäisi muiden juominen niin paljon kuin joitakin näyttää ärsyttävän. Relatkaa vaan ja tehkää sitä mitä huvittaa.

Kyseinen aihe on todella lähellä sydäntä, ja olenkin valistanut ystäviäni eräiden juhlapäivien todellisesta luonteesta jo useana vuonna. Uusivuosi vie kuitenkin voiton kaikista, sillä siinä on aikamääre (klo 00.00) johon mennessä juomat pitää olla juotu, pää piripintaan asti täynnä ja aivan jumalattoman upea fiilis. Jos tähän ei päästä niin koko ilta on pilalla. Tämä ei siis tarkoita sitä että istuisin komerossa nauramassa muille vaan yritän huutaa sitä 'hyvää uuttavuotta' vielä vähän lujempaa kuin muut ja muutenkin tanssahdella ja ilakoida asiaankuuluvasti.

venla sanoi:
Mikä sua estää menemästä vaikka mies olisi töissä? :eek:

Hehheh, kysehän ei nyt ole menemisestä. Haluaisin siis pitää juhlina hauskaa MIEHENI kanssa em. tavoilla.

Kesämökillä on tylsää olla yksin ja jos ravintolaan menee yksin syömään pippuripihviä ja viiniä juomaan, niin vähintään omituiseksi katsovat. Eikä se kivaa olisi muutenkaan.

macabel sanoi:
Kyseinen aihe on todella lähellä sydäntä, ja olenkin valistanut ystäviäni eräiden juhlapäivien todellisesta luonteesta jo useana vuonna. Uusivuosi vie kuitenkin voiton kaikista, sillä siinä on aikamääre (klo 00.00) johon mennessä juomat pitää olla juotu, pää piripintaan asti täynnä ja aivan jumalattoman upea fiilis. Jos tähän ei päästä niin koko ilta on pilalla. Tämä ei siis tarkoita sitä että istuisin komerossa nauramassa muille vaan yritän huutaa sitä 'hyvää uuttavuotta' vielä vähän lujempaa kuin muut ja muutenkin tanssahdella ja ilakoida asiaankuuluvasti.
Jos se juhlinta on noin vakavaa kannattaa jäädä kotiin tai siirtyä kovempiin aineisiin...

Missukka sanoi:
Hehheh, kysehän ei nyt ole menemisestä. Haluaisin siis pitää juhlina hauskaa MIEHENI kanssa em. tavoilla.

Kesämökillä on tylsää olla yksin ja jos ravintolaan menee yksin syömään pippuripihviä ja viiniä juomaan, niin vähintään omituiseksi katsovat. Eikä se kivaa olisi muutenkaan.

Niin no tietenkin, eihän sitä omaa miestä mikään korvaa, muttei kai silti tarvitse yksin olla ;) ? Meinaan että mökille tai jopa ravintolaan voi mennä kyllä kaverinkin kanssa (vaikka silloin tuo nk 'meneminen' vähän erityyppistä onkin).

Edit. Hullu inkkari - Vappu on AMATÖÖRIjuoppojen juhla. Se lisää sen kauheutta.

Itseäni ei huvita murjottaa kun on pakkohauskanpitoa. Se hauskanpito ei vaan silloin onnistu. Se menee aina väkisin vääntämiseksi. Jos kalenterissa olisi normipäivä, hauskanpitoon ei olisi mitään esteitä.

venla sanoi:
Edit. Hullu inkkari - Vappu on AMATÖÖRIjuoppojen juhla. Se lisää sen kauheutta.
Toi on totta. Ja samasta syystä tykkään itse ottaa kuppia keskellä viikkoa. -Vielä vähemmän amatöörejä liikenteessä.

J-2 sanoi:
Tarkoittaako hauskanpito sitten automaattisesti baaria? :)

En ymmärtänyt kysymystä.
--
Lähdin muuten eilen sittenkin käymään parilla kun yksi kaveri, jota en ollut pitkiin aikoihin sattui soittamaan vähän tuon edellisen viestini jälkeen. Pysyin todellakin vain parissa. Ei mitään spesiaalia.

Melko vähän oli varsinkin näitä nuorimpia keskustassa. Liekö viileä ilta pitänyt suurinta osaa loitolla.

Ei mua ainakaan vituta tällaiset juhlat, nämähän on just parhaita. Nykyään on vaikea saada koko kaveriporukkaa koolle ja vaput/uudetvuodet/juhannukset on sellaisia kun porukan saa kasaan ja kaikilla on silloin vapaapäivä. Ainoa, mikä vapussa ja etenkin koulujenpäättäjäisissä vituttaa on ne teinit, jotka pyörii kaljapusseineen kaupungilla. Joka vuosi ne lapset tuntuu olevan yhä nuorempia ja viinaa niillä on yhä enemmän.
Ite otan nykyään tosi harvoin kunnolla ja nämä reissut yleensä on just näitä kalenterikännejä. Mieluummin näin päin kuin, että dokailis joka viikonloppu.

Ei muakaan kiinnosta mitkään vaput, juhannukset jne. Joulussa on ehkä vielä jotain tunnelmaa, mutta kaikki muut muka tärkeät päivät ovat menettäneet hohtonsa/merkityksensä. Jos niissä nyt mitään erikoista koskaan on ollutkaan. Kavereitten kanssa voi esim. mökillä ryypätä milloin vaan. Ei siihen mitään erityispäiviä tartte keksiä. Ryysispäivät on kyllä joskus silloin tällöin mukavia, mutta mieluummin jotain uutta joka vuosi jossain muualla kuin Suomessa.

Toisaalta vituttaa, toisaalta ei. Ei mua koskaan näinä "pakkopäivinä" huvita lähteä bilettämään, mutta ei se kyllä haittaakaan jos toiset niin tekevät. Mä voin kuitenkin viettää ihan normaalia viikonloppua normaalein rutiinein ja nauttia yhdestä ylimääräisestä vapaapäivästä. Lähinnä harmittaisi tällaiset pidennetyt viikonloput laittaa "hukkaan" ensin kännäten ja sitten krapulassa maaten. Mut kyllähän jokainen saa tehdä mikä tuntuu hyvältä, mulla näin.

kyllähän tuo kalenteri kädessä ryyppääminen on vitusta.. ajattelin silti sortua pari olutta maistelemaan

Ihan hyvin kyllä pystyy jättää tälläset kerrat välii mut sit jälkeepäin vituttaa "kaverit" ku ne kysyy et "mikäs vittu sulle on tullu ku et vappuun juonu?"

venla sanoi:
Vappu on AMATÖÖRIjuoppojen juhla. Se lisää sen kauheutta.
Amatöörihän meinaa asian rakastajaa, kyllä se mulle kuulostaa aika omistautuneelta...

Hyvähän se on pitää "pakkohauskaa". Kun on tiedossa, että kavereillakin on vapaapäivä seuraavana päivänä. En oikeastaan tajua mikä siitä tekee "pakkohauskanpitoa". Tottakai sitä on mukava nähdä tuttavia joita ei muuten välttämättä näe.
Vappu se vasta mukavaa onkin, silloin näkee kavereita eniten. Eikä mua vituta se että teinit/juopot/vanhat/ketälie ryyppää stadissa ja oksentelee sinne tänne. Tappeluihin en joudu, joten aina on kivaa vappuisin (kait mä oon niin nysväkkeen näkönen ettei kukaan henno lyyä:))
Ja onhan se hyvä tietää etukäteen jotta tietää milloin näkee kavereita. Kun se ajankohta on kaikilla kalenterissa samana päivänä, niin tietääpä varata vapaaksi :D Ja viinaa kun ottaa niin tulee höpöteltyäkin enemmän ja "syvemmälti" :)

edit. Eli siis vastauksena threadin aloittajalle: Minua ei vi**ta pitää "pakkohauskaa".

Onpa mukavaa huomata että täällä on runsain mitoin kanssa-ajattelijoita.

Tänään alkaa työputki joka etenee siten, että yövuoroja tästä illasta maanantaihin saakka. Voi kyynel, kun ei pääse tänäkään vappuna juhlimaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom