Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Eiliset jalkajumpat. Pari kiertoa vielä läpi, sitte kokeillaan onko semmosesta ns. totaalilevosta mihkään.. Ps. Jalat särkee tunti tunnilta enemmän, varsinki jos jämähtää vähäkski aikaa nii DOMSsia pukkaa. Toisella kaverilla ei oo ollenkaan parempi tilanne, ei pystyny menemään töihin. :D Haha!

Hyvä treeni video jälleen kerran :thumbs:

mua ainakin ärsyttäis kun joku varais salin kaikki painot prässiin ja sit vemputtais tommosta sentin liikerataa niillä

+eeppinen kulmasoutu(?) @1:50

^ihmettelin kyllä kanssa tuota kulmasoutua kun kaveri on melkein suorassa kun tanko osuu vartaloon, menee aika pitkältä epäkkään yläosaan tuo...

Molemmilla janttereilla pettää yläselkä aika pahasti noissa etukyykyissä ja menee todella etupainoiseksi. Kannattaa korjata.

Mun mielestä toi aiheutuu siitä, että molemmat tuo perseen taakse niinkuin takakyykyssä ja selkä on etukenossa jo pohjalta lähdettäessä. Pitäisi istua enempi jalkojen väliin ja pitää rintaa rottingilla.

Mun mielestä toi aiheutuu siitä, että molemmat tuo perseen taakse niinkuin takakyykyssä ja selkä on etukenossa jo pohjalta lähdettäessä. Pitäisi istua enempi jalkojen väliin ja pitää rintaa rottingilla.

Piti katsoa uudestaan ja tarkistaa. Olen kyllä eri mieltä. Noilla lähtee alaslasku ihan oikein lantion pienellä liikkeellä taakse ja siitä sit alas, yläselästä vaan loppuu paukut.

Ihmettelee kyllä välillä kun kattelee näitä videoita kun tuntuu että ihmisillä on joku pakko saada toistot näyttämään kovalta laittamalla painot kattoon, mutta sillä hinnalla että tekniikka kärsii tai on pahimmassa tapauksessa aivan päin persettä.
Eilenkin salilla joku jannu laitto hirveet kilot kylmiltään T-kulmasoutuun, hirveellä tempasulla vetää yhden toiston ja retkauttaa takas maahan. Ehkä se ego nousee siinä kun on kovat kilot kiinni mutta se kroppa jossain kohtaa sitten sanoo itsensä irti.

Jos toistot menee aivan vituilleen tai kokonaan muita lihaksia käyttäen (kuin mitä pitäisi) niin vähempi rautaa kiinni... En väitä että itse olisin alan ammattilainen, mutta kyllä silti osaan omaa kroppaa kuunnella ja mieluummin katson että toistot menee oikein kuin että iloisin mielin vetelen ne vituralleen.

Tietenkin, ehkä se on osa tämän threadin ideaa, näytetään videolla kuinka kovat kilot nousee, kyllä mä sen ymmärrän... Kai se on vähän mielipidekysymys, mutta itse katson mieluummin muutaman toiston pidempiä, oikein tehtyjä sarjoja kuin ykkösiä tai kakkosia hirveellä kangertamisella tehtynä. Kyllähän se tekniikka on vähän toissijainen asia usein, kun kokeillaan maksimeja, mutta toivon, ettei se ole näiden videoiden henkilöillä joka kertaista. :)

Hurjan näköistä kun takakyykkyä smithissä tehtäessä nojataan lähes koko painolla taaksepäin, vai näyttääkö se vaan siltä?

Onko se idea siinä, nimimerkillä koskaan en ole smithiä käyttänyt.

5x130kg takakyykky. Miltä näyttää tekniikka ? Vastaavalla tyylillä parhaat sarjat tähän asti 3x5x150kg. Tuo kyykyn syvyys on itelle sellanen, että jos vien alemmas niin selkä helposti tuntuu pettävän ( varmaan rektumista loppuu voima ? ) ja tulee polvikipuja. Antakaas vähän risuja/ruusuja :P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pöyröö vähän huono kuvakulma. sanotaanpa vaikutelmia. vähän huteran oloista liekkö keskikroppa liian heikko. vatsaan ja kylkiin lisää poweria! lievää kiertymistä oli kanssa havaittavissa. ja etupainoinen asento heti telineistä oton jälkeen jo. eli liian heikko alavatsa. mun veikkaus.
minusta tärkein kysymys mitä haet kyykkytreenillä?
syvyys näytti tosi vajaalta. syvempi kyykky vaatis sen keskikropan tuen ja liikkuvuuden kunnossa olemisen. jaa niin kuvakulma kyllä sellainen et paha arvioida syvyyttä. mut haukutaan pakkis tyyliin se aina.

Pöyröö vähän huono kuvakulma. sanotaanpa vaikutelmia. vähän huteran oloista liekkö keskikroppa liian heikko. vatsaan ja kylkiin lisää poweria! lievää kiertymistä oli kanssa havaittavissa. ja etupainoinen asento heti telineistä oton jälkeen jo. eli liian heikko alavatsa. mun veikkaus.
minusta tärkein kysymys mitä haet kyykkytreenillä?
syvyys näytti tosi vajaalta. syvempi kyykky vaatis sen keskikropan tuen ja liikkuvuuden kunnossa olemisen. jaa niin kuvakulma kyllä sellainen et paha arvioida syvyyttä. mut haukutaan pakkis tyyliin se aina.

Kiitos responssista ^^ Vatsalihakset on tällä hetkellä heikommassa kunnossa, kuin ennen kun aloin edes käymään salilla. Olin 5kk sitten rintarangan leikkauksessa, mulla on siis kyljestä kylkeen kulkevan 43cm terästanko rinnan alla. Meni leikkauksen jälkeen kauan aikaa ennenku pystyin vatsoja treenata ollenkaa ja vieläkin se on hyvin rajoitteista. Vartaloa pystyn kiertää sivuille vain hyvin vähän, tai alkaa toi rauta painaa kylkiin. Eli kyllä sulla oli varmasti melko hyvä vainu, että tuolla akselilla kusee : D
Mietin vaan että mitähän tässä tulis ottaa huomioon, kun sarjapainoja on kuitenki tarkotus viedä kaiken aikaa ylöspäin, ettei tulis loukkaantumisia... Alaselän vahvistamiseen oon tehnyt räkkivetoa.

Ja takakyykyllä haen ennen kaikkea voimaa jalkoihin, että saisi kaikissa (jalka)liikkeissä sarjapainoja ylöspäin. Vuosi sitten, kun aloitin jalkojen treenaamisen sain kyykättyä tosiaan 10x40kg ja nyt tuolla videolla nähdyllä tyylillä 5x150kg.

ps. Pahoittelen äärimmäisen paskaa videon laatua
pps. Teline oli itellä pykälän normaalia korkeemmalla ku kyykkäsin yhdessä 10cm pidemmän kaverin kanssa ja ei jaksanut välissä säädellä, kun ei maksipainojakaan ollut niskaan otettavana : P

Tässä vähän paksun pojan räpellyksiä tältä päivältä. Helvetin vajaita, mutta tarkoituksena on saada vähän enemmän voimaa ojentajiin. Ylivoimaisesti heikoin lenkki penkissä. Selityksenä voin sanoa että tossa oli alla 10 sarjaa penkkiä ja yks kova sarja dippiä. Yhteispaino vaatteet päällä, ketju ja painot noin 185kg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom