Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Sulla alaselka pyoristyy alhaalle mennessa. Mulla on ihan samaa ongelmaa. Joku noheva vois kertoa kuinka paha juttu toi pyoristyminen on ja millaisilla venytyksilla/harjoitteilla/tekniikkamuutoksilla toi vika korjataan.

Se selkä pyöristyy sillon kun mennään syvyyteen asti. Semmosta kyykkyä en ole vielä nähnytkään missä käydään IPF-syvyydessä lowbarilla, ilman että alaselkä pyöristyisi. Buttwink vaan on luonnollinen osa sitä liikettä, kun mennään pohjaan asti.

Tuplatreenipäiviä lisää videolla.. kädet painettiin eilen! ps. uppasin vip-puolelle 15weeks out kondiskuvia, jotka napattu näiden reenien jälkeen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se selkä pyöristyy sillon kun mennään syvyyteen asti. Semmosta kyykkyä en ole vielä nähnytkään missä käydään IPF-syvyydessä lowbarilla, ilman että alaselkä pyöristyisi. Buttwink vaan on luonnollinen osa sitä liikettä, kun mennään pohjaan asti.

Käy vaikka vilkasee canditotraininghq videoita. Johnnie kyykkää aika pirun nätillä formilla.

Käy vaikka vilkasee canditotraininghq videoita. Johnnie kyykkää aika pirun nätillä formilla.

Joo, Canditon videoita olen aika paljon katsonut. Äärimmäisen vahva ja vieläpä liikkuva kaveri.

Jto: Olihan toi ihan täyttä paskaa. Pointti oli kuitenkin se, että lowbar kyykky ilman buttwinkkiä tarvii hyvän liikkuvuuden, jota esimerkiksi minulla ei ole. Itse en siitä kuitenkaan ole huolissani. Mutta tosiaan ainoa keino millä itse pääsen sinne syvyyteen on juuri tuo. Näyttäisi olevan monella muullakin samoja ongelmia.

Täytyy varmaan oikeasti postata tänne joskus videoitakin, nyt olen lähinnä jauhanut paskaa.

kyl kannattaa aika kovasti tehä töitä liikkuvuuden eteen. parempi voimantuotto ja mikä tärkeempää, parempi voimantuotto esim. 10v päästä. ja kävelykyky. mitä aikasemmassa vaiheessa tosta työstää ittensä eroon sitä kovemnat raudat tulee myöhemmin nouseen. useimmilla homma ratkee alle kuukaudessa.

kyl kannattaa aika kovasti tehä töitä liikkuvuuden eteen. parempi voimantuotto ja mikä tärkeempää, parempi voimantuotto esim. 10v päästä. ja kävelykyky. mitä aikasemmassa vaiheessa tosta työstää ittensä eroon sitä kovemnat raudat tulee myöhemmin nouseen. useimmilla homma ratkee alle kuukaudessa.

Jto:n pikavinkit liikkuvuuden parantamiseen ja buttwinkin poistoon?

Harjoitelkaa slaavikyykkäämään, niin muuttuu kuntosalikyykkääminenkin helpommaksi. Slaavikyykky oikeaoppisesti ja "luonnollisesti" on oikeasti yllättävän "vaikea" asento, vaatii hyvän liikkuvuuden ja leveälahkeiset tai muuten suht liikkuvuutta rajoittamattomat housut, ellei sitten ole ihan tikkujalka. Venytelkää erityisesti takareisiä, pohkeita, reidenlähentäjiä ja jalkoja ylipäätään. Vasta sitten on hyvä, kun pystyy jalat suht rentona "istumaan" syväkyykyssä ilman, että tasapaino pettää mihinkään suuntaan. Väitetään, että sellainen tekee polvillekin hyvää.

Joko tuo syvyys riittää? Vähän turhan etupainosia nuo kyykyt ehkäpä, mutta toisaalta saan enemmän kyykkyyn voimaa.

Treenipäivyriin laitan vielä työsarjasta videon.

Jatkuvaa venyttelyä lantion ja nilkan seuduille sekä alaselän hallintaa paremmaksi niin se hioutuu tuosta itsestäänkin. Valakyykkyä esim. tekniikkaharjoitteeksi. Voimaa on kyllä hyvin, mutta vähän hankalaltahan tuo kyykky näyttää. Voit kokeilla lähteä yläasennosta suoristamalla aluksi selän eli notko pois kokonaan ja laskemalla lantiota kantapäiden väliin puskemalla polvia ulos - nyt näyttäis nimittäin menevän juuri päin vastoin. Tämä auttaa ainakin pääsemään syvyyteen suoralla selällä.

vuoden viimeisestä reenistä muutamaa clippiä.. kannattaapi kokeilla tuota levypaino -flyessiä jollet oo ennen kokeillu... kokeillessa huomaat että miks... :rock:

Pari otetippiä jos meinaa olla heikkoa puristuksen kanssa salilla. Anteeksi paska Englanti, en suostunut yläasteella opiskelemaan sitä.

Back
Ylös Bottom