Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Koostetta treeneistä ja kisoista vuodelta 2013
Penkkipunnerrusta - YouTube
Rami Leiviskä - YouTube
watch

http://www.youtube.com/watch?v=YITNYpoZ_4o

Halusin vilkaista vähän miltä nuo meikäläisen apuliikehommat sivustakatsojan silmään näyttää. Kulmasoutua kp ja facepullia supersarjana pari kipaletta:

Minuutin kohdilla taljassa teet ilmeisesti jotain vetoja, toi kehon asento vaikuttaa aika omituiselta vai ihan tarkotuksella?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minuutin kohdilla taljassa teet ilmeisesti jotain vetoja, toi kehon asento vaikuttaa aika omituiselta vai ihan tarkotuksella?

Liike on lontooksi facepull. Trapsit, sivu/takaolkapäät ja ulkokiertäjät ovat harjoituksen kohteena. Kokeilin tehdä tuossa reenissä niin että veto tulee lähes suoraan edestä leuan korkeudelta, joten fysiikan lait pakottivat takakenoon. Tulee vaihdeltua tuota taljan korkeutta treenikohtaisesti, tuo on selvästi ehkä hiukan liian ylhäällä. Sama vaikutushan sillä tieten on, jos vetää ylempää takakenossa tai alempaa selkä pystysuorassa.

Muuten kovaa nostamista, mutta sano ens kerralla kaverille, että lakkaa roikkumasta tangossa kiinni kun teet penkkiä... ettei tule yllätyksenä paljonko se 190 oikeesti painaa kun joutuu yksin nostaan.

Joo sanoin jo sille viime treenin lopussa kun rupes sen kädet vituttamaan siinä näkökentässä. Mutta voin taata että painot nousee ihan omin voimin. Yleensä eri varmistaja, jolla ei näpit pyöri naamassa.

Miksi istut noin kauan boxilla?

"Stretch reflex" eli se kun eksentrinen vaihe kerää energiaa sidekudoksiin kestää jopa muutaman sekunnin eli pitemmän paussin ideana on juurikin tämän liike-energian minimoinen, jotta räjähtävä ylöspäin lähtö tapahtuisi mahdollisimman paljon lihasvoimalla ja vähemmissä määrin sidekudosenergialla.

Dynamic Effort Box Etukyykkyä... kerrankin tajusin aloittaa kierron riittävän kevyesti, että homma toimii nousujohteisesti vielä 3. viikollakin (toivottavasti).

Ai sää oot sää! Oon monesti kyllä nähny sut salilla, mut en mä oo tunnistanu. Ei sillä, et sillä jotain merkitystä ois.

Kaikki kritiikki on yhtä tervetullutta kuin positiivinenkin palaute :) Tottakai tiesimme, että kun tähän ryhdymme mitä tulemme tekemään kuuluu myös huutelu ja kritiikki ja se kestetään kyllä ilman ongelmia! Cuttasimme kesäksi ja kuukauden päästä pääsee syömään taas lähes niin paljon kuin haluaa ! <3

Arvasin et täältä tulee tää aina yhtä fiksu The Monkey, jonka vielä fiksumpia juttuja joutuu lukemaan täällä foorumilla :3 Muunmuassa kutsuit g6:sta nyhräykseksi :D

Kommentit videosta nyt oli ihan hyvässä hengessä heitettyjä :D

Nyhräykseksikö sanoin? No enpä muista suoraan noin sanoneeni (saatan kyllä ollakin), mutta kyllä G6:ssa on ongelmansa, suurinpana maastavedon puuttuminen. Yleensä suosittelen lisäämään maastavedon alaselän jaksamisen ehdoilla, meinaa yleensä kyykyn kanssa vuorottelua.

En sitten tiedä rajoittuuko mun "fiksut" jutut sun mielestä vaan näihin kahteen, mutta sehän onkin jo eri juttu :)

Kommentit videosta nyt oli ihan hyvässä hengessä heitettyjä :D

Nyhräykseksikö sanoin? No enpä muista suoraan noin sanoneeni (saatan kyllä ollakin), mutta kyllä G6:ssa on ongelmansa, suurinpana maastavedon puuttuminen. Yleensä suosittelen lisäämään maastavedon alaselän jaksamisen ehdoilla, meinaa yleensä kyykyn kanssa vuorottelua.

En sitten tiedä rajoittuuko mun "fiksut" jutut sun mielestä vaan näihin kahteen, mutta sehän onkin jo eri juttu :)

g6:ssa on ongelmia jos niistä tehdään ongelmia :/ Takakyykky kyllä rasittaa sitä alaselkää mielestäni tarpeeksi. Jos ei tämä kuitenkaan tyydytä maastavedon voi ottaa mukaan, mutta silloinhan ei ole enää kyse g6:sesta.

g6:en jälkeen itse ainakin teen itseräätälöidyn ohjelman, jossa rasitetaankin enemmän alaselkää, trapseja, pohkeita, kylkiä, takareisiä, ojentajia ja etuolkapäitä :)

Ja on paljon mahdollista että se rajoittuu noihin pariin juttuun, pahoitteluni :)

g6:ssa on ongelmia jos niistä tehdään ongelmia :/ Takakyykky kyllä rasittaa sitä alaselkää mielestäni tarpeeksi. Jos ei tämä kuitenkaan tyydytä maastavedon voi ottaa mukaan, mutta silloinhan ei ole enää kyse g6:sesta.

g6:en jälkeen itse ainakin teen itseräätälöidyn ohjelman, jossa rasitetaankin enemmän alaselkää, trapseja, pohkeita, kylkiä, takareisiä, ojentajia ja etuolkapäitä :)

Ja on paljon mahdollista että se rajoittuu noihin pariin juttuun, pahoitteluni :)
En mä sitä mavea alaselän takia sinne laitakaan. Mave on koko kropan yleisliike ja yksi parhaita kehittämään paksun selän. Vaikutus on alaselän lisäksi trapseissa, pakarassa, takareisissä ja ties missä. Ja se on totta että ei se enää G6 ole, mutta siksi en sitä tuollaisenaan ihan parhaana mahdollisena treeniohjelmana pidäkään. Hyvä idea siinä on: aloittelijan pitäisikin keskittyä perusliikkeiden opetteluun eikä mihinkään taljanyhväyksiin.

Ja kyllä mä voin tosta videosta positiivistakin palautetta antaa. Hyvällä asenteella näytti jätkät olevan liikenteessä ja siellähän sitä kyykkyä, leuanvetoa, sjmv ym vilahteli joten liikkeetkin tuntuu olevan hyviä :)

En mä sitä mavea alaselän takia sinne laitakaan. Mave on koko kropan yleisliike ja yksi parhaita kehittämään paksun selän. Vaikutus on alaselän lisäksi trapseissa, pakarassa, takareisissä ja ties missä. Ja se on totta että ei se enää G6 ole, mutta siksi en sitä tuollaisenaan ihan parhaana mahdollisena treeniohjelmana pidäkään. Hyvä idea siinä on: aloittelijan pitäisikin keskittyä perusliikkeiden opetteluun eikä mihinkään taljanyhväyksiin.

Ja kyllä mä voin tosta videosta positiivistakin palautetta antaa. Hyvällä asenteella näytti jätkät olevan liikenteessä ja siellähän sitä kyykkyä, leuanvetoa, sjmv ym vilahteli joten liikkeetkin tuntuu olevan hyviä :)

Olen itse kovin innostunut mavettaja ja oikeassahan olet, että se on kuningasliikkeistä kuninkain. Jos VAIN yksi liike pitäisi valita millä treenata olisi se varmasti maastaveto. Edes kyykky ei pärjää mielestäni maastavedolle tuossa skabassa.

Ja tuosta safkaamisesta vielä sen verran että kesäksi haluamme kiristellä ja tuossa kuukauden jälkeen saakin sitten syödä lähes niin paljon kuin napa vetää! Kaikille tulee varmasti se 5-10kg lisää vähintään :D

Kaikkea kanssa. Onko jollain oikeasti tarkoitus treenatessa rasittaa alaselkää? Varokaahan pojat että ette parinkympin iässä kuole saunaan.

Back
Ylös Bottom