Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En morkkaa, mutta paljon mahtaa olla ykkönen nyt? Meinaan itellä on ykkönen 102.5-105kg ja parhaita sarjoja muunmuassa 90kgx7 ja 95kgx3 (vanha, uskosin että 95kgx4-5 mahdollista). Mietin vaan, että onkohan vähän turhan suuret tavotteet äijällä :D
Olihan siinä aikaraja, taisi olla 1kk aikaa nostaa?En nyt tiedä suurista tavotteista jos puhutaan 110kg nostamisesta ja vielä salipenkkinä. Enkä mielestäni nähnyt mitään tavoiteaikaa tämän tavoitteen suorittamiseen, joten mielestäni 110kg penkin tavoittelu on melko realistista.
Juhh, 1kk viel mutta menee jos menee sille ei mahda mitään jos ei tulekkaan :P Vaihdan ny 4jakoseen kun toi 3x viikkoon penkki on aika rankkaa rinnalle. Saa sitten ojentajat dipillä ja kapealla penkillä kyytiä. :POlihan siinä aikaraja, taisi olla 1kk aikaa nostaa?
Mitä vittua, ei mitä vittua. Kuvaa aika hyvin atm fiilistä siitä miten hyvin tuloksia tullut nykyään penkissä (ja muissakin liikkeissä, jopa jaloille, mutta niitä ei vielä kehtaa julkiseksi laittaa).
Vuoden alussa paino oli 132kg ja penkki 170kg -> Tänään paino oli 125kg ja penkistä 190kg. Ottaen huomioon, että en ole aloittanut mitään lääkekuuria, niin kyllä ihmetyttää ihan helvetisti tämä nykyinen kehitys.
Pikku hiljaa voisi kuvitella IPF lähtevän kisaamaan vaikka ensi vuonna joutuisikin aikuisten kanssa kisaamaan.
On kyllä hemmetin raskas liike tuo GHR, varsinkin kun ei vie liikettä niin ylös asti että lantio olisi suoraan polven päällä, vaan pitää jännityksen jatkuvasti takareisillä ja pakaralla. Myös tanko pulloveria tuli testattua, ja paljon paremmin ottaa selästä, ja toimii olkapää vammankin omaavalle, kyynervarren ja olkavarren kulman kun muistaa vaan 90:iin lukita!Hyvä nosto! Täällä toinen (lähes) 125kg kaveri ja penkissä on lyhyen aikavälin tavoitteena nostamasi 190. PR kirjoitushetkellä 180.Mitä vittua, ei mitä vittua. Kuvaa aika hyvin atm fiilistä siitä miten hyvin tuloksia tullut nykyään penkissä (ja muissakin liikkeissä, jopa jaloille, mutta niitä ei vielä kehtaa julkiseksi laittaa).
Vuoden alussa paino oli 132kg ja penkki 170kg -> Tänään paino oli 125kg ja penkistä 190kg. Ottaen huomioon, että en ole aloittanut mitään lääkekuuria, niin kyllä ihmetyttää ihan helvetisti tämä nykyinen kehitys.
Pikku hiljaa voisi kuvitella IPF lähtevän kisaamaan vaikka ensi vuonna joutuisikin aikuisten kanssa kisaamaan.
Ex-paskamaha egonostelija jatkaa huonosti hermostuneiden lihasten etsimistä.
Mä en tiedä, tykkään vaan käyttää näiden noitatohtoreiden termejä klikkausten perässä. Pitää lukaista ProBodystä tai laittaa savumerkkejä pohjoisen shamaanille.Mitä eroa on huonosti ja hyvin hermostuneilla lihaksilla?
Siinä minun kovimmat urheilusuoritukset tältä kesältä!