Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Joo mullaki. Aikalailla tasan vuodeks. Olkapää vähän ahtautu/tulehtu, ja olis menny varmaa muutamas kuukaudes ohi, ku ei ollu mitään vakavaa juurikaan. Jos ois suosiolla antanu totaali lepoa siis. Umpiluu, joten ei ;). Elämäni eka loukkaantuminen koskaan(poislukien perus venähdykset) ja anto vähä perspektiiviä kyl.

Ihme juttu kyl, ku tulokset tippu helvetisti vähemmän, mitä ois olettanu. Kerran aiemmin pitäny n. puolen vuoden tauon, ja sai käytännös alottaa aivan alusta. Nyt tippu työntävät liikkeet vuodessa ehkä 10% :O. Treenasin tosin selkää, ja alakroppaa ihan normisti, ni varmaan joku vaikutus silläki.
Juu, nuo on paskamaisia hommia, mulla tippui penkki jonkun 25kg ainakin.
Mutta mä oon ottanut semmoisen periaatteen, että treenataan aina sitä mitä pystyy, aina voi jotain tehdä. Saapahan kroppa koko ajan balanssia lisää, kun ei voi keskittyä liikaa johonkin yhteen juttuun/osa-alueeseen, kun paikat antaa periksi. :whistle: Näin on innostunut monesta muusta liikkeestä, kun jonkun on joutunut jättää pois.

Kaveri otti just maastavedossa 34 toistoa 2x omalla painolla. Tangossa 152,5kg, miehen paino 76kg.

Kyseinen mies on tehnyt myös mm. verkkokaupan herralle nimeltä @PT-Vatanen eli kaveri on koodarinörtti joka liftaa! Veikkaanpa että kyykyssäkin tulis 2x omalla painolla +25 toistoa vaikka munasillaan..

Valmentajana Simolla hääräilee Juho Suomi. Pojat ovat 10kg läskiä polttaneet tässä puolen vuoden aikana, treenaten tiheäjakoisilla ohjelmilla ilman lihaksen totaalista tuhoamista ja dieettaamalla IIFYMin periaatteita noudattaen.

View: https://youtu.be/XoG8QUsR37U

Viimeksi muokattu:
Kaveri otti just maastavedossa 34 toistoa 2x omalla painolla. Tangossa 152,5kg, miehen paino 76kg.

Kyseinen mies on tehnyt myös mm. verkkokaupan herralle nimeltä @PT-Vatanen eli kaveri on koodarinörtti joka liftaa! Veikkaanpa että kyykyssäkin tulis 2x omalla painolla +25 toistoa vaikka munasillaan..

Valmentajana Simolla hääräilee Juho Suomi. Pojat ovat 10kg läskiä polttaneet tässä puolen vuoden aikana, treenaten tiheäjakoisilla ohjelmilla ilman lihaksen totaalista tuhoamista ja dieettaamalla IIFYMin periaatteita noudattaen.

View: https://youtu.be/XoG8QUsR37U

Veto remmit sumo veto muokattu video. Kukaan ei tuota tahtia vedä aidosti!!!

Taitaa jatkossa pysyä treenivideot itsellä kun tänne lävähtää heti elämänkerta ja (väärät) metoditkin paljastetaan:sneaky:

Mut joo, ihan hassu veto oli. Ei tietenkään korreloi yhtään ykkösen kanssa. Mut kiva hyomata et tommostakin jaksaa vaikka dieettiä takana joku 25vko ja kalorit on tasoa pikkutyttö.:ROFLMAO:
Luvan annoit tuon hurjan suorituksen näytille laittamiseen!

Metodit on kiistatta väärät kyllä.

Kova on maitohaponsietokyky MasSimolla. Ainesta crossfittaajaksi.

Kiitos :)

Crosfittiä oon miettiny et ehkä joskus, sopis mulle siinä mielessä paremmin kyllä ku voimanosto et oon aina ollu huono ykkösissä verrattuna pitkiin sarjoihin. Sumovedossa toki korostuu, mutta näkyy mulla kyllä kyykyissä ja penkissäkin.

Mut bodaillaan nyt toistaseks, ehkä sit joskus lihojen ylläpitoa crossfitillä niin saa kovan kulutuksen ja voi syödä paljon? :rolleyes:

Alkaa perhana olemaan aika pro-meininki videoissa. Ei siis pelkästään nostelun osalta. Kiva jossain vaiheessa lähettää tänne omia perunalla kuvattuja videoita, mistä hikikin haisee läpi.
On täällä mun videot laskemassa tasoa, sekä voimien että laadun osalta. (y)

Muistan vuosia sitten kun katselin täällä treenivideoitasi, kun olit todella sikabulkattu nuori kundi. Voimaa näkyi jo silloin olevan. Mutta pakko myöntää, että ei olisi uskonut niistä miten paksulihainen bodari sinusta on sittemmin kehkeytynyt. Tsemppiä kisoihin! Paljonko on muuten painoa tällä hetkellä, kun raskaassa debytoit? Pituus reilu 180cm?

Back
Ylös Bottom