"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

Eipä mua nyt oikeestaan niin kauheasti vitutakaan. Naapurissa ja ulkona metelöivät, itse aattelin lähtee jossain vaiheessa pihalle mutta keskustan sijasta metsään.

Enemmän kuin muita paremmaksi ajattelen itseni vähän säälittäväksi kun en juhli vaa nysvään itekseni kotona :lol2: . Vuosi sitten oli kuitenkin melko nautinnollista kun meni kisareissun vuoksi koko Vappu tyystin sivu suun. En pannut pahakseni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rafael sanoi:
Tuo on kyllä hyvä ilmaisu tuo hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. Luulisi sen olevan oletusarvona, tai sitten joku tosiaan suunittelee viellävänsä juhannusta mahdollisimman pahan ruoan ja sosiaalidemokraattien parissa.

Ei vaan ole oletusarvona minulle... oli vaan ajatus, että se olisi kiva tapa viettää juhannusta.

Armadillo sanoi:
Tipuin aivan totaalisesti! Huutonaurut pitästä aikaa!:rock:

Jaa toivottavasti sait hyvät naurut toisen yksinäisyyden kustannuksella:( .

Itse meinasin tänään lukea tuleviin tentteihin, koska ne olisi vähän pakko päästä läpi, jos aion kesällä opiskella ja nostaa opintotukea. Salille en lähde, koska kroppa on vielä ihan tukossa alkuviikon treeneistä ja väsyttää melko reilusti, huomenna sitten palautuneena ja levänneempänä taas treenaamaan. Eilen kävin yrittämässä juhlimista selvinpäin teekkareiden seassa ja koska se ei ollut tasan yhtään hauskaa, niin päätin tänään jäädä kotiin nyhjäämään yksinäni. Ei viitsi lähteä pakolla kaupungille, kun ei siitä kerran tänään osaa nauttia ja turhaan pilaisi siinä sivussa vielä kavereidenkin fiiliksen murjottamalla. Lähinnä tämä masentunut fiilis johtuu kai vain siitä, että on tullut treenattua ehkä hieman liikaa viime aikoina ja on varmaan pientä ylirasitusta päällä. Levänneempänä olisi voinut ehkä jopa olla ihan kohtuullisen hauskaakin. Kävin vuokraamassa Lord of Warin katsottavaksi tuossa jossain vaiheessa tenttiin luvun välissä, niin ei mene pelkkään murjottamiseen tämä ilta.

Eipä vituta meikäläistäkään vappu. Maha on täynnä kunnon pihvejä yms ja kohta ahdan itseeni vielä lisää :D Huomenna sitten iltavuoroon..

Jylli81 sanoi:
Itse meinasin tänään lukea tuleviin tentteihin, koska ne olisi vähän pakko päästä läpi, jos aion kesällä opiskella ja nostaa opintotukea. Salille en lähde, koska kroppa on vielä ihan tukossa alkuviikon treeneistä ja väsyttää melko reilusti, huomenna sitten palautuneena ja levänneempänä taas treenaamaan. Eilen kävin yrittämässä juhlimista selvinpäin teekkareiden seassa ja koska se ei ollut tasan yhtään hauskaa, niin päätin tänään jäädä kotiin nyhjäämään yksinäni. Ei viitsi lähteä pakolla kaupungille, kun ei siitä kerran tänään osaa nauttia ja turhaan pilaisi siinä sivussa vielä kavereidenkin fiiliksen murjottamalla. Lähinnä tämä masentunut fiilis johtuu kai vain siitä, että on tullut treenattua ehkä hieman liikaa viime aikoina ja on varmaan pientä ylirasitusta päällä. Levänneempänä olisi voinut ehkä jopa olla ihan kohtuullisen hauskaakin. Kävin vuokraamassa Lord of Warin katsottavaksi tuossa jossain vaiheessa tenttiin luvun välissä, niin ei mene pelkkään murjottamiseen tämä ilta.

on muuten pirun hyvä leffa:D

AGR sanoi:
Meteli hälinä ja ihmismassat hiukan ahdistaa.

Täältä päin kaupunkia ovat nuokin jo väistyneet. En edes tajua koko juhlapäivää. Tai no, rappukäytävässä oli pätkä serpentiiniä kun tulin lenkiltä. Normipäivä.

paksi sanoi:
Jätkiä vaan vituttaa kun eivät osaa pitää hauskaa selvinpäin ja eivät voi ryypätä kun lihaksenkasvu kärsii. Siitä tässä tredissä on kyse :D
Joo. :jahas:

Itseäni vituttaa se, että en voi tehdä mitä haluan. Tarkoitus oli olla koko vappu kotona ja töissä. Tänään (eilen) auringon vielä paistaessa teki ihan hitosti mieli lähteä terassille. Ei tarttenu mennä kun kaupunki oli täynnä humalaisia. Tapoihini kuuluu käyttää alkoholia tasaiseen tahtiin, vaikka se ei olekkaan ainoa syy lihaksettomuuteeni. Sinne amatöörikiponkaatajien epämääräiseen örvellykseen en vaan tahdo sekaan millään hinnalla.

Toinen asia mikä vituttaa, on se hössötys kaikista järjestelyistä "hauskanpidon" varmistamiseksi. Ei sitä nyt paha ole kuin jouluhössötys, mutta vituttaa kuitenkin.

Joku/jotkut ottivat esille ylimääräiset vapaat. Onneksi sain töitä joka päivälle. Aina kuitenkaan ei näin ole ollut. Ei ole mitään ylimääräisiä vaapaapäiviä. Vuodesa tehdään tietty määrä töitä palkkaa vasten. Mieluiten päättäisin itse milloin vapaani pidän. Nythän monet joutuvat pitämään lomansa silloin kun kalenteri määrää. Itseäni ei ainakaan kiinnoistais viettää lomiaan silloin kun kaupat ja harrastuspaikat on kiinni ja kaupunki täynnä känniläisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom