Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mie oon aina luullu että oot just 83 kilonen nostaja :D niin ne videot hämää, kun ei pituutta hahmota. Ei muuta ku alle 105 kilosii nostamaa!

Muista sitten @Vastizz että 200kg penkki on natikalle mahdoton. Sitä et pysty penkkaamaan IKINÄ, ja jos pystytkin niin natu-uskottavuutesi on mennyt.

:Sarcasm:

Mutta ei se kuitenkaan kelpaisi, koska tekniikkapoliisit @pakkis. Maailmanmestaritkin tekee väärin. Ja tuohon lauseeseen lisättäköön se vielä muistettavien asioiden listalle, että se pitää myös muistaa, että jos ei itse pysty johonkin suoritukseen niin ei voi kukaan muukaan ihminen maailmassa pystyä.

@Mywor teetkö ihan erikoistarkotuksella eteen astuen? Kokeile ens kerralla taakse astumista, siinä on ihan järjetön ero. Tuolleen eteen astuen askelkyykky on vähän semmosta ihme pukkailua ja huojumista, taka-askeleella saa oikein kunnolla runtata sen etujalan etu/takareidellä ja pakaralla.

@Mywor teetkö ihan erikoistarkotuksella eteen astuen? Kokeile ens kerralla taakse astumista, siinä on ihan järjetön ero. Tuolleen eteen astuen askelkyykky on vähän semmosta ihme pukkailua ja huojumista, taka-askeleella saa oikein kunnolla runtata sen etujalan etu/takareidellä ja pakaralla.

Kiitos vinkistä.
Tosiaan vaikka treenitaustaa onkin jonkun verran ei mulla juurikaan hajua ole askelkyykyistä ja sen variaatioista. Tarkoitus on lähinnä variaatiota saada treenin.
Pitää laittaa kokeiluun tuo taakseastuminen.

Eipä ne raudat auta yhtään mitään(paitsi sen ettei jää kokonaan alle), jos loukkaantuminen sattuu, kun se riski on noilla painoilla aina tiukassa nostossa läsnä. Ja se et jos feilaa tiukan noston, niin se on turvallisempaa spottaajien nostaa pois kuin,tiputtaa/laskea tanko raudoille. Siinä jos nostolinja tai muu päässyt karkaamaan, niin et saa enää välttämättä hallitusti alas. Mutta kukin tyylillään.

Back
Ylös Bottom