Mä olen aikanaan vääntänyt Orankin kanssa asioista ja ollaan varmasti monista treeniasioista eri mieltä, mutta kun minä en ole voimanostaja niin voin ollakin vastarannan kiiski. Mitä tulee Jytky-Tomin viestiin niin lukiessa rasahti myös minun rusinat, koska jauhat täyttä paskaa. Treenituloksista vittuilu on alhaisinta, mitä tällä foorumilla voi tehdä. VIP-osiossa olen katsonut muutaman Orankin taky-videon ja teknisesti ne on todella mallikkaita. Kontrolloitu alaslasku, räjähtävä nosto syvältä sekä jokainen toisto on identtinen. Aikanaan aloittelin treenaamisen voimanostosalilla ja siellä tuli nähtyä uskomattomia pommijullekyykkyjä ihan niiden kisaajien suorittamina. Jos nostotrikoot kertovat lajipätevyydestä niin saat ihan rauhassa palvoa heitä. Mitä tulee JTO:hon, niin pakkiksella ei ole kuin yksi JTO. Se ei silti estä kuuntelemasta Orankin vinkkejä, koska ne on oikeasti hyviä.
Jos minä olisin Jerkku niin sopisin yhteistreenin Orankin kanssa, jos osaavaa valmentajaa ei löydy kotikylästä. Tämä ei ole mitään Orankin perseen nuolentaa. Mieshän on ihan varmasti täysmulkku, eikä osaa edes kyykätä, treenaa väärillä metodeilla sekä käyttää varmasti salaa homorullaa ja salihanskoja. Kaikesta huolimatta pitäisin suuni kiinni ja kuuntelisin hänen neuvot takakyykyn osalta.
PS. Rakas Tom of Finland(vai mikä se oli?). Oletko miettinyt, että siirtyisit musklefoorumille? Jotenkin tuntuisit sopivasi siihen "eliittiryhmään".