Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

2:37

Oliks tossa jollain Suomen mestarilla aurinkolasit päässä?:ROFLMAO:

Kyllä kovat jätkät reenaa tummat lasit silmillä. Sarjatauolla voi sitten laskea ne nenän vartta pitkin alas ja luoda sellaisen "himoköyrijän katseen" lasien yli punttimimmien varalta. Guntherviikset tehostaisivat entisestään vaikutelmaa.

Siitä on muuten aikaa kun on 150 penkattu, mut tänään oli se päivä. Varmasti elämäni kevein 150 kiloa ja varaa 1-2 toistoa varmasti. Hyvin on kyllä treeni alkanut kulkemaan kun loppu löysäily ja treenikerrat nostettiin neljästä kahdekaan kertaan viikossa. Tosi mukavaa myös kun tyttökaveri ellää niin mukana. Tuo hymy on niin aitoa tuossa ja enenn nostoa sano että minnuu jännittää enempi kun sinnuu :D

View: https://www.instagram.com/p/BlXeZeslK6-/?taken-by=kikkeliskokkelis

Tossa koitin vetää päätä taakse ja leukaa rintaan. Tuntu oudolta mut en osaa sanoo oisko itseasias parempi tehdä tohon tyyliin, alaselkä näyttäis näyttäis pysyvän ihan ok paikallaan.

Mielipidettä?

Joo kyllä se musta on pyöreenä jo lähdössä,

Jos vaikka stopataan tosta heti ku oot lähteny vetään, niin minusta se on aika selkeesti pyöristyny.

veto.webp

Katos joo. Katoin videosta et toi ois just vaan läskiä mut ei se noin pahasti voi varmaankaan vääristää.

Mut mikäs neuvoks sit? Millä ton aktivoimist sais harjoteltuu? Nyt oon saanu ton 150 pois mielest kummittelemasta ni painoi ainakin reilust alemmas.

Katos joo. Katoin videosta et toi ois just vaan läskiä mut ei se noin pahasti voi varmaankaan vääristää.

Mut mikäs neuvoks sit? Millä ton aktivoimist sais harjoteltuu? Nyt oon saanu ton 150 pois mielest kummittelemasta ni painoi ainakin reilust alemmas.

Minä lähtisin liikkeelle katsomalla tämän videon

View: https://m.youtube.com/watch?v=h3n8z1wy_SQ

Ei ollenkaan, vaan selkä neutraalina, eli ei köyryllä, eikä kaarella tietenki? Hämmens, ku varsinki englannin kielisillä sivuilla/fb ryhmissä yms. porukka viittaa köyryselkä maveihin ''don't arch your back''. Tai ite ainaki oon aina käsittäny ''arching'' termin, ''roundingin'' täytenä vastakohtana. Joku täst vähän aikaa sit väitteli, ja väitti kivenkovaa, et voi käyttää kumpaan tahansa. No onhan seläs ''kaari'' toki, jos se pyöreenäki on, mut silti kuulostaa väärältä.

Kannattaa uskoa mcgilliä. Se heppu on maailman ykkösnimi selkäasioissa ja korjannut aika monen urheilijan selän. Mut selkäjutut on niin yksilö ja tavoitekohtaisia ettei ole yhtä tee näin tekniikkaa.

Voin mä ton videon kattoo, mut 1+1=2 logiikalla ku ajattelen tän, ni neutraalis seläs ei oo ainakaan ikinä mitään vaarallista. Itessään siis ainakaan. Joku nosto voi hyötyä erilaisest ryhdist silti, ni oletan, että video, tai sen kaltaset mainitsee ton seikan.

Oiskohan se video kannattanu kattoo ennen kuin alkaa väittelemään sen sisällöstä, sillä videossahan suositellaan nimenomaan neutraalia asentoa.

Back
Ylös Bottom