Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Toivottasvasti maistuu oli suhtkoht suuritöinen video. Jos materiaali uppoaa niin olisin kiitollinen jos tilaat youtubekanavan ja jaat videon. Kukas olisi seuraava haastatteluun ?

Loistavaa materiaalia tosiaan Susanna Törrönen, ja hänen valmentaja olisi kova saada Pakko kyllä sanoa, että varmasti jokainen vieras tulee olemaan mielenkiintoinen.

Tilattu. Ed Coan haastatteluun.

Lopun 170kg penkissä näkee ton luiskamaisen tangon liikeradan aika hyvin. Lähellekkään kaikki ei tee noin, mut jotkut tekee viel paljo selkemmin. Mä aloin tolleen opetteleen, ku alotin penkkauksen uudelleen tos hetki sit. Ranteet helpompi pitää kasassa, ja oon tolleen myös vahvempi. Olkapäille hellempi hieman. Mut minkä vuoks tolleen yleensä tehään? Tankoo ei lasketa siis suoraan alas rinnalle, vaan alemmas rintalastalle/ylävatsalle. Ja työnnetään kaaremaisesti kohti telinettä.

Simo puhui Leiju/spoto Pressistä lopun penkistä, oli siis apuliike.

Toivottasvasti maistuu oli suhtkoht suuritöinen video. Jos materiaali uppoaa niin olisin kiitollinen jos tilaat youtubekanavan ja jaat videon. Kukas olisi seuraava haastatteluun ?

Yks Ehdotus olis, että menisit Ptv:lle haastattelemaan vatasta uudesta salista ja kuvamaana siellä olevia voimailijoita.

Just tilattu ja tykätty, vastapalvelukseksi Seppo Räty sinne kiitos. =D

Mut oikeesti joku kohtalaisen hyvä voimailija, mutta varsinaisesti muun alan tyyppi vois olla mielenkiintoinen, keihäänheittäjä tai kuulantyöntäjä esim.

Haastatteluun FPO-puolen ukkoja! Tomi Luhtanen, Eduard Khanjyan ja vaikka Teemu Tulonen, Pauli Jussila.

Kiitoksia monista hyvistä videoista!

Kanava on toki tilattu :rock:Olisi mukava nähdä jos kiertäisit vähän muitakin kyliä ja seuroja ja näyttäisit miten muualla tehdään. Joka pikkukylästä kun tuntuu löytyvän se kylän oma sali ja sieltä kylän vahvimmat ukot ja akat.

Tuossa edellä mainittiin keihäänheittäjien ja kuulantyöntäjien voimaharjoittelusta kertovat videot ja ne kyllä kiinnostaisi itseäkin! Tästä lähipitäjistä tulee ainakin moukarinheittäjä Tuomas Seppänen ja kuulantyöntäjä Arttu Kangas joiden voimaharjoittelut kiinnostaisi kovasti!

Kaatuuko kyykky sulla hieman päkiöille ja reilusti jalkapohjan sisäsyrjälle? Vai valehteleeko kuvakulma.

Kyllä se vähän päkiöille ainakin menee. Olen tuollaisella kapeammalla jalka-asennolla etukyykkyä tehnyt lähinnä etureisien vahvistamiseksi, mutta voisi sitä muuttaa lähemmäs oman normikyykyn asentoa. Hyvä että tulikin kuvattua tuosta kulmasta, niin näkyi tuo kantapäiden eläminen.

Ai failasit siis eka 220kg, mut onnistuit kuitenki 222.5kg:ssa ''vahingossa'' :d?
Kyllä. Aikaisempi enkka oli parin viikon sisällä otettu 205kg. Tossa enkkavedossa alla 210kg, 215kg enkkavedot. 220kg jäi polven alle. Päätin kokeilla vielä 217.5kg, mutta kaverit laittoikin vissiin vahingossa 222.5kg. Huomattiin jälkeenpäin. No parempi näin. Tohon vikaan vetoon vielä psyykkasin itseni paremmin. Käytössä mulla oli siis @jto n kuuden viikon piikkausohjelma. Hyvin tuntui toimivan. :D nykyään v*****aa hieman, etten tajunnut kokeillut viikon sisään vielä parantaa enkkaa. :david:

Onnea enkasta. Tekniikasta poimin sen perusjutun,eli perse nousee ekana. En tiiä auttaisko,jos vetäisi löysät pois ensin tangosta. Lähtee nyt äkkirytkäsyllä. Vai onkohan se niin,että joidenkin välityksellä se perse vaan nousee ensin. Näkee niin älyttömästi sellasia vetoja. Mave expertit voisivat kertoa,mistä tuo perseen nouseminen johtuu?

Onnea enkasta. Tekniikasta poimin sen perusjutun,eli perse nousee ekana. En tiiä auttaisko,jos vetäisi löysät pois ensin tangosta. Lähtee nyt äkkirytkäsyllä. Vai onkohan se niin,että joidenkin välityksellä se perse vaan nousee ensin. Näkee niin älyttömästi sellasia vetoja. Mave expertit voisivat kertoa,mistä tuo perseen nouseminen johtuu?
Itseasiassa tätä onkin jo koetettu korjata. Vuosi sitten nfe:ssä oli Mark Wood, jolle pääsi omaa mave-tekniikkaa näyttämään (ja näytin samalla tän videonkin.) Kuulemma lantio aluksi hieman liian alhaalla. Samaa sanoo Barbel Medicinen Jordan Feigenbaum tosi usein noissa pätkissä, joissa se arvostelee "tavisten" nosteluja.

Maastavedossa treeni / pienimuotoinen kisa. Mulla ei ollut käsi vielä täysin palautunut edellisestä treenistä ja repeyty uudestaan auki, joten jouduin lopussa huijaamaan remmeillä. Mutta Jussilla oli puku ja vyö niin ehkä sallitaan tämän kerran.

On se kova. Suomen kovin vetäjä, kaikki liitot ja painoluokat mukaan luettuna!

Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.

Miltä näyttää sun vedot, jos painoa tangossa esim. 160kg-170kg? Pysyykö niissä miten hyvin tekniikka kasassa? Kun itsellä ei ainakaan ole yleisesti minkäänlaista taipumusta vittuiluun tai dissaamiseen, mutta nuo sinun vedot on aivan järkyttävää katsottavaa. Ja ehkä harmilliselta tuntuu se, että vaikka miten moni asiasta sinulle koittanut ainakin tässä ketjussa puhua, niin et tunnu jostain syystä ottavan asiaa yhtään vakavasti. Itselle tultiin aikanaan salilla salin pitäjän toimesta tekniikasta aika tiukkaa mutta aiheellista palautetta antamaan, niin seuraavasta treenistä alkaen mavepainot olivat noin 65% siitä, millä olin aiemmin treenannut. Ja mun tekniikka ei ole koskaan kuitenkaan ollut tuon näköistä kuin sinulla, polvet vaan veti liikaa sisäänpäin. Itse ainakin olin palautteesta helvetin tyytyväinen ja tein radikaalin muutoksen heti, eikä niin, että "Joo, täytyy pitää joku kevyt viikko ja panostaa vähän kyykkyyn ja ottaa joku kymppi pois treenipainoista". Jos tässä olisi kyse vain siitä, ettet tuolla tekniikalla kauaa pystyisi mavettelemaan, niin en jaksaisi edes vaivautua vastaamaan. Mutta kun sulla tuntuu olevan hemmetin kova into ja motivaatio treenata, niin haluaisi sen mahdollisuuden jatkuvan läpi elämän. Näissä punttitouhuissa on sellainen jännä universaali välittämisen tunne, että ota nyt mies OIKEASTI jo vihdoinkin kiinni jo näistä muiden neuvoista ja kokemuksista, kun pahimmillaan ne seuraukset vaikuttavat 24/7 enemmän tai vähemmän koko loppuelämän ajan. Sulla on ihan varmasti potentiaalia päästä tulevaisuudessa noihin painoihin ja yli hyvälläkin tekniikalla, niin älä nyt koita kiirehtiä näissä hommissa. Aloittaisit jostain about 150+ kilosta progressiivisesti nostamaan treenipainoja, etkä yhtään tekniikan kustannuksella. Mä en ikinä käyttäisi aikaa vittuiluun tai nauramiseen, vaan näin pitkän viestin jaksan kirjoittaa vain siksi, että toivon jossain vaiheessa näiden neuvojen määrän kumuloituvan sun mielessäsi ja teet oikeita ja selkeitä muutoksia asioiden suhteen...

Back
Ylös Bottom