Oon niin täpinöissäni että melki ihan tärisen täällä! Yksi suuri treeniuran etappi on nyt saavutettu!
No voi vittu, eihän toi edes painanut yhtään mitään :wtf:!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon niin täpinöissäni että melki ihan tärisen täällä! Yksi suuri treeniuran etappi on nyt saavutettu!
Partsi on mun man crush! :haart:
No voi vittu, eihän toi edes painanut yhtään mitään :wtf:!
Oli kyllä yllättävän kevyt! Alkoi melkein naurattamaan tuon nostettuani, vieläkin hymyilyttää :D
Ootko varma että tossa on 200 eikä 160 :D

Oli kyllä semmosia kyykkyjä että kyllä kannattais oikeasti harjoitella itse ensin tekniikka kuntoon ja sitten vasta lähteä opettamaan muita. Nuo kyykyt näyttivät lähinnä pystysuorilta niiauksilta, joissa rikotaan polvet.
Sori nillitys, mutta ammattilaisen pitäisi kyllä osata tuollaiset asiat.Samaa mieltä. Piti ihan varmistaa ja katsoa toi Vatasen video toiseen kertaan. Tuon lantion asennon ja alasmenon perusteella näyttää siltä ettei yksinkertaisesti osaa kyykätä, ainakaan syvälle. Jos en ihan väärin muista niin joskus aiemminkin taisi olla samalla kaverilla video, jossa samanlaisia kyykkyjä ja silloinkin löytyi joku selitys miksi ei sillä kerralla menty syvälle.Sori nillitys, mutta ammattilaisen pitäisi kyllä osata tuollaiset asiat.
Toki, jos Vataselta tulee video missä tekee oikeita kyykkyjä niin pyydän anteeksi ja otan sanani takaisin.
Mä en omassa tekniikassa näe hirveesti muuta huomauttamista kun se ettei mene tarpeeksi syvälle ja sen teen koska saan paremman tuntuman reisiin näin. Tykkään tehdä liikkeet niinkuin itse saan ne parhaiten tuntumaan vaikka se poikkeisi oikeaoppisesta paljonkin. Asiakas videossa kun näytän malli suorituksia on osa niistä esimerkkejä asiakkaalle kuinka ei tule tehdä, niitä ei musiikin takaa vain valitettavasti kuule.
Anteeksi tästä vuodatuksesta mutta mua harmittaa ihmisten vollottaminen kun he ei ymmärrä videossa olevaa tilannetta yms.Oon niin täpinöissäni että melki ihan tärisen täällä! Yksi suuri treeniuran etappi on nyt saavutettu!

[video=youtube_share;f3u5qhhmeNo]http://youtu.be/f3u5qhhmeNo[/video]
Ens kerralla tee sama, mut vähän rauhallisemmin. Jos voimaa on, niin se tulee ihan samalla tavalla, mutta ei tartte ihan noin kovaa pommittaa pohjaan ja riskeerata loukkaantumista ja polvien turhanpäivästä kuluttamista.