Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Tekniikka vinkkejä ottaisin mielelläni vastaan.
Kiitos vinkeistä, entinen ennätys oli 18x100, tänään kun oli ykköset vuorossa niin kokeilin ensin 120 ja kun se nousi niin kevyesti niin oli pakko filmata tuo 150. Pitää varmaan filmata useammin, sen verran helppoa on uskotella itselle että hyvä se tekniikka varmaan on.
Eli selkä suoraksi, tosiilla kengillä ja ei hosuta jalkojen kanssa. Seuraavaksi kyykky, yritän saada senkin kuvattua. Kiitos palautteesta.
Jos ei selkä muuten tahdo suoristua niin itseäni ainakin helpottaa rinnan ulostyöntäminen, aivan kuin penkatessa - tällöin alaselkä ei käytännössä voi käyristyä.Kiitos vinkeistä, entinen ennätys oli 18x100, tänään kun oli ykköset vuorossa niin kokeilin ensin 120 ja kun se nousi niin kevyesti niin oli pakko filmata tuo 150. Pitää varmaan filmata useammin, sen verran helppoa on uskotella itselle että hyvä se tekniikka varmaan on.
Eli selkä suoraksi, tosiilla kengillä ja ei hosuta jalkojen kanssa. Seuraavaksi kyykky, yritän saada senkin kuvattua. Kiitos palautteesta.
4. Työnnä rinta ulos (ylös) selän suoristamiseksi (taaskin perseen putoamatta) ja vedä.
Tuo on bodausmielessä ihan jees, mutta huippuvetäjät lähes poikkeuksetta pyöristävät yläselan(alaselkä tottakai silti suorassa), koska se on optimaalinen nostaa isoja rautoja.
2. Ota tangosta ote, älä välitä selästä vielä
3. Koukista jalkoja sen verran, että sääreen etuosa osuu tankoon - yritä olla pudottamatta persettäsi tätä tehdessä
4. Työnnä rinta ulos (ylös) selän suoristamiseksi (taaskin perseen putoamatta) ja vedä.
Oliko tossa joku kritiikki mun (Rippetoen) ohjeita kohtaan vai lisäsitkö vaan ettei selkää kannata yliojentaa?Tässä on video mikä selittää miksi ei kannata mennä selkä kaarella edes alas asti.
Oliko tossa joku kritiikki mun (Rippetoen) ohjeita kohtaan vai lisäsitkö vaan ettei selkää kannata yliojentaa?
Miten vaan, emmä kyllä tollaisessa "runttaamisessa" mitään pahaa näe ellei sitä tosiaan yliojenna. Mun mielestä aika harva nostaja menee suoraan nostoasentoon, nehän laskevat ensin laskevat perseen lähes lattiaan ja sen nostamisen yhteydessä nostokin lähtee.2. Älä välitä selästä vielä.
Jos mennään selkä mutkalla sinne alas niin se johtaa siihen että aloitusasento pohjasta ei välttämättä ole paras. Juuri sen takia että se runtataan "suoraksi". Tästä on hyvä esimerkki voimannostajat. Ilmat otetaan ylhäällä ja mennään suoraan siinä asennossa alas missä nostetaankin.
Aha.Miten vaan, emmä kyllä tollaisessa "runttaamisessa" mitään pahaa näe ellei sitä tosiaan yliojenna. Mun mielestä aika harva nostaja menee suoraan nostoasentoon, nehän laskevat ensin laskevat perseen lähes lattiaan ja sen nostamisen yhteydessä nostokin lähtee.
Ei olisi mennyt millään edes 2. Mutta hyvä että näyttää kevyeltä.Mikäs maksimi toi nyt on? Näyttää siltä, että menis 4-5 toistoa.