Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mulla on melkoinen notko alaselässä (nikamat syntyjään pöljästi), joten se toisinaan väsyneenä lipsahtaa oikeasta asennosta. Lonkat ja perse on kuitenki kireet ku viulunkielet, eli kyllä niihinki pitäis löytää liikkuvuutta. Kovia painojahan en liikuttelekaan, ykkönen kyykyssä on 57,5kg mutta selkä ei ole koskaan oireillut. Lonkat kylläkin. Tai nivuset. Jatketaan harjotuksia.

Voimakauden kyykkytreeni tältä päivältä, sarjapainot 150 kg-202,5 kg. Vielä on vähän tunkkaista kun pitkään aikaan ei ole isompia rautoja otettu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on melkoinen notko alaselässä (nikamat syntyjään pöljästi), joten se toisinaan väsyneenä lipsahtaa oikeasta asennosta. Lonkat ja perse on kuitenki kireet ku viulunkielet, eli kyllä niihinki pitäis löytää liikkuvuutta. Kovia painojahan en liikuttelekaan, ykkönen kyykyssä on 57,5kg mutta selkä ei ole koskaan oireillut. Lonkat kylläkin. Tai nivuset. Jatketaan harjotuksia.
venyttele lonkankoukistajia ja reisihaboja. sitten vahvista varsinkin alavatsaa. sitten kiinnitä huomiota yläselän oikeaan asentoon ja tangon paikkaan.

Nyt se on valmis, tämän kesän Street Workout videoni!

Tossa on tyyliä,

Kroppa jolla tekeekin jotain. Itseäni lähinnä huvittaa kun olen vaan ikuisuuden nostellut painoja enkä vittuakaan oikeasti tee näillä lihaksilla mitään. Kropan hallinta on 0 ja liikkuvuus paska.
Noh, näyttääpähän ainakin typerältä ja mopopojat luulee, että nostaisin penkistä paljon.

Uskaltaudun tänne setien keskelle. Tää on ainoa ikinä otettu video mun kyykkäämisestä ja lähinnä nyt kysäisisin, että löytyykö tuosta haukuttavaa? Jalkojen asennon vastikään vaihdoin ja tuolloin kyykky muuttui kivuttomaksi. Mutta jos aihetta on niin valaiskaa hömelöä paremmasta tekniikasta.

Ihan hyvä tekniikka on. Ainahan kaiken voisi hieroa puhki ja rikki, mutta tuossa ei mitään radikaalia tekniikka virhettä ole, joten pääasia on se, että kyykky ottaa sulla oikeisiin paikkoihin eikä "väärät" paikat rasitu/kipeydy.
Jatka vaan kyykkäämistä samaan malliin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

No ei tuo kyykkääminen nyt pahalta näytä ja menee vähintäänkin riittävän alas. Joku tuossa jo mainitsikin jotain alaselästä (vähän pyöristyy) kyykyn ala-asennossa mutta ei tuossa nyt minun silmään mitään ole mistä pitäisi huolissaan olla ainakaan noilla painoilla. Sitä mä tossa olin näkevinäni että tanko on aika ylhäällä niskassa, sille löytyy kyllä hyvä paikka vähän alempaa yläselästä niin ei ota nikamiin. Mutta hyvän näköstä kuitenkin.

- - - Updated - - -

Nyt se on valmis, tämän kesän Street Workout videoni!

Tässä on kyllä tiukka ote, ihan amerikkaa!

XairaXlla on tankokin ihan hyvässä paikassa, eihän tuo ole lähelläkään "niskassa". Peilistä näkyy aika hyvin tuossa alussa tangon sijainti.

Marden kyykyt on kyllä kuin oppikirjasta. Ottakaa mallia! ;)

No aika huteraa kait tuo oli. Tuntui, ettei oikein tiennyt millä leveydellä pitäisi kyykätä. Jännä että se välillä vaihtelee, mikä tuntuu parhaimmalta.

No, se oli kait sitä tottumattomuutta. 200kg ollut viimeksi niskassa toukokuussa.

XairaXlla on tankokin ihan hyvässä paikassa, eihän tuo ole lähelläkään "niskassa". Peilistä näkyy aika hyvin tuossa alussa tangon sijainti.

Joo ei se tosiaan nikamiin paina, tohon se asettuu luonnollisesti tuntumatta millään tavalla pahalta. Summa summarum, jatkan kyykkäämistä näin, kiinnitän vain lisähuomiota alaselkään ja yritän saada liikkuvuutta lantioon.

Joo ei se tosiaan nikamiin paina, tohon se asettuu luonnollisesti tuntumatta millään tavalla pahalta. Summa summarum, jatkan kyykkäämistä näin, kiinnitän vain lisähuomiota alaselkään ja yritän saada liikkuvuutta lantioon.

Lonkat voi saada liikkeelle jo sopivalla verryttelyllä, eli sinun tapauksessasi liikeratoja läpi käyvillä dynaamisilla venytyksillä ja kenties kevyellä rullailulla.

Back
Ylös Bottom