2:37
Oliks tossa jollain Suomen mestarilla aurinkolasit päässä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2:37
Oliks tossa jollain Suomen mestarilla aurinkolasit päässä?![]()
Onhan siinä selkä edelleen pyöreenä.
No siltä se mun silmään näyttää.
Katos joo. Katoin videosta et toi ois just vaan läskiä mut ei se noin pahasti voi varmaankaan vääristää.
Mut mikäs neuvoks sit? Millä ton aktivoimist sais harjoteltuu? Nyt oon saanu ton 150 pois mielest kummittelemasta ni painoi ainakin reilust alemmas.
Minä lähtisin liikkeelle katsomalla tämän videon
Ei ollenkaan, vaan selkä neutraalina, eli ei köyryllä, eikä kaarella tietenki? Hämmens, ku varsinki englannin kielisillä sivuilla/fb ryhmissä yms. porukka viittaa köyryselkä maveihin ''don't arch your back''. Tai ite ainaki oon aina käsittäny ''arching'' termin, ''roundingin'' täytenä vastakohtana. Joku täst vähän aikaa sit väitteli, ja väitti kivenkovaa, et voi käyttää kumpaan tahansa. No onhan seläs ''kaari'' toki, jos se pyöreenäki on, mut silti kuulostaa väärältä.
Voin mä ton videon kattoo, mut
Voin mä ton videon kattoo, mut 1+1=2 logiikalla ku ajattelen tän, ni neutraalis seläs ei oo ainakaan ikinä mitään vaarallista. Itessään siis ainakaan. Joku nosto voi hyötyä erilaisest ryhdist silti, ni oletan, että video, tai sen kaltaset mainitsee ton seikan.