Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

On. Nyt on kyllä vähän etukyykyn idea hukassa. :wtf:

Ei minun mielestä muuta vikaa ole minun liikkeessä kuin se että en saa kunnollista käsien otetta, mutta samapa tuo koska tuo oli läpällä tehty testi =D Mitenkä muuten, jos on tehnyt pitemmän aikaa Low bar kyykkyjä kannattaisiko vaihtaa välillä high bar-tyyliin? Olisiko siitä hyötyä?

Mitenkä muuten, jos on tehnyt pitemmän aikaa Low bar kyykkyjä kannattaisiko vaihtaa välillä high bar-tyyliin? Olisiko siitä hyötyä?

Sama juttu kuin sumo vai perinteinen mave, miksi tehdä vain toista kun voi tehdä molempia ja pitää heikot kohdat kurissa ja vahvistaa vahvemman variaation kehitystä.

Laita tomppa etukyykyssä kaks sormea vaa tangon alle. Ja sillain et pelkästään sormenpäät osuu tankoon. Sillä tavalla saa tangon paremmin olkapäille ja kyynerpäät mahdollisimman ylös, joka parantaa asentoa huomattavasti.

Ei minun mielestä muuta vikaa ole minun liikkeessä kuin se että en saa kunnollista käsien otetta, mutta samapa tuo koska tuo oli läpällä tehty testi =D Mitenkä muuten, jos on tehnyt pitemmän aikaa Low bar kyykkyjä kannattaisiko vaihtaa välillä high bar-tyyliin? Olisiko siitä hyötyä?

Hajotat ittes aika varmasti tolla tyylillä. No jos kyykkäilet useammin kuin kerran viikossa niin kannattaapi olla pientä vaihtelua tekniikassa.

Siis tanko pitää pn-otteella olla etuolkapäiden päällä, tai jopa siitä vielä kurkkua kohti hieman ja vain vaikkapa etu- ja keskisormi kevyesti hipaisten kiinni tangossa. Käsillä ja sormilla tankoa ei tod. kannatella, semmoinen oikeasti rikkoo ranteet ihan varmasti. Selittikö tämä sitä, miksi Oranki tuossa ylempänä ihmetteli, että sulla olisi Tomppa etukyykyn idea hukassa? Noniin, Craig näköjään jo selitti samat asiat.

Mites kun mulla etukyykyssä kädet koukussa, ranteet ristissä ja pidän tangosta (kevyesti) kiinni rystyset solisluiden tienoilla? Onko tuo huono tapa?

Olen kokeillut myös tuota sormenpäillä pitämistä, mutta ei tunnu kädet taipuvan hyvään asentoon sillä tavalla.

^ aika monihan tuolla otteella tekee. Ei kai siitä muuta haittaa voi nähdä olevan, kuin että jos haluaa opetella työntöä tai jatkaa muuten punnerruksella, niin ei onnistu noin. Pelkkään etukyykkyyn täysin toimiva.

Tomppahin kyykkyvideoista tuo oli silti ehdottomasti paras. Tangon ku sais vielä rinnalle eikä käsille niin tuohan olis ihan hyvän näköistä.

Penkki meni penkin alle, (khej khej) mutta pystäri kyllä kulkenut ihan mukavasti. Tästä on hyvä ruvettaa vähän taas keventää tuota omaa painoa, jos vaikka jaksaisi taas salille kävellä ilman, että tulee hiki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itekkin kokeilin etukyykkyä ekoja kertoja ja se näytti aika lailla tollaselta. Toki lopetin koko etukyykyn hieromisen. :D Vitutti vaan tehdä sitä aina.

Laita tomppa etukyykyssä kaks sormea vaa tangon alle. Ja sillain et pelkästään sormenpäät osuu tankoon. Sillä tavalla saa tangon paremmin olkapäille ja kyynerpäät mahdollisimman ylös, joka parantaa asentoa huomattavasti.

Hajotat ittes aika varmasti tolla tyylillä. No jos kyykkäilet useammin kuin kerran viikossa niin kannattaapi olla pientä vaihtelua tekniikassa.

Tomppahin kyykkyvideoista tuo oli silti ehdottomasti paras. Tangon ku sais vielä rinnalle eikä käsille niin tuohan olis ihan hyvän näköistä.

Noni, nyt loppuu se neuvominen. Pitkästä aikaa kunnon country strong -meininki kun nostetaan just niinku sattuu nousemaan. :D

Ei minun mielestä muuta vikaa ole minun liikkeessä kuin se että en saa kunnollista käsien otetta, mutta samapa tuo koska tuo oli läpällä tehty testi =D

Jatka ihmeessä testailua, koska etukyykky on aivan ykkösliike kehittämään takakyykkyä sekä maastavetoa ym.
Minun mielestäni on helpointa kun ei pidä tangosta kiinni oikeastaan ollenkaan... tanko vaan on siinä olkapäiden ja kaulan välissä ja kädet lepää siinä päällä tai jossain lähettyvillä. Kun vaan pitää olkavarret vaakatasossa, niin kyllä tanko paikallaan pysyy vallan loistavasti.
Ei tuolla tavalla ranteiden varassa sitä ainakaan pidä tehdä olettaen, että tykkää pitää ranteet ehjänä... eikä siinä mitään mainittavia kiloja pysty ikinä edes pitämään.

Tähän tyyliin kädet...

etugyyggy.webp

jos ei kummemmin painonnostoon tai rinnallevetoon aio keskittyä niin itse liputtaisin kyllä remmien kanssa tehtävän etukyykyn puolesta:

maxresdefault.jpg

fsstrapgrip.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tai sitten käyttää parasta otetta etukyykyssä, eli clean grip vetoremmien avustuksella. Tuota kun kerran kokeilee ei ole paluuta entiseen. Mm. Thibaudeau suosittelee sitä vaikka kädet taipuisivatkin ilman remmejä.

Edit: en ehtinyt

Back
Ylös Bottom