Miltä näyttää sun vedot, jos painoa tangossa esim. 160kg-170kg? Pysyykö niissä miten hyvin tekniikka kasassa? Kun itsellä ei ainakaan ole yleisesti minkäänlaista taipumusta vittuiluun tai dissaamiseen, mutta nuo sinun vedot on aivan järkyttävää katsottavaa. Ja ehkä harmilliselta tuntuu se, että vaikka miten moni asiasta sinulle koittanut ainakin tässä ketjussa puhua, niin et tunnu jostain syystä ottavan asiaa yhtään vakavasti. Itselle tultiin aikanaan salilla salin pitäjän toimesta tekniikasta aika tiukkaa mutta aiheellista palautetta antamaan, niin seuraavasta treenistä alkaen mavepainot olivat noin 65% siitä, millä olin aiemmin treenannut. Ja mun tekniikka ei ole koskaan kuitenkaan ollut tuon näköistä kuin sinulla, polvet vaan veti liikaa sisäänpäin. Itse ainakin olin palautteesta helvetin tyytyväinen ja tein radikaalin muutoksen heti, eikä niin, että "Joo, täytyy pitää joku kevyt viikko ja panostaa vähän kyykkyyn ja ottaa joku kymppi pois treenipainoista". Jos tässä olisi kyse vain siitä, ettet tuolla tekniikalla kauaa pystyisi mavettelemaan, niin en jaksaisi edes vaivautua vastaamaan. Mutta kun sulla tuntuu olevan hemmetin kova into ja motivaatio treenata, niin haluaisi sen mahdollisuuden jatkuvan läpi elämän. Näissä punttitouhuissa on sellainen jännä universaali välittämisen tunne, että ota nyt mies OIKEASTI jo vihdoinkin kiinni jo näistä muiden neuvoista ja kokemuksista, kun pahimmillaan ne seuraukset vaikuttavat 24/7 enemmän tai vähemmän koko loppuelämän ajan. Sulla on ihan varmasti potentiaalia päästä tulevaisuudessa noihin painoihin ja yli hyvälläkin tekniikalla, niin älä nyt koita kiirehtiä näissä hommissa. Aloittaisit jostain about 150+ kilosta progressiivisesti nostamaan treenipainoja, etkä yhtään tekniikan kustannuksella. Mä en ikinä käyttäisi aikaa vittuiluun tai nauramiseen, vaan näin pitkän viestin jaksan kirjoittaa vain siksi, että toivon jossain vaiheessa näiden neuvojen määrän kumuloituvan sun mielessäsi ja teet oikeita ja selkeitä muutoksia asioiden suhteen...