Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reilu 74kg täl hetkel . Kiitokset
Kova kyykkääjä, ai perkeles..
- - - Updated - - -
No nyt mä katoin noi muutkin sun videot, tuli kyllä paha mieli. Vittu mä oon heikko..
Tuli eilen otettua vähän videomateriaalia omista salitouhuista. Kyseessä siis triplasarja (keskitetty hauiskääntö, penkki, jalannostot). Jos mahdollista, niin ottaisin vastaan neuvoja siitä, mitä lihasryhmiä meikäläisen kannattaisi jatkossa painottaa, koska oman lihaskuntonsa arvioiminen objektiivisesti on perin hankalaa. Tavoitteena joka tapauksessa ensi kevään CBB-noviisit.
Jos mä olisin sä, niin keskittyisin kovasti aivojen treenaamiseen, kun ne ovat selkeästi jäljessä muusta kehityksestä.
Mikä on pointtisi, vai pyritkö vaan levittämään henkistä pahoinvointia ilman sen suurempaa tarkoitusta?
Väitätkö sä kirkkain silmin, että olit tosissas ton videon kanssa? Ja oletko edes itse siinä? Jos olet tosissasi, niin perun puheeni ja ehdottaisin seuraavaa. Hanki personal trainer nimeltään Johan Engberg. Hän varmasti osaa auttaa tulevan urakan kanssa.
Väitätkö sä kirkkain silmin, että olit tosissas ton videon kanssa? Ja oletko edes itse siinä? Jos olet tosissasi, niin perun puheeni ja ehdottaisin seuraavaa. Hanki personal trainer nimeltään Johan Engberg. Hän varmasti osaa auttaa tulevan urakan kanssa.
Tuli eilen otettua vähän videomateriaalia omista salitouhuista. Kyseessä siis triplasarja (keskitetty hauiskääntö, penkki, jalannostot). Jos mahdollista, niin ottaisin vastaan neuvoja siitä, mitä lihasryhmiä meikäläisen kannattaisi jatkossa painottaa, koska oman lihaskuntonsa arvioiminen objektiivisesti on perin hankalaa. Tavoitteena joka tapauksessa ensi kevään CBB-noviisit.
:D:D:D:D En tiedä oliko tämä ihan tosijuttu mutta naurattaa kyllä niin makeesti.. hyvä meininki! Tuossa on kaikki mitä tarvitsee, CBB kutsuu. Vähän riski kommentit jos olitkin ihan tosissasi, ei ole tarkoitus ilkeillä.

Ei ollu ees hauska. Otapa mallia noista Turun Zytseistä niin saat vähän ideoita tuleviin videoihin.Tuli eilen otettua vähän videomateriaalia omista salitouhuista. Kyseessä siis triplasarja (keskitetty hauiskääntö, penkki, jalannostot). Jos mahdollista, niin ottaisin vastaan neuvoja siitä, mitä lihasryhmiä meikäläisen kannattaisi jatkossa painottaa, koska oman lihaskuntonsa arvioiminen objektiivisesti on perin hankalaa. Tavoitteena joka tapauksessa ensi kevään CBB-noviisit.
37 leukaa. Epävirallinen Suomen ennätys alle 85-kg sarjaan virallisilla Toistoleuanvedon SM-kisojen säännöillä.