Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Voi hyvänen aika ku mun kyykyt on korkeita. Kyykätessä kyllä tuntu syvemmiltä, mutta ei kai ne sit ollu. Tai sit kuvakulma hämää. Kolmannessa toistossa petti vähä paketti pohjassa ja aika railakkaasti kaatu eteen. Seuraavassa sarjassa sitten otin kutosen samalla raudalla. Useampikin on sanonut että on mun kyykyt riittävän syviä voimanostoon, mutta videolla ei siltä näytä. Kai se on otettava yks video sivusta ja matalemmalta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi hyvänen aika ku mun kyykyt on korkeita. Kyykätessä kyllä tuntu syvemmiltä, mutta ei kai ne sit ollu. Tai sit kuvakulma hämää. Kolmannessa toistossa petti vähä paketti pohjassa ja aika railakkaasti kaatu eteen. Seuraavassa sarjassa sitten otin kutosen samalla raudalla. Useampikin on sanonut että on mun kyykyt riittävän syviä voimanostoon, mutta videolla ei siltä näytä. Kai se on otettava yks video sivusta ja matalemmalta.
Kyllähän noi vajaaksi jää. Ei mitenkään pahasti mun silmään, mutta jää kuitenkin.

Näin minunkin silmään. Piru ku ei salilla käy ketään kuka osais oikeasti opastaa että sais kyykyn tekniikan kuntoon.

Tai en minä onko tuossa tekniikassa itessää pahasti vikaa, mutta osais kertoa mistä kiristää ku ei mene alaspäin ilman että lantio dippaa kovasti.

Näin minunkin silmään. Piru ku ei salilla käy ketään kuka osais oikeasti opastaa että sais kyykyn tekniikan kuntoon.

Tai en minä onko tuossa tekniikassa itessää pahasti vikaa, mutta osais kertoa mistä kiristää ku ei mene alaspäin ilman että lantio dippaa kovasti.

Selkää pystympään, pääsee alemmas. Jos kerran meinaa kaatua eteenpäinkin. Itse otin joskus muutaman viikon kuurin h-bar kyykkyä niin asento kohentui heti.

https://www.youtube.com/watch?v=PwIxWNaLUgo&list=UUk7pd0s1722Ad91GG0AKLjA

Tuosta näät aika hyvin mitä mulla tapahtuu kun menee syvyyteen. Eli se lantio tosiaan pudottautuu alas, ja polvet menevät pikkuisen eteenpäin. Itse en kyykätessä edes tiedosta tuota, se tulee jotenkin automaattisesti.

E: Mazarus tuossa jo mainitsikin, että pystympi asento auttaa syvälle pääsemisessä. Itsellä on kaikki voima takaosastolla, niin kyykkään tommosessa julle-asennossa.

Itellä helpottaa kyllä tuota syvemmälle menemistä laittamalla se tanko ikäänkuin käsien varaan.

16be4da1bd2c8966cd23571365e4828c.jpg

Tässä kädet leveällä tangon paino niskassa.

aa4a99551a457aecb03613600ba8d6f7.jpg

Tässä kädet kapealla tangon paino käsillä.

Alas mentäessä työnnetään kyynerpäitä eteenpäin.

https://www.youtube.com/watch?v=PwIxWNaLUgo&list=UUk7pd0s1722Ad91GG0AKLjA

Tuosta näät aika hyvin mitä mulla tapahtuu kun menee syvyyteen. Eli se lantio tosiaan pudottautuu alas, ja polvet menevät pikkuisen eteenpäin. Itse en kyykätessä edes tiedosta tuota, se tulee jotenkin automaattisesti.

E: Mazarus tuossa jo mainitsikin, että pystympi asento auttaa syvälle pääsemisessä. Itsellä on kaikki voima takaosastolla, niin kyykkään tommosessa julle-asennossa.

Itelläkin takaosasto reilusti vahvempi kuin etureidet, niin siksipä haluisin pystyä hyödyntää sitä. Täytyy ens kerralla kuvata ja kahtoa miten pahasti lantio dippaa alemmas mentäessä. Pyrin kuitenkin siihen että se lantio ei dippais.

Itelläkin takaosasto reilusti vahvempi kuin etureidet, niin siksipä haluisin pystyä hyödyntää sitä. Täytyy ens kerralla kuvata ja kahtoa miten pahasti lantio dippaa alemmas mentäessä. Pyrin kuitenkin siihen että se lantio ei dippais.

Menee aika rajusti offiksi, mutta jos tämän kerran. Itse olen ainakin kyykyssä sillä linjalla että jos tuo dippaus ei tee kipeää niin antaa palaa vain. Aikamoinen liikkuvuus pitää olla että pääsee syvyyteen ilman dippausta low barilla.

Menee aika rajusti offiksi, mutta jos tämän kerran. Itse olen ainakin kyykyssä sillä linjalla että jos tuo dippaus ei tee kipeää niin antaa palaa vain. Aikamoinen liikkuvuus pitää olla että pääsee syvyyteen ilman dippausta low barilla.

Niin minäkin jossakin määrin, mutta oon myös sitä mieltä että aina parempi jos sitä dippausta ei tapahtuis = mahdollisesti pidempi ura nostajana. En minä sitä välttele erikoisemmin, mutta en vielä hetkeen ole kisaamaan menossa niin tässä vaiheessa on hyvä hakea sitä kyykkyasentoa mahdollisimman hyväksi.

Kannattaa kattoo youtubesta canditotraininghq videoita jossa käsitellään aika paljon kyykkyyn ja voimanostoon liittyvää. Ite niiden videoiden ansioista sain hiottua oman kyykkytekniikan sekä vetotekniikan kuntoon

viime kaudella 200kg vasta maaliskuussa, joten voidaan kai sanoa, että ollaan reilu 3kk edellä viime vuoden kuntoa?

joo se on vaikeeta saada pidettyy noi polvet sisäänpäin kääntyneinä varsinkin maksimeis, mutta hyvä tekniikka on tärkeää, että pysyy paikat ehjinä. No onneks noita ykkösii ei tuu joka päivä tehtyy.

Erilaista näkökulmaa treenaamiseen, liikkumiseen ja oman kehon liikkeisiin!
Tietysti myös ajatuksen Rajoitteet ovat vain omassa päässä viemistä eteenpäin omalta osaltani! :)

joo se on vaikeeta saada pidettyy noi polvet sisäänpäin kääntyneinä varsinkin maksimeis, mutta hyvä tekniikka on tärkeää, että pysyy paikat ehjinä. No onneks noita ykkösii ei tuu joka päivä tehtyy.

Pidettyä sisäänpäin kääntyneinä? Eikö niitä kannattaisi pyrkiä pitämään ihan jalkaterän suuntaisesti?

Back
Ylös Bottom