Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ne lihakset sitten turvallisesti liikkuu pitempiä liikeratoja? Toi nylkyttäminen taitaa kyllä enemmän mennä sinne ojentajaosiolle ja egopainoista vain kyse. Noi on aina tollaisia erikoistekniikoita, ja niillä tuskin tarkotettu korvaavan koko pakettia.
Ai kehitystä nylkyttämisessä? :DNäistä saa aina hyvä naurut kun brn2 kaltaiset kynäniskat poraa jostain mitättömästä liikeradasta kun oikeasti isompi ja vahvempi kaveri laittaa videon jossa liikuttelee kunnon rautoja ja kehitystä tulee koko ajan. Kannattaisi monen kyniksen keskittyä ensin treenaamaan riittävästi suoria sarjoja perusliikkeitä jotta saisi edes ne perusvoimatasot kohdilleen. Tänäänkin viimeksi muuan salilla oli suorastaan surullista katsottavaa kun joku mikkihiiri vetää kauheetä ääntä pitäen hauistaljalla jollain vuoden salitaustalla jotain järjettömiä pudotussarjoja "ammattilaistyyliin!
Aika kevyehkö sarja viime viikolta. Saa kommentoida, jos on jotain moitittavaa. Tai kehuja. Tai jotain muuta.
Aika kevyehkö sarja viime viikolta. Saa kommentoida, jos on jotain moitittavaa. Tai kehuja. Tai jotain muuta.

Nyt olisi tarjolla hieman hämmentävämpää videota. Ei ollut kyllä tarkotus tehä videoita vähään aikaan, mutta minkäs sille taas mahtoi. Ei varsinainen treenivideo, mutta sisältää kyllä treenipainotteisia juttuja. En tiiä sopiiko tähän ketjuun saatika sopiiko yhtään mihinkään. Kattelkaa ajan kanssa, äänillä ja mieluiten koko ruudulta.
Katos, rukan parkki vähän muuttunu sitten viime näkemän.
Ps. Sä oot Tuukka Raskin näkönen.
Ethän päästä kaikkia paineita pois keskikropasta toistojen välillä vaikka päästät tuon tangon aika vapaasti alas?
Näyttää tosi etupainotteiselta. Voi olla että kuvakulma vähän hämää, mutta se miten pitäisi mennä, niin hartioiden pitää olla tangon päällä tai jos välitykset antaa myöten niin tangon takana. Tankoa vedetään ylös/taakse ikäänkuin yrittäisit kaatua taaksepäin... eli oma paino voimakkaasti kantapäillä. Tuossa näyttää että vedät ihan suoraan ylös ja olet justiinsa nokilleen kaatumassa. Selkä pysyy hyvin suorana ja muutenkin noston "rytmi" on hyvä eli lähtee jaloilla ja sitten vasta selällä. Treenipaikasta ei ole kiinni jäämässä![]()
Juu hapet tietty on hyvä ottaa :D Kuitenkaan ei keskikroppaa saisi ihan löysäksi päästää niin kuin et ilmeisesti teekään. Ja itekin paiskon tuota tankoa alas. Ei sitä kannata turhaan jarrutella. Mulla nimenomaan toi eksentrisen liikerata on erilainen ja hakkaa polviin jos rupeen siinä leikkimään.Kyllä mä uudet hapet yleensä otan aina alhaalla. Ihan löysäks en kuitenkaan päästä itseäni. Tangon päästän nykyään suurimmassa osassa sarjoja ihan suoraan alas, ettei se sitten turhaa ainakaan vie voimia itse nostoilta. Ei se eksentrinen osa tiettykään täysin hyödytön ole, mutta liikeratakin siinä on kuitenkin vähän erilainen ja tota itse nostoa mä treenaan.