Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Sulla alaselka pyoristyy alhaalle mennessa. Mulla on ihan samaa ongelmaa. Joku noheva vois kertoa kuinka paha juttu toi pyoristyminen on ja millaisilla venytyksilla/harjoitteilla/tekniikkamuutoksilla toi vika korjataan.

https://vimeo.com/ondemand/mts

Jos kiinnostaa sen verran että haluaa laittaa hieman rahaa likoon, voin suositella kyseistä venyttelysarjaa :)

Pistetään näitä vajaita pyllistyksiä tännekkin. Salilla oli kivaa ku uusia lukemia, mutta ku kotia pääsin kahtoo videolta niin alko taas tympäsee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pistetään näitä vajaita pyllistyksiä tännekkin. Salilla oli kivaa ku uusia lukemia, mutta ku kotia pääsin kahtoo videolta niin alko taas tympäsee.
Voimaa on. Liikkuvuutta on kumminkin paljon helpompi saada kuin voimaa.

vajaita pyllistyksiä

Mun silmääni kahdessa ekassa nostossa ei ollut syvyydessä mitään vikaa, jos tavoitteena ei ole itsetarkoituksella perse lattiaan, ja viimeisen noston jääminen korkeaksi kertoo vain rohkeuden puutteesta mennä alas myös maksimia hipovilla raudoilla silläkin uhalla, että sinne alas sitten myös jäädään.

Mun silmääni kahdessa ekassa nostossa ei ollut syvyydessä mitään vikaa, jos tavoitteena ei ole itsetarkoituksella perse lattiaan, ja viimeisen noston jääminen korkeaksi kertoo vain rohkeuden puutteesta mennä alas myös maksimia hipovilla raudoilla silläkin uhalla, että sinne alas sitten myös jäädään.

Tavote on kisasyvyys, ei enempää eikä vähempää. Eka oli riittävä, toka vajaa ja kolmannesta paha sanoa tuosta kuvakulmasta, mutta eiköhän seki vajaa ollu. Tai ainakin omaan silmään tuo 190 oli vajaa.

Olihan nuo molemmat toki pr nostoja että se tuo aina oman jännityksensä nostamiseen.

Aika heikkoa on. Paitakin kaikenlisäks päällä videon vikois vedois... Kyl tosta silti vähän tavoitetta saa :D

e. Niin ja onneks olkoon. Toivoisin ite olevani samassa kunnossa 12 vuoden päästä.

Katotaan millanen paskamyrsky tästä kommentista alkaa, mutta mun mielestä noi menis IPF:ssä läpi. Ainakin kaks ekaa, kolmannesta ei pysty sanomaan koska sun polvi on varmistajan takana (lonkan yläpintaa ei pysty kunnolla vertaamaan polven yläpintaan). Toi toinen kyykky on kuvattu takaviistosta ja sitäkin on täällä aika monesti sanottu, että tosta kulmasta kuvattuna kyykyt näyttää monesti paljon korkeemmilta kun oikeesti on, jos arvioi siis kisasyvyyttä. Varsinkin jos vielä kyykkää yhtään lowbar tyylisesti, eli yläkroppa hakeutuu eteen ja perse istuu vähän taakse. Painonnostotyylisesti tanko niskassa, jalat kapeella ja ATG meiningillä kyykyt näyttää kulmasta kun kulmasta monesti helvetin syvältä, vaikkei itseasiassa noita voimanostosyvyyden kriteerejä niin selvästi täyttäskään polvien painuessa selvästi eteenpäin. (Enkä tarkoita tällä etteikö ne painonnostotyyliset kyykyt olisi syviä ja hemmetin nättejä. Suurin osa niistähän menee heittämällä voimanostosyvyyteen, mutta muistan nähneeni pätkän, jossa polvet painuu paljon eteen ja kyykky on todella syvän näköinen, mutta ei täytä noita voimanostokriteerejä. Tästäkin oli joskus varmaan kaksi vuotta sitten täällä vääntöä :) )

Asiasta enemmän tietävät (Jto, Oranki?) voi vielä kertoa omat mielipiteensä ja korjailla jos puhuin ihan mitä sattui. Tuon nyt oon vaan ite huomannut kisakokemuksen myötä, että treeneissä juuri tuosta toisen kyykyn kuvakulmasta kuvatut kyykyt näyttää itsellänikin korkeilta, mutta kisoissa en ole punaista saanut ikinä syvyydestä ja kyykyt näyttää muutenkin paremmalta jos katsoo sivusta/etuviistosta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uskoisin, että noi on kaikki syviä. Jos se syvyyden haluaa nähdä realistisesti videolta niin pitää kuvata sivusta polven korkeudelta. Mut niinkuin sanoin jo irkissä Jerkulle niin toi lannerangan eläminen pitää saada pois, kun alkaa kuitenkin olla sen verran rautaa, että loukkaantumisriski kasvaa.

Oot kyllä ihme jätkä. Teet ihme juttuja.

Joo, niin ne kans salilla kattoo, osa sanooki :)

- - - Updated - - -

Aika heikkoa on. Paitakin kaikenlisäks päällä videon vikois vedois... Kyl tosta silti vähän tavoitetta saa :D

e. Niin ja onneks olkoon. Toivoisin ite olevani samassa kunnossa 12 vuoden päästä.

Reenaa viksusti eikä vaan kovaa se 12 vuatta, niin oot ainaki palijo paree ku tänään.

Uskoisin, että noi on kaikki syviä. Jos se syvyyden haluaa nähdä realistisesti videolta niin pitää kuvata sivusta polven korkeudelta. Mut niinkuin sanoin jo irkissä Jerkulle niin toi lannerangan eläminen pitää saada pois, kun alkaa kuitenkin olla sen verran rautaa, että loukkaantumisriski kasvaa.

Mitenhän tuota lähtis korjaamaan. En tosin omaan silmään huomaa kovin suurta elämistä kuin tuossa viimeisessä. Vai enkö vain osaa katsoa kunnolla?

Mitenhän tuota lähtis korjaamaan. En tosin omaan silmään huomaa kovin suurta elämistä kuin tuossa viimeisessä. Vai enkö vain osaa katsoa kunnolla?

No itse en oikein usko noihin liikkuvuusongelmiin tuon perse dippaamisen kanssa. Se on useammin vaan keskivartalon hallintaa ja tekniikkaa. Sun kroppa yrittää mennä siitä yli mistä aita on matalin niin sanotusti ja toi pitää saada kitkettyä pois. Mielellään niin, että joku osaava kattoo vierestä.

Se onko toi sulla vaarallista on varmaan aika yksilöllistä. Voi olla ettei koskaan hajoa selkä tolla tyylillä. Mutta mun silmään joka nostossa dippaa ja vikassa vielä ensin pyöristyy ja sitten vedät sen notkolle sen sijaan, että se ranka ois koko ajan neutraalina. Mut kuitenkin oot nuori jannu niin hyvä ois korjata ajoissa tommonen niin varmaan kroppa kiittää myöhemmin. :)

Täällä jo joku rinnasti orankia jto:hon, rasahti rusinat.. Mies joka höyryy täällä ipf syvyyksistä vaikka ei omaa minkäänlaista kisakokemusta eikä tuloksetkaan oo mitään niin erikoisia että ne kuvastaisi jotain suvereniteettiä tekniikoissa, ei millään pahalla, mut en vaan ymmärrä tätä nettimaailmaa välillä. No täällä oman elämänsä gurut pääsee pätemällä erikoisiin asemiin. Jatkakaa..

Mä olen aikanaan vääntänyt Orankin kanssa asioista ja ollaan varmasti monista treeniasioista eri mieltä, mutta kun minä en ole voimanostaja niin voin ollakin vastarannan kiiski. Mitä tulee Jytky-Tomin viestiin niin lukiessa rasahti myös minun rusinat, koska jauhat täyttä paskaa. Treenituloksista vittuilu on alhaisinta, mitä tällä foorumilla voi tehdä. VIP-osiossa olen katsonut muutaman Orankin taky-videon ja teknisesti ne on todella mallikkaita. Kontrolloitu alaslasku, räjähtävä nosto syvältä sekä jokainen toisto on identtinen. Aikanaan aloittelin treenaamisen voimanostosalilla ja siellä tuli nähtyä uskomattomia pommijullekyykkyjä ihan niiden kisaajien suorittamina. Jos nostotrikoot kertovat lajipätevyydestä niin saat ihan rauhassa palvoa heitä. Mitä tulee JTO:hon, niin pakkiksella ei ole kuin yksi JTO. Se ei silti estä kuuntelemasta Orankin vinkkejä, koska ne on oikeasti hyviä.

Jos minä olisin Jerkku niin sopisin yhteistreenin Orankin kanssa, jos osaavaa valmentajaa ei löydy kotikylästä. Tämä ei ole mitään Orankin perseen nuolentaa. Mieshän on ihan varmasti täysmulkku, eikä osaa edes kyykätä, treenaa väärillä metodeilla sekä käyttää varmasti salaa homorullaa ja salihanskoja. Kaikesta huolimatta pitäisin suuni kiinni ja kuuntelisin hänen neuvot takakyykyn osalta.

PS. Rakas Tom of Finland(vai mikä se oli?). Oletko miettinyt, että siirtyisit musklefoorumille? Jotenkin tuntuisit sopivasi siihen "eliittiryhmään".

Back
Ylös Bottom