"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

Minua vituttaa kun joutuu aina vastailemaan toisten kysymyksiin mitä teit vappuna/juhannuksena yms. vastailla sitten seuraa viikko kaikille mitä on tehny tai jättäny tekemättä. Itse kun en niin viinan perään ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi nyt lähinnä vituttaa kun kaikki hössöttää vappua niin vitusti! Muijalle on kaikki niin tärkeetä aina kelata jo etukäteen. Nyt se on kyselly mitä mä meinaan tehä. Sanoin että ei kiinnosta kelata edes koko paskaa treenaan tai vedän kännit. Ja muija veti herneet nenään ;) Kun mulla on aina ollu noi päätökset johkuu menosta noin 3min ennen lähtöä :D

TRENT sanoi:
On teillä vaikeeta.

totta!

kun se elämä ei vaan satu menemään niin kuin itse haluaa, on se hirveetä että ihmiset pitää hauskaa ja metelöi + sotkee. terveellisempää ja mukavampaa olisi kun kadut ja baarit ois autioita, koska joitain vituttaa.

Merica sanoi:
...Ja tosiaan, ei muakaan haittaa, jos muut ihmiset tekevät toisin kuin minä, mua haittaa juurikin se, että heidän toisintekemisensä vaikuttaa mun elämään negatiivisesti esim. metelöimisenä ja paikkojen sotkemisena ja niin, yleisenä idioottimaisuutena,
Ton sotkemisen mä olin unohtanut täysin. Nyt alkoi vituttamaan vieläkin enemmän.:curs:

Täälläkin on mainittu useaan otteeseen parhaan hauskan pidon sisältävän kavereita, ruokaa, ei kiirettä jne. Eikö jokainen voi itse päättää milloin haluaa hauskaa pitää ja milloin kalenteri sen sallii? Vittuako sitä tarvii painaa jokaiselle samaa kalenteria? :eek:

Mikä itkun aihe tämä nyt taas oikein on??

Itse ainakin iloitsen ylimääräisestä vapaapäivästä,
sais näitä olla vuodessa enemmänkin.

Vappua juhlikoon kukin niin kuin parhaaksi näkee :kippis1: / :urjo:

Minuakin ottaa päähän, että kaikki juhlapäivät pitää vetää ryyppäjäisiksi (pääsiäinen taitaa vielä olla aika rauhallinen) ja taas saa hävetä kaupungilla kulkiessa olevansa suomalainen :( Nuorena ja sinkkuna sitä jaksoikin remuta, mutta nyt on juhlapäivinä mukavaa vaan tehdä jotain vähän arkipäivästä poikkeavaa ja noudattaa vaikka jotain perinteitä.

Mutta pitääkö siitäkin raivostua jos joku ihan hyväntahtoisesti vaan kysyy että mitä teet vappuna? Voi kai siihen vastata ettei tee mitään jos ei kerran tee mitään eikä tarvi suuttua jos ei toinen tiedä, että vihaat juhlapäiviä..

Vappu on kyllä ongelmallisin kaikista vapaista. Ei puhettakaan että vois esimerkiksi rauhassa kattoa töllöstä jonku dvd-elokuvan tai lukea jonku kevytmielisen kirjan. Ei vappuna "olla", sillon mennään. Miksei vappu vois olla niinku juhannus? Sillon kaikilla on jotai omaa mukavaa tekemistä, vähän ryypiskelyä ja saunomista, sitte suohon uimaan, päivällä risusavottaa/saunan kunnostusta tms. muuta kivaa - aitoa suomalaista hauskanpitoa muijien jäädessä kaupunkiin.

Ohjelmassa on mm. lastata reppuun kaljaa ja viinapottu, ja mennä aurajoen rantaan kiertelemään jokilaivoja. Kun ne sulkevat ovensa, jatkaa omin/kavereiden voimin. Tyypillistä settiä, arvaatkaas kiinnostaako pätkääkään. Ei. Oon niin paljon "missannu" noita kavereiden kanssa juopotteluja että...

Juhannusta odotellessa... :(

Yussi sanoi:
Mikä itkun aihe tämä nyt taas oikein on??

Itse ainakin iloitsen ylimääräisestä vapaapäivästä,
sais näitä olla vuodessa enemmänkin.

Vappua juhlikoon kukin niin kuin parhaaksi näkee :kippis1: / :urjo:
samaa mieltä. enemmän vituttaa nämä marisijat mitkä saa "ylimääräisistä" juhlapäivistä ihme ulinan päälle, onneksi tapaan näitä valittajia vaan netissä. mun mielestä kaikki ylimääräiset vapaapäivät on levon juhlaa.

henk. koht. ajattelin kyllä tehdä vuoden ekan nollauksen lauantaina, en vapun vuoksi vaan siksi että on aikaa toipua siitä normi viikonloppua enemmän..

jtt1983 sanoi:
Toi nyt lähinnä vituttaa kun kaikki hössöttää vappua niin vitusti! Muijalle on kaikki niin tärkeetä aina kelata jo etukäteen. Nyt se on kyselly mitä mä meinaan tehä. Sanoin että ei kiinnosta kelata edes koko paskaa treenaan tai vedän kännit. Ja muija veti herneet nenään ;) Kun mulla on aina ollu noi päätökset johkuu menosta noin 3min ennen lähtöä :D

You da man!!

Asiasta, ennen nyppi kalenterijuhlat, ja eritoten se niihin liittyvä pakkohauska, sitten kun vähän tuli ikää ja sisäisti sen että sitä saa tehdä jokseenkin mitä haluaa, ja voi esmes dokata tai olla dokaamatta pyhäpäivästä riippumatta, niin jo helepotti :D

Kyllähän nuo vähän nuo juhlat elämää rajoittaa, esim itseäni ei iske mennä kaupungille nyt vappuna, ei siellä kestä olla. Eikä uunna vuonna.

Mattila sanoi:
...nämä marisijat mitkä saa "ylimääräisistä" juhlapäivistä ihme ulinan päälle, onneksi tapaan näitä valittajia vaan netissä. mun mielestä kaikki ylimääräiset vapaapäivät on levon juhlaa...

No eipä tässä kai kukaan niistä vapaista valita, vai kuinka ?

Mutta et voi varmaan kieltää, että siitä on "levon juhla" kaukana, kun naapurit huudattaa musaa ja möykkää vielä puolilta öin ? Ja vaan sen takia, ku kalenterin mukaan on pakko dokata... :rolleyes:

Hei kaikki pakkojuhlaintoilijat! Pieni vinkki, jos vituttaa me juhlista marisijat niin älkää avatko koko ketjua, antakaa meidän täällä rauhassa marista kun muut pitää hauskaa, jookosta?:thumbs:

Ja nyt meen parvekkeelle lukeen tenttiin ja vetään pullon siideriä, yksin. Osaan mäki pitää hauskaa vappuna:D

Kommenttini viimevuoden vappu-tredistä
jp-84 sanoi:
Turha juhla. Yletöntä ryyppäämistä ja ihmiset luulevat että heillä on hauskaa..

Tällaisissa vapaapäivissä, kun on mahdollista saada kutakuinkin kaikki kaverit koolle, ei ole mitään vikaa. Se vika tulee vasta siinä vaiheessa, kun kaikkien pitäisi lähteä baariin pitämään hauskaa, eli juomaan viinaa. Itseäni ei lisäksi viina ole juurikaan kiinnostanut enää vähään aikaan ja ainoa tapa sietää kännissä olevia kavereita on itsekin hankkia tukeva humala, baarissa kun ei tosiaan voi muuta tehdä kuin juoda viinaa ja leikkiä "tanssivansa". Musiikki pauhaa niin kovalla, ettei voi keskustella kenenkään kanssa, tupakan käry tuoksahtaa vienosti nenässä, joku törmäilee kännissä tuopin niskaan ja alkaa rähistä kun käyt päälle istuessasi paikallaan tuolilla, joku suklaaunelma ählämi yrittää iskeä tyttöystäväsi ja loppuillasta sitten tuumaillaan että mennäänkö kilometrien mittaiseen taksijonoon vai odotetaanko seuraavaa bussia tunnin verran. Lisäksi kun siellä baarissa kurnii nälkäkin koko illan niin vitutus maksimoituu. Oi kuinka ihania nämä juhlat.

Onneksi nyt sattuu kaveripiirissäkin olemaan jo jonkun verran niitä, joita ei kiinnosta lähteä ryyppäämään, vaan riittää että kasaannutaan porukalla jonkun luokse, syödään ruokaa ja puhutaan paskaa tai katsotaan leffaa.

Mitäs helvettiä? Ei mulla ykskään kaveri ole kelannut, että pitäs olla hauskaa, vaan että pitää olla kännissä.

Minä meinasin taas tehä niin päin, että en olis kännissä ja olis kivaa. Toimii paremmin sillei.

Itseäni ei sinänsä vituta pakkopitäähauskaajuhlat koska en käytä alkoholia enkä käy muutenkaan baareissa, mutta vapussa hieman ärsyttää sikailumeininki. Uusi Vuosi, Juhannus, Itsenäisyyspäivä ja ehkä Pääsiäinenkin ovat vielä ihan kestettäviä juhlia, mutta usein vaput on kauheaa kaaosta.

Vappu kun sattuu vielä näin kevääseen niin lämpimät ilmat ja terassien aukeaminen ym oikein yllyttävät koloistaan nekin jotka eivät koskaan muutoin juhli, ja sehän tarkoittaa varmaan viisinkertaista väkimäärää ravintoloissa ja kaduilla. Liikaa humalaisia ihmisiä samaan aikaan: Tappeluja, riehumista, yleistä sekasortoa ja älämölöä.

Vappu tuntuu olevan juhlista eniten sellainen että ryypätään aivan ylettömästi, perskännit ja megalärvit oikein pohjanmaankautta ja teinit alkoholimyrkytyksen kourissa. Örvelletään sielun kyllyydestä ja sotketaan paikkoja. Oksennusta, kusta ja paskaa jokapaikassa, pullonsiruja ja muuta roskaa ja krääsää unohtamatta. Ei kovin mukavaa...

Muut pakolliset juhlapäivät ovat yleensä harmittomia niille ketkä eivät itse juhli, mutta vappu vaikuttaa lähes kaikkiin ketkä kaupungissa asuvat. Sitä ei pääse pakoon ellei omaa mökkiä tms minne mennä piiloon, ja toisaalta olen kyllä sitä mieltä ettei kenenkään tarvi paeta omasta kodistaan. Sääliksi käy niitä ketkä asuvat Hki keskustassa ja omaavat lapsia/koiran. Kiva varmaan lähteä ulos asunnosta sinne hirveään sekasortoon.

Wappu ei tunnu missään, mutta 16.6. oon perseet.

Ei tässä muuten mitään mutta kun pitää jo tänään aloittaa, ja siitä seuraakin 4 päivän putki:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom