Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

eiks venytysrefleksi ole kovempi mitä nopeempi eksentrinen -> enempi voimaa ylösnousuun (kuluu myös vähempi voimia ku ei turhia jarrutella) -> siks kannattaa tähdätäkin nopeeseen laskuun ja suunnanvaihdokseen?

Jep. Mutta joku kontrolli pitää olla. Voi olla helpompi jos ei ihan ylhäältä pudota vaan esim. puolesta välistä alaslaskua.Tuo ei ole kyllä mitenkään helppoa tehdä oikein jatkuvasti, liikeradan pitää olla just eikä melkein.

Ite oon sen verta tuttavallinen ton tyylin kanssa että uskaltaa käyttää. Homma pysyy kontrollissa eikä painot vie miestä, keskivartalo pysyy jämäkkänä eikä polvet kirraa sisäänpäin. So why not?

Ite oon sen verta tuttavallinen ton tyylin kanssa että uskaltaa käyttää. Homma pysyy kontrollissa eikä painot vie miestä, keskivartalo pysyy jämäkkänä eikä polvet kirraa sisäänpäin. So why not?

Ihan nätti se oli kyllä, mutta hitusen verran hitaammin alas, vaikka tuo oli todella hallittu. Testaa ees ens kerralla tuntuuko erilaiselta, tuleeko helpommin vai vaikeammin ylös.

Mitään vitun väliä millä vauhdilla sinne alas mennään. Se nostetaan sillä tyylillä jolla luontevammin ne isoimmat raudat ylös tulee.Todella nätti kyykky. Lisää kiloja tankoon.

Vaikka näyttää sikasyvältä niin eihän tuo ole kuin muuan sentin voimanostosyvyyden alle. Kapea kyykky näyttää aina syvemmältä kuin onkaan.

Edit. ultimate paska tuo kyykkyteline.

Ilkka, kyllä sillä on väliä jos halutaan päästä vielä isompiin painoihin. Itselläsikin on kaukaa opittu pommitustyyli penkissä, jossa kätesi avautuvat pienimmissäkin painoissa. Ja se näkyy tuloksissa. Kyykky oli hyvä, mutta kyllä niin moni konkarikyykkääjä on opettanut minulle, että rauhassa alas, räjähtävästi ylös.

Kyykyssä on niin monta eri tyyliä että siihen ei kyllä kannata alkaa tahallaan muokkaamaan omaa nostotyyliään huonommaksi jos on optimaalisen löytänyt. Leveällä asennolla on vähän pakko jarrutella alas mennessä että kontrolli säilyy mutta tuommoisessa kapeassa kyykyssä en kyllä näe järkeä jarruttaa jos tuo tyyli toimii, miksei toimisi, oli niin hyvännäköinen nosto.

Painonnostajat vetävät pommilla alas ja hyvin raudat liikkuu.

Edit. itsehän olen juuri sellainen jarruttelija muuten ei kyykystä tule mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Minkä heikkoutta on tämä eteenpäin kallistelu? Ala-asennosta lähtee aina ekana perse ja selkä suoristuu sitte joskus :D
Oon saanu iha hitusen paremmaks kyykkyä kyllä vähitellen ja oon tähän jo melko tyytyväinen. Pitäs myös venytellä enemmän jne jne mutta mitä mietteitä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon niin täpinöissäni että melki ihan tärisen täällä! Yksi suuri treeniuran etappi on nyt saavutettu!

[video=youtube_share;f3u5qhhmeNo]http://youtu.be/f3u5qhhmeNo[/video]

Hieno kyykky!!

Ainut mitä ihmettelin oli, että miks ihmeessä tuo emäntä ei kyylänny sun kyykkyä:)
Ei ne taia ymmärtää...

Hieno kyykky!!

Ainut mitä ihmettelin oli, että miks ihmeessä tuo emäntä ei kyylänny sun kyykkyä:)
Ei ne taia ymmärtää...

Kiits :)

Ei tainnut tyttö tietää että tässä on elixian mittapuulla tapahtumassa jotain hyvin ainutlaatuista :D + olen niin saattanan ruma että sekin voi vaikuttaa :)

Minkä heikkoutta on tämä eteenpäin kallistelu? Ala-asennosta lähtee aina ekana perse ja selkä suoristuu sitte joskus :D
Oon saanu iha hitusen paremmaks kyykkyä kyllä vähitellen ja oon tähän jo melko tyytyväinen. Pitäs myös venytellä enemmän jne jne mutta mitä mietteitä?

Taitaapi olla perseen ja takareisien heikkoutta. Kun ei jerkku riitä perseessä nii kroppa kaatuu eteen, jolloin paino siirtyy varpaille ja sitä kautta enempi etureisille. Loppuosa tuleekin sitten jullena. Eka toisto oli sen verran hyvä, että ei kait tossa muuta kun muistaa vaan puristaa kunnolla perseellä muissakin toistoissa.

http://www.youtube.com/watch?v=xY23T4xBuLQ&feature=youtu.be
Kahden eka sarjan kuva sumea koska oli jotain paskaa kameran linssissä. Ei tuo nyt liian hyvää laatua ole muissakaa, mutta selvää saa.

Siinä vähän aamun punnerteluja. Miltä tuo tekniikka näyttää teidän viisampien silmään?

Eka sarjassa 70kg, sitten 90kg ja viimesessä penkkisarjassa 80kg. Vinopenkissä ensin 27,5kg, sitten 35kg vihlas olkapäästä niin piti jättää kesken ja kahdessa viimesessä 32,5kg kp't.

Saisko tuohon vastausta et olisko tuossa tekniikassa jotain parannettavaa?

En ole ehkä viisaampi, mut en keksiny ku pari ehkä parannettavaa seikkaa, joihin kiinnittäisin itse huomiota:

Olkapaat taakse, penkkiin kiinni. Vedä ne taakse ja pidä niitä tietoisesti takana.
Hitaasti alas, räjähtävästi ylös (niin nopsaan ku saat)
Vähän vaikea oli saada selvää tästä, mut oot ehkä aika lahna siinä penkillä. Pidä koko kroppa jännitettynä tuossa kaaressa, jonka ehkä saat. Reidet tiukkana myös.
Oteleveyttä ehkä hieman kapeammaksi.

Jalat eivät tule mukaan, eikä muukaan kroppa. Olet käsiä lukuunottamatta lähes liikkumatta, eli teet koko liikkeen pelkillä käsillä. Tekniikasta en ala sen kummemmin jauhamaan oppeja, eiköhän täältä niitä löydy pilvin pimein.

Back
Ylös Bottom