Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

No jopas tuli kierroksia koneeseen itse kullekkin :hyper: "neiti valittajat"... Herkkä aihe, pitäisi vain olla kommentoimatta.

Ja itse pystyn kyllä laskemaan +200 rautoja rauhassa alas pinnoiltavedossa. Mutta maastavedossa pudotan puolestaan lähes aina. Ehkä vähän ristiriitaista, mutta tuosta pinnoiltavedosta kuului vaan omaan korvaan jotenkin aivan eläimellinen pauke.

Tuota pompauttamista olisi enemmänkin pitänyt kommentoida. Mies vie rautaa, eikä rauta miestä. Pompulla puol toistoa. Sille on syynsä, minkä takia sulla tuossa sarjassa on ensimmäinen toisto kaikista tiukin. Noh, kukin tyylillään.

Sitten toinen ulinan kohden on tuo pomppu aina. Itse en ainakaan mieti koko asiaa pitkissä sarjoissa. Hieman hidastaa alas mennessä ja sitten alkaa repimään ylös, kun painot alas laskeutuu. En ole missään kisoissa, niin ei mun tarvitse stopista vetää. Pompulla puoli toistoa. Tuossa on jo valmiiksi puoli toistoa. Vedän sen lumpion alapuolelta.

mutta tuo ei ole se itse maastaveto. hieman karkeaa treenia joo, mutta nostin rautamaveilla ja kyykkaamalla normaalimavea 30 kiloa aika nopeasti.

Heikon miehen rumaa punnertelua ja selkäjumppaa parilta viime päivältä. Saa haukkua. Leikkaisin ja liittäisin nämä yhdeksi ainoaksi videoksi mutta en osaa eikä ole motivaatiota opetella.

Ei oo oikein nyt treenit kulkenu enää loppuviikosta, taitaa olla pientä ylirasitusta ilmassa ja kroppa huutaa pitempää lepoa.

Pystypunnerrus 12x29,5kg, on joo vajaita.

Käsipainopenkki 9x45kg, vajaitahan nekin luonnollisesti. Ei oo voimaa mutta ei ego salli tehä pienemmillä. Vittu, enhän mää ees pääse ylös penkiltä noitten käsipainojen kans :D

Eka kunnollinen selkätreeni muutamaan viikkoon, neljä työsarjaa oli jo alla. Leuanveto 7x30kg.

Samasta jumpasta hävyttömän rumaa alataljaa. 8x105kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heikon miehen rumaa punnertelua ja selkäjumppaa parilta viime päivältä. Saa haukkua. Leikkaisin ja liittäisin nämä yhdeksi ainoaksi videoksi mutta en osaa eikä ole motivaatiota opetella.

Ei oo oikein nyt treenit kulkenu enää loppuviikosta, taitaa olla pientä ylirasitusta ilmassa ja kroppa huutaa pitempää lepoa.

Pystypunnerrus 12x29,5kg, on joo vajaita.

Käsipainopenkki 9x45kg, vajaitahan nekin luonnollisesti. Ei oo voimaa mutta ei ego salli tehä pienemmillä. Vittu, enhän mää ees pääse ylös penkiltä noitten käsipainojen kans :D

Eka kunnollinen selkätreeni muutamaan viikkoon, neljä työsarjaa oli jo alla. Leuanveto 7x30kg.

Samasta jumpasta hävyttömän rumaa alataljaa. 8x105kg

Toi kp-penkki on kyllä jo aika Coleman/Warren -liikerataa, varmaan 30% max liikeradasta käytössä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ja missähän pomputtelussa? jos viittaat tohon edelliseen videoon ni oot vähä vajaa ymmärrykseltäs..tarkenna toki jos johonki muuhun viittasit

Silleen kun yleensä pomputetaan. Paino pamahtaa vauhdilla alas 2cm rinnan sisään. Perse nousee lopussa ojennuksessa. Ei sillä mitään väliä, mutta kisoihin ei mitään asiaa. Salipenkiks ihan nätti ja hyvä nosto.

Ymmärtäkää ny kakarat että pelkkiä merkkinostoja tekemällä ette ikinä saa sitä merkkiykköstä erikoisiin lukemiin. Noi on siistejä reippaita sarjanostoja. Eriasia sitte jos nosto ei oo kontrollis. Jos ette uskalla ja osaa dominoida rautaa ni jäätte heikoiks lopunikää ja saatte jatkossaki kytätä muiden tekemisiä ja keksiä tekosyitä miks joku tekee isommilla painoilla ku omat painot on lähinnä luokkaa akat ja lapset mutta onhan se hienoa ku tyyli on ultrapuhdas, rasvat kympis ja nostoki ttehdään naama peruslukemilla..

Back
Ylös Bottom