Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
venyttele lonkankoukistajia ja reisihaboja. sitten vahvista varsinkin alavatsaa. sitten kiinnitä huomiota yläselän oikeaan asentoon ja tangon paikkaan.Mulla on melkoinen notko alaselässä (nikamat syntyjään pöljästi), joten se toisinaan väsyneenä lipsahtaa oikeasta asennosta. Lonkat ja perse on kuitenki kireet ku viulunkielet, eli kyllä niihinki pitäis löytää liikkuvuutta. Kovia painojahan en liikuttelekaan, ykkönen kyykyssä on 57,5kg mutta selkä ei ole koskaan oireillut. Lonkat kylläkin. Tai nivuset. Jatketaan harjotuksia.
Voimakauden kyykkytreeni tältä päivältä, sarjapainot 150 kg-202,5 kg. Vielä on vähän tunkkaista kun pitkään aikaan ei ole isompia rautoja otettu.
Näytät peilin kautta katottuna vähä Marko Savolaiselta. :D
Nyt se on valmis, tämän kesän Street Workout videoni!
Uskaltaudun tänne setien keskelle. Tää on ainoa ikinä otettu video mun kyykkäämisestä ja lähinnä nyt kysäisisin, että löytyykö tuosta haukuttavaa? Jalkojen asennon vastikään vaihdoin ja tuolloin kyykky muuttui kivuttomaksi. Mutta jos aihetta on niin valaiskaa hömelöä paremmasta tekniikasta.
Kehonhallinta sitä luokkaa, että ihan kateeksi käyNyt se on valmis, tämän kesän Street Workout videoni!
Hyvä hyvä :hyvä:Mulla on melkoinen notko alaselässä (nikamat syntyjään pöljästi), joten se toisinaan väsyneenä lipsahtaa oikeasta asennosta. Lonkat ja perse on kuitenki kireet ku viulunkielet, eli kyllä niihinki pitäis löytää liikkuvuutta. Kovia painojahan en liikuttelekaan, ykkönen kyykyssä on 57,5kg mutta selkä ei ole koskaan oireillut. Lonkat kylläkin. Tai nivuset. Jatketaan harjotuksia.
Nyt se on valmis, tämän kesän Street Workout videoni!
Marden kyykyt on kyllä kuin oppikirjasta. Ottakaa mallia! ;)
XairaXlla on tankokin ihan hyvässä paikassa, eihän tuo ole lähelläkään "niskassa". Peilistä näkyy aika hyvin tuossa alussa tangon sijainti.
Joo ei se tosiaan nikamiin paina, tohon se asettuu luonnollisesti tuntumatta millään tavalla pahalta. Summa summarum, jatkan kyykkäämistä näin, kiinnitän vain lisähuomiota alaselkään ja yritän saada liikkuvuutta lantioon.