Deleted member 113872
Kokeilinpa huvikseni etukyykkyä 100 kilolla
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilinpa huvikseni etukyykkyä 100 kilolla
On. Nyt on kyllä vähän etukyykyn idea hukassa. :wtf:
hitto mä oon nauranu Tomppa näille videoilla
![]()

Mitenkä muuten, jos on tehnyt pitemmän aikaa Low bar kyykkyjä kannattaisiko vaihtaa välillä high bar-tyyliin? Olisiko siitä hyötyä?
Ei minun mielestä muuta vikaa ole minun liikkeessä kuin se että en saa kunnollista käsien otetta, mutta samapa tuo koska tuo oli läpällä tehty testi =D Mitenkä muuten, jos on tehnyt pitemmän aikaa Low bar kyykkyjä kannattaisiko vaihtaa välillä high bar-tyyliin? Olisiko siitä hyötyä?
Laita tomppa etukyykyssä kaks sormea vaa tangon alle. Ja sillain et pelkästään sormenpäät osuu tankoon. Sillä tavalla saa tangon paremmin olkapäille ja kyynerpäät mahdollisimman ylös, joka parantaa asentoa huomattavasti.
Hajotat ittes aika varmasti tolla tyylillä. No jos kyykkäilet useammin kuin kerran viikossa niin kannattaapi olla pientä vaihtelua tekniikassa.
Tomppahin kyykkyvideoista tuo oli silti ehdottomasti paras. Tangon ku sais vielä rinnalle eikä käsille niin tuohan olis ihan hyvän näköistä.
Ei minun mielestä muuta vikaa ole minun liikkeessä kuin se että en saa kunnollista käsien otetta, mutta samapa tuo koska tuo oli läpällä tehty testi =D