Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Onko tuossa pomputtelussa jokin ideakin takana.

Kaveri kysyy ihan avoimesti, minkä takia rinnalla muutaman sentin pompauttaa ja heti on herneet nenässä 3 jätkällä. :rolleyes:
Olisiko tuohon voinut vaikka vastata, että näin saadaan isompia rautoja käyttöön, kuin rauhallisemmalla rinnalle laskulla??? Ja tämä tekniikka toimii, koska näin tekee.

Edit: Kalju: välillä tuntuu että täällä foorumilla kakaroita ei todellakaan ole ne nuorimmat, vaan ne jotka alkaa ensimmäisestä kommentista lähtien aukomaan päätään

Kaveri kysyy ihan avoimesti, minkä takia rinnalla muutaman sentin pompauttaa ja heti on herneet nenässä 3 jätkällä. :rolleyes:
Olisiko tuohon voinut vaikka vastata, että näin saadaan isompia rautoja käyttöön, kuin rauhallisemmalla rinnalle laskulla??? Ja tämä tekniikka toimii, koska näin tekee.

No mutta vastaushan tuli ja sä vielä suomensit mun murjaisun nätimpään muotoon...tuntuu vaan että pakkis puolillaan jangstereita jotka viisastelee millon mistäkin, puuttuu niinku suhteellisuudentaju jutuista. Mun mielestä ei kannata leijua jos on saanu vasta kroppansa epänormaalista nollatason nörtistä normaaliks liikkuvan nuorenmiehen näköseks

Minkä hemmetin takia kaikkia sarjoja salilla pitäisi tehdä jokatoisto kisatyylillä? Ei minun mielestä mitään järkeä, jos ei ole ongelmaa kisoissa ottaa sitten niitä ykkösiä kisasäännöillä. Ja mardella ei oo tainnut sen suhteen ongelmia olla. Ihan ihme valitusta kyllä. Eikä kyseiset penkkipunnerrukset ole vielä rumaa nähneetkään.

Ymmärtäkää ny kakarat että pelkkiä merkkinostoja tekemällä ette ikinä saa sitä merkkiykköstä erikoisiin lukemiin. Noi on siistejä reippaita sarjanostoja. Eriasia sitte jos nosto ei oo kontrollis. Jos ette uskalla ja osaa dominoida rautaa ni jäätte heikoiks lopunikää ja saatte jatkossaki kytätä muiden tekemisiä ja keksiä tekosyitä miks joku tekee isommilla painoilla ku omat painot on lähinnä luokkaa akat ja lapset mutta onhan se hienoa ku tyyli on ultrapuhdas, rasvat kympis ja nostoki ttehdään naama peruslukemilla..

Eihän tässä kukaan kakara olekkaan väittänyt että pelkillä merkkinostoilla saa tulosta? Siisteiksi salinostoiksi noita jo kehuttiin, ei ole haukuttu... Eikö tähän ketjuun nimenomaan lisätä video jotta muut saa kytätä tekemistä? Niccessorn tiedusteli että mikä on pompun idea ja mies vetää hirveet pultit... Komeet mavet oli myös tuola ylempänä samalla herralla, eikä penkkikään huonosti kulkenut.. Hieno mies varmasti myös kaikin puolin.. Rauhottukaa herranjumala..

Lisää branchwarrenmaista käsipainopenkkiä, tällä kertaa isommilla painoilla.. Toivottavasti tube osaa tällä kertaa näyttää leikatun version:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko tuossa pomputtelussa jokin ideakin takana.

Silleen kun yleensä pomputetaan. Paino pamahtaa vauhdilla alas 2cm rinnan sisään. Perse nousee lopussa ojennuksessa. Ei sillä mitään väliä, mutta kisoihin ei mitään asiaa. Salipenkiks ihan nätti ja hyvä nosto.

Ei tuo nyt kovin rajua pomputtelua ole. Toki pidän nostot treeneissä ihan tahallaan terävinä, sillä ei ole mitään järkeä tehdä kaikkia treenejä stopilla, vaan välillä kannattaa ehdottomasti koittaa murjasta reilummin että saa isommat raudat käyttöön. Perse on muuten penkissä kiinni jokaisessa toistossa, vaikka se toki elääkin jonkin verran. Jokainen voi käydä halutessaan tsekkaamassa mun youtube-videoista 160kg stoppipenkin, ei se pysäytys ole mikään ongelma, eikä me sitä erikseen treenata juuri koskaan. Treenikaverina on useampikertainen sm-mitalisti raakavoimanstosta, ja itekki tässä jokusen kisan käyny, myös sm-kisat. Tehdään hommat tähän tyyliin, ja niin muuten taitaa tehdä suurin osa muistakin voimanostajista.

Siinäpä jotain perusteita. :)

Ei tuo nyt kovin rajua pomputtelua ole. Toki pidän nostot treeneissä ihan tahallaan terävinä, sillä ei ole mitään järkeä tehdä kaikkia treenejä stopilla, vaan välillä kannattaa ehdottomasti koittaa murjasta reilummin että saa isommat raudat käyttöön. Perse on muuten penkissä kiinni jokaisessa toistossa, vaikka se toki elääkin jonkin verran. Jokainen voi käydä halutessaan tsekkaamassa mun youtube-videoista 160kg stoppipenkin, ei se pysäytys ole mikään ongelma, eikä me sitä erikseen treenata juuri koskaan. Treenikaverina on useampikertainen sm-mitalisti raakavoimanstosta, ja itekki tässä jokusen kisan käyny, myös sm-kisat. Tehdään hommat tähän tyyliin, ja niin muuten taitaa tehdä suurin osa muistakin voimanostajista.

Siinäpä jotain perusteita. :)

Juujuu, ja ihan muutenvain kysyin ei ollut tarkoitus vittuilu mielessä kysyä kuten täällä heti ensimmäiset pakkiksen "kovat" jätkät oli asian ymmärtämässä. Muutenhan nuo oli tosiaan ihan nättejä salinostoja. Ja haterseille voin sanoa, että saan kyseiset nostot kyllä itekkin ja ilman pomppua ja raw maksimi keikkuu siellä 180kg nurkilla tosin kisailut eivät ole ainakaan tällähetkellä mielesssä koska ei kiinnosta, kun omaksi iloksi nostelen. Tämä nyt tietysti vähentää mielipiteeni painoarvoa ja muuta vastaavaa... ;)

Ps. Täällä pakkiksen nettisoturit itkivät rivissä keväällä pompusta ja vajaasta liikeradasta kun termis postaili 100kg toistokisan videoo tänne ja nytkun ihan aiheesta kysyin niin ollaan kovana huutelemassa perään :lol2:

Juujuu, ja ihan muutenvain kysyin ei ollut tarkoitus vittuilu mielessä kysyä kuten täällä heti ensimmäiset pakkiksen "kovat" jätkät oli asian ymmärtämässä. Ja haterseille voin sanoa, että saan kyseiset nostot kyllä itekkin ja ilman pomppua ja raw maksimi keikkuu siellä 180kg nurkilla tosin kisailut eivät ole ainakaan tällähetkellä mielesssä koska ei kiinnosta, kun omaksi iloksi nostelen. Tämä nyt tietysti vähentää mielipiteeni painoarvoa ja muuta vastaavaa... ;)

Joo, me ei vaan nähdä mitään hyötyä nostaa stopilla tai äärimmäisen puhtaasti normaaleja treeninostoja. Ei siinä mittään sen kummempaa. Kommentoida saa aina. Viimeiset 5 viikkoa on tehty treenit normaalia kapeammalla otteella, ja uskoisinkin että noista saa mukavasti jerkkua loppuojennukseen, joka ainakin itsellä on ollu ongelmana jonkin aikaa. Lisänä on ollu lankkupenkkiä, dippiä isoilla lisäpainoilla ja melko pienellä liikeradalla, jne. Kaikki asiat meidän treeneissä tehdään syystä ja kaikessa on joku ajatus takana aina.

Marde...en ymmärrä miksi tarve selitellä turhia. Kun ei se perse ole penkissä niin ei ole. Tyhmempikin sen videosta näkee. Ja onko sillä väliä...ei ole eli Jätä selittelyt väliin ja jatkat vaan asiallisen oloisia treenejä.

Kyllähän tuossa perse näyttäisi pysyvän kiinni penkissä, vaikka lantio vähän elää. Perseettömät ei vaan tajua, että toisilla se perse yltää hieman ylempää kiinni penkkiin. :D

Kyllähän tuossa perse näyttäisi pysyvän kiinni penkissä, vaikka lantio vähän elää. Perseettömät ei vaan tajua, että toisilla se perse yltää hieman ylempää kiinni penkkiin. :D

Niin, eli kaikki jotka kommentoivat jonkun videota ovat automaattisesti heikompia tai eivät muutenvain tiedä mistään mitään...tai sit ei ;) Tuosta on kyllä ehkä hieman hankala sanoa nouseeko se perse, itse sanoisin että ei nouse, näyttää vaan siltä kun pakarat jännittyvät IMO IMO. Tämäkin tosin salilla pompun ohella yks hailee kun kerta kisoissa ei ole ongelmia ollut. Mun osalta riittää tästä jauhaminen, tosin tiesinhän mä kun tänne pompusta mainihin niin ns. kovat jäbät alkaa riehumaan.

Onpas suhteellisen absurdia vääntämistä ihan perus salipenkkivideosta. Onko sillä nyt mitään merkitystä, jos perse nousee millin tai tankoa ihan lievästi pompautetaan? Miks noista pitää edes mainita?

Onpas suhteellisen absurdia vääntämistä ihan perus salipenkkivideosta. Onko sillä nyt mitään merkitystä, jos perse nousee millin tai tankoa ihan lievästi pompautetaan? Miks noista pitää edes mainita?

No eikös tämän ketjun idea myös vähän ole, että jos tänne videoita postaillaan niin niistä saa myös kommenttia heittää ja kysymyksiä... Itse mardekin taisi ylempänä mainita, että kommenttia vaan tulemaan jos haluaa.

- - - Updated - - -

Oma ego kärsii kun toinen postaa videon missä penkkaa enemmän kuin itse, joten pitää huomauttaa huijaamisesta joka muka mitätöi suorituksen arvon.

En tiedä oliko tämäkin nyt sitten mulle tarkoitettu, jos on niin ei voi kun nauraa.

Yksi sarja Reg Park tyylin 5x5 treenistä kapeata paussi-penkkiä.
...eli siis ensin kaksi 5 toiston sarjaa nousevalla kuormalla ja vasta kolme viimeistä sarjaa vakiopainolla.
Esimerkki:
100kg x 5
110kg x 5
120kg x 5, 5, 5

PS. Ja tälläkin videolla perse on kiinni penkissä, vaikka reidet eivät olekaan (kunnon kyykkyperse nääs) ;)
PPS. Niin ja toistotkin lähtee tarkoituksella pienestä stopista... vähän vaihtelua

Aika fakiireita on pakkiksella kun näkevät perseen irtoavan penkistä tuosta kuvakulmasta löysät salihousut jalassa.

Tässä osa 3: Kyykky

Minun mielestä Marden videoissa on hienoa suorittamista. Vahva ukko! Mie en ole kovinkaan vahva, kuin omien lasten mielestä, mutta silti laitan yhden videon vielä. Toinen penkkitreeni ja siinä 8x110, viimeisessä toistossa nousee persekkin, hirmuista!

Back
Ylös Bottom