Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TRENT sanoi:On teillä vaikeeta.
Ton sotkemisen mä olin unohtanut täysin. Nyt alkoi vituttamaan vieläkin enemmän.:curs:Merica sanoi:...Ja tosiaan, ei muakaan haittaa, jos muut ihmiset tekevät toisin kuin minä, mua haittaa juurikin se, että heidän toisintekemisensä vaikuttaa mun elämään negatiivisesti esim. metelöimisenä ja paikkojen sotkemisena ja niin, yleisenä idioottimaisuutena,
Riceila sanoi:..Mites kun muksu synty? Nekin tykkää huutaa öisin, päivisin, aamusin ja iltasin jne...
samaa mieltä. enemmän vituttaa nämä marisijat mitkä saa "ylimääräisistä" juhlapäivistä ihme ulinan päälle, onneksi tapaan näitä valittajia vaan netissä. mun mielestä kaikki ylimääräiset vapaapäivät on levon juhlaa.Yussi sanoi:Mikä itkun aihe tämä nyt taas oikein on??
Itse ainakin iloitsen ylimääräisestä vapaapäivästä,
sais näitä olla vuodessa enemmänkin.
Vappua juhlikoon kukin niin kuin parhaaksi näkee :kippis1: / :urjo:
jtt1983 sanoi:Toi nyt lähinnä vituttaa kun kaikki hössöttää vappua niin vitusti! Muijalle on kaikki niin tärkeetä aina kelata jo etukäteen. Nyt se on kyselly mitä mä meinaan tehä. Sanoin että ei kiinnosta kelata edes koko paskaa treenaan tai vedän kännit. Ja muija veti herneet nenään ;) Kun mulla on aina ollu noi päätökset johkuu menosta noin 3min ennen lähtöä :D
Mattila sanoi:...nämä marisijat mitkä saa "ylimääräisistä" juhlapäivistä ihme ulinan päälle, onneksi tapaan näitä valittajia vaan netissä. mun mielestä kaikki ylimääräiset vapaapäivät on levon juhlaa...
jp-84 sanoi:Turha juhla. Yletöntä ryyppäämistä ja ihmiset luulevat että heillä on hauskaa..