Vähän kuntopalloulua alla vetoja kelaustuolilla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tänään uudet enkat penassa: 110kg x 5!
Tossa ois.. Vähän rumastihan menee pari toistoa, mutta antakoon minulle se anteeksi.Tänään uudet enkat penassa: 110kg x 5!
Viittitkö vielä ottaa videon jossa punnitset noi painot niin nähään että siinä varmasti on se sata?
Mutta eikös se yleensä mene silleen, että jos levyssä lukee, vaikka 20kg, niin silloin se on se? :oSe on kyllä paras "rintaliike" mikä itellä menee perille. On niin vaikeata muutenkin tuo rinnan reenaaminen, mutta tuolla oon saanut kyllä sinne jotain aikaan. Taljassa riimuilla tehtynä liike ei kyllä selkään ota itellä yhtään, vaan takaolkapäihin.Tosi hyvä laite toi mikä vinopenkin jälkeen tulee. Siis nimenomaa toi merkki/malli. Ottaa ihan eritavalla kun muut samantyyppiset liikkeet... emt miks. Ylätalja hässäkkä näyttää kans hauskalta, nappaako hyvin selästä?
Tai tokihan se selkkäänniin käypi vaan ei se sinne tarkotus ole mennä.Oot sinä eibbi semmonen mörkö, että naisetkin mirraa tuossa takaolka-liikkeessäkeep up the good work!
Eib, onko sun sali joku Locomotion?
Itselläni Riihimäen Locossa on kaikki laitteet noita technogym tms ja sali näyttää muutenkin saman tyyliseltä.
Tänne tulee aina laiteltua jumppailuja, videoidenkkiin muodossa.
http://eibbi.blogspot.fi/
Se on kyllä paras "rintaliike" mikä itellä menee perille. On niin vaikeata muutenkin tuo rinnan reenaaminen, mutta tuolla oon saanut kyllä sinne jotain aikaan. Taljassa riimuilla tehtynä liike ei kyllä selkään ota itellä yhtään, vaan takaolkapäihin.