Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Itsekään en oo grippiä treenannut, mutta oon kyllä vetänyt lähes kaikki treenit ilman remmejä ym.. 220kg oon muistaakseni nostanut pari toistoa ilman remmejä, en tosin muista oliko ristiote.

Mitähän ite oon 150kg nostanut myötäotteella ilman sormilukkoa jotain 80 kiloisena. Sormilukon kanssa mavemaksimi oli sillon varmaan jossain 180kg tienoilla.

E: Puhun tälleen kauniisti menneessä muodossa, etten vaikuttaisi heikolta. Todellisuudessahan nuo luvut ovat aika lähellä totuutta edelleen... :D

Tylsä video... ennalta arvattava juoni ja huonot näyttelijät. Eikä päällisin puolin oikein edes tapahdu mitään. Kaksi tähteä heruu.
Kesto 4½ minuuttia ja vain "yksi sarja" siinä ajassa... joskin täytyy sanoa, että kivunsietokyky menee ihan uusiin ulottuvuuksiin, kun yhdistetään extreme stretching osaksi pudotussarjaa... check it out.
Lisää höpinää jupinaa ko. toistometodista löytyy treeniblogista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kovat näppivoimat Jerkulla. Itelläkään ei pysy kuin joku 180-190 varmaan hyvänä päivänä myötäotteella. Noista grippereistä kun joku mainitsi niin ei ainakaan mulla vaikuta oikeastaan mitenkään vedon grippiin. Lisäpainon kanssa roikkumiset taas oli ylivoimaisesti paras apu.

Vahvoja ukkeleita. Itse en kahtasataa kiloa saa maasta minkäänlaisella otteella, tosin itsekään en paina edes 70 kiloa. Kaksinkertainen omapaino nousee kyllä myötäotteella kevyesti.

Laitetaas nyt tänne kun jäi niin hyvä maku suuhun salikisoista :) kiitoksia kaikille mukana olleille, oli taas kivaa! :D
[video=youtube_share;V_d-30L_KXw]http://youtu.be/V_d-30L_KXw[/video]

Mielestäni toi 200kg myötäotteella on kyllä kova suoritus. Itse en treenaa grippiä ollenkaan, ensimmäistä kertaa kun grippereitä koitin, pistin Coc 2 kiinni. Viime viikolla meni Coc 2.5 40mm kuristuksesta kiinni ja Coc 3 jäi muutaman millin päähän. Silti, mulla ei olisi toivoakaan saada 200kg myötäotteella.

Väittäisin että iso osa, varsinkin tänä päivänä kun remmejä on saatavilla helposti, ajautuu niiden käyttöön aikaisessa vaiheessa ja sittenhän paluuta ei enää ole. Kun raudat kasvaa niin ei sitä sitten yhtäkkiä pysy kyllä ristiotekkaan mukana, myötäotteesta puhumattakaan. Itselläni pysyi 210 ilman ongelmia ristiotteella mankun kanssa, mutta 100 kiloa aiheutti jo hieman tangon lipsumista myötäotteella, tuohon aikaan Coc 2# 6 toistoa ja 2.5# jäi hieman auki. Sormilukolla taas pysyi 130 kiloa ihan kivasti myötäotteella, mutta peukku ei pidemmän päälle tykännyt tuosta ollenkaan. Mutta tuo sormilukko on aika näppärä esim. alataljassa jossa on kapea kahva kun sen peukun saa siitä niin reilusti sormien alle suojaan että se on kyllä melkein vastaa remmejä. Ja vaikka tosiaan isoilla painoilla se voi aiheuttaa peukun niveleen aika pahoja kipuja normitangolla, niin tuossa se menee kätevästi.

^Ihan puhtaasti mielenkiinnosta, mihin pakulski perustaa ton venyttelyn tossa kontekstissa(pudotussarjojen välissä ilman taukoa)?

En tiedä miten mahtaa Pakulski perustella kyseistä metodia perustella.
Perustelut varmaan löytyy jos ostaisi hänen MI40 treenisysteemiään käsittelevän opuksen... tai mikä lie kurssi nyt onkaan.

Mutta jos ihan järjellä mietitään, että mihin extreme stretching ja pudotussarja erikseen perustuvat, niin extreme venyttelyllä haetaan fascian venyttämistä eli lihakselle pyritään luomaan enemmän tilaa. Ja keskipitkien osasarjojen pudotussarjalla pyritään samaan aikaan mahd. voimakas pumppi. Sitten kun nuo kaksi yhdistää eli vuorotellaan pumppia ja tilan luomista lisäpumpille, niin lopputuloksena pitäisi olla aivan saaranloinen pumppiturvotus... ja juuri sellainenkin siitä tuleekin. Ja metabolinen rasitus taas on yksi lihaskasvun mekanismeista, niin eiköhän tuo nyt ihan perusteiltaan toimiva toistometodi ole.

Tämän syvällisempää analyysia ei tarvitse vielä minulta odottaa, koska tämä toistometodi on vasta yrittämisen ja kokeilemisen alla.
Tuosta vielä sama hauiksille:

^ Juu jotain tollasta ajattelinkin. Mietin vaan että riittääkö se vastus noissa kunnolliseen "extreme" venytykseen. DC.ssä ne venytykset oli kuitenkin tarkoituksellisesti aika övereitä. Tai lähinnä riittääkö se faskian venyttämiseen.

Näppivoima enkkoja mavessa.

E: Niin ja tosiaan en oo tehny mitään puristusvoimatreeniä. Joskus pitäny tehdä pitoja yms, mutta en oo koskaan jaksanu.

Kova suoritus, luulin aluks että tää oli apinaotteella , mutta kova on näinkin :D

Vähän ikävästi alaselkä kaarella. :nolo:

Jep, tiedossahan tuo on. Mulla on ehkäpä maailman surkeimmat välitykset voimailuun, joten niillä mennään mitä on annettu. Oikeastaan aina keino miten saan vedettyä selkä täysin suorana on painonnostokengillä ja leveähköllä asennolla. Tällöin nostomatka on äärimmäisen pitkä ja voimantuotto huonompi.

Back
Ylös Bottom