Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

hhmmm tulee siinä aika kiire jos meinaat jotain kilpailutouhua harrastaa muutaman vuoden sisällä. Lihaa ei kuitenkaan näyttäs olevan oikeestaan kovinkaan paljon vielä. Ei siinä mitään jos itseluottamusta on. Hyvä meininki kuitenki!

kaikkeni teen että 2016 lavakuntoon pääsen. mulla on tähän sellainen asenne että tavoite on niin korkea että vaikka siinä epäonnistun, oon saavuttanut silti todella paljon.

rekkasin itseni 06pakkikselle muistaakseni kun kyselin treeniohjelmaa mutta koskaan sillon salille en mennyt :D tätä rupeamaa ennen en ole treenannut kuin satunnaisia kuukauden pätkiä yleensä silloinkin välissä ollut viikontauko. pisin treeni rupeama taisi olla kolme-neljä vuotta sitten kävinköhän 2.5kuukautta putkeen joka sitte loppui välilevyn pullistumaan. ehkä kaikki yhteen laskettuna treenitaustaa on kumminkin alle kaksi vuotta.

tuon kisaamisen sain päähäni koska moni on sanonu että on hyvät saumat jopa valmentajakin oli sitä mieltä kun mietin shortsisarjaa 2016.

Mutta katotaan mitä tästä tulee. Kiitos "maanpäälle" palauttavasta palautteesta ;).

Homma jatkuu silti 150lasissa ;)

“Kun sä elämässäs asetat tavotteita niin niiden pitää olla sellasia, että kun sä sanot ne ääneen niin sua itteeski hirvittää, sun kaverit nauraa sulle ja sun vanhemmat pitää sua hulluna. Muuten siinä ei oo mitään järkeä.” - Marko Savolainen

Yllä olevalla asenteella mennään ;)

Näin kun mietin että jos mulla olisi tavoitteena kisata esim 2018-20. Itseni tuntien tulisi sellasia että ei sen niin väliä oo jos vähän dokaan, ei sen väliä oo jos mässäilen viikon kebabbia ja muutenkin tulisi perseiltyä. Nyt kun tavoite on nurkan takana, ei ole varaa mässäillä tai dokata(en kyllä haluakkaan) kaikki tehdään niin miten ammattilaiset sanoo, en mieti itse mitään.

Ja mitä sitten jos en cbb kuntoon pääse? yritin kaikkeni ja olen paremmassa kunnossa kuin moni muu sali jamppa. Ja ainahan voi mennä shortsisarjaan ;)
2016 kisataan oli se sitten cbb tai shortsi tai sitten vaikka postimerkkeilyssä!! :D

“ kaikki tehdään niin miten ammattilaiset sanoo, en mieti itse mitään.

En ota kantaa mihinkään muuhun kuon tuohon kohtaan. Nykyään on joku ihme villitys monella ottaa se koutsi tyyliin ekan reenivuoden jälkeen, monet(naiset varsinkin) ottaa jo ennen ku ollaan edes vuotta tehty tätä hommaa. Jotenki tuntuu et nykyään ihmisillä jotka haluaa bodata ja kasvaa ja kisailla siinä, ei oo muuta merkitystä ku se et pääsee sinne lavalle olee sen vartin ja sit sen pokaalin jos mahollista. Menee koko homman idea ku omat tekemiset ja "kohtalo" laitetaan jo alusta asti jonkun muun käsiin. Vähä sama ku uskois Jumalaan ja ajattelis et "no jos se on tarkotettu"-tyylillä. Ymmärrän sen et (varsinkin)ekalle dietille otetaan joku ammattilainen mukaan tai joku joka on jo aiemmin kisannut. Mutta muuten tuolla lailla menee koko kehonrakennuksen idea vituiks, ei se määränpää vaan se matka :) jos vois tollee vitun kornisti sanoa, mut tää toki vaan oma mielipide ja noin niinku yleisesti toho ku nykyää kaikilla o joku valmentaja vuoden omien reenien jälkee. Turrikalle vaan tsemii kisahommiin!

Mä nään asian myös samanlailla että ei se määränpää vaan matka sinne määränpäähän. Mutta jos on palava halu kehittyä ja oppia miksei olisi tavoitteena kova määränpää?
ja jotta tähän määränpäähän päästäisin mahdollisimman nopeasti, vähillä loukkaantumisilla ja yleisell pään seinään hakkaamisella miksei "kysyä" sellaiselta joka sen on jo tehnyt?

Valmentaja antaa vain tarvittavat työtavat ja "välineet" mutta sen duunin mä teen itse.

Mutta mielipiteitähän nää on :)

Pitää nyt vähän spämmätä tätä ketjua lisää kun nyt alotettiin.
Tänään jalkaprässiä, ei se nyt pohjasta mene mut liikkuupahan kumminkin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näistä Turrikan viesteistä saa jo hieman tahatonta huumoria, hirveetä motivaatiopumppausta. Se on hyvä olla tavoitteita ja omistautumista, mutta tuommone jenkkityylinen siirappinen vouhotus treenamisesta aiheuttaa tämmösessä perisuomalaisessa ihmisessä negatiivisen reaktion. Ja jos tosiaan säännöllistä treenausta on vasta vuosi niin ehdit jo lopettamaan harrastuksen pariin otteeseen ennen vuotta 2016.

Hih eventalla samanmoiset tohvelit ku mulla.

Polven alta vetelin vähäse. Keskikroppaan pitäs saada perkeleesti pitoa lisää.

peri suomalaisessa ihmisessä aiheuttaa negatiivisia reaktiota hyvin monikin asia mitä en todellakaan ymmärrä :D
Sanotaanko että tää motivaatio kumpuaa treenaamiseen ja yleensä elämään siitä että mulla todettiin fibromyalgia tuossa loppukeväästä alkuvuoden olin niin kipeä että makasin duunin jälkeen sikiö asennossa lattialla. kävin satunnaisesti salilla ihan mielenterveyden vuoksi penkissä ei noussut yli 50kg ilman valtavaa kipua. löysin onneksi hoitomuodon millä olen lähes täysin oireeton. fibroni johtuu siis täysin hypermobiliteetistä ja mulla on aika paljon eds:n piirteitä. kolmen vuoden jäätävät kivut ja lihominen on nyt poissa!!! saan mä vähän hehkuttaakkin koska samalla vuosien masennuskin on poissa!! ja paniikkihäiriö.

^ Hattua nostan jätkälle. Kohti niitä unelmia vaan.

Barack-Obama-Clapping-in-Front-of-American-Flags.gif

Turrikka, miks poistit videos? Ite kans nostan hattua sulle, suht motivoituneen oloinen ihminen olet. Jatkaa samaa rataa, haters gonna hate :)

Eventan videossa on mielenkiintoisen kuulonen keskustelu alussa.

En mä edes tiedä miksi sen poistin. kolmen kuukauden päästä laitan uuden kun on rasvat paljon alemmat ja lihaa enemmän. ;) käyn uudestaan inbodyssa myös 3kk päästä.

On muuten helvetin hyvännäköstä kyykkäilyä:

Rintarangassa ja lantiossa on kyllä paljon liikkuvuutta, ei tullut pientäkään butt winkkiä. Itsellä noin leveellä kyykkämistä rajoittaa lonkan sisäkierto. Tulee sellasta inhottavaa kipua perseen alaosaan kun leveellä menee alas. En myöskään pysty kunnolla kyykkäämään jalkojen väliin. Etukyykky(maastavedon kanssa) on siis mun tapauksessa tällä hetkellä ohjelmassa pääosissa tukiliikkeenä painonnostolle. Takakyykyn teen lähinnä boksille.

Kiitos vaan. Minulla liikkuvuus ei ole ikinä ollut ongelma... vielä kun voimaa saisi jostain :D
Leveä asento ei sovi kaikille... kapea asento ei sovi kaikille... omalla kohdalla parasta mitä kyykkytuloksille on ikinä tapahtunut on se kun vaihdoin leveään jalka-asentoon (joskus 2006). Paljon paremmin tulee takareidet, pakarat ja lonkanalueen lihakset mukaan nostoon. Kapeammalla se oli aina pelkkää etureittä.

Mikäs syy tällä kertaa moiseen liikerataan?!?
Nyt ei kyllä iso maha kelpaa kuten edellisellä prässääjällä :D
...mitä pitemmälle sarja etenee niin sen enemmän liike lyhenee.

peri suomalaisessa ihmisessä aiheuttaa negatiivisia reaktiota hyvin monikin asia mitä en todellakaan ymmärrä
Sanotaanko että tää motivaatio kumpuaa treenaamiseen ja yleensä elämään siitä että mulla todettiin fibromyalgia tuossa loppukeväästä alkuvuoden olin niin kipeä että makasin duunin jälkeen sikiö asennossa lattialla. kävin satunnaisesti salilla ihan mielenterveyden vuoksi penkissä ei noussut yli 50kg ilman valtavaa kipua. löysin onneksi hoitomuodon millä olen lähes täysin oireeton. fibroni johtuu siis täysin hypermobiliteetistä ja mulla on aika paljon eds:n piirteitä. kolmen vuoden jäätävät kivut ja lihominen on nyt poissa!!! saan mä vähän hehkuttaakkin koska samalla vuosien masennuskin on poissa!! ja paniikkihäiriö.

Turrikalle kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä... mutta kuten joku jo sanoi niin nyt meni kyllä vielä astetta Jenkimmäksi :)
Nämä ja nämä sairaudet minulla on ollut sekä näistä ja näistä koettelemuksista olen selvinnyt.
Enää ei puutu kuin Jumalan kiittely ja ylistäminen :D:piis:

Ja mitä asenteeseen tulee niin Sean Connery tietää: The rock - Prom queen - YouTube

Sori nyt vaan mutta mulla on aika hyvä fiilis siitä että ei täytynyt jäädä työkyvyttömyys eläkkeelle 25vuotiaana. Jos se on jenkkiä niin olkoon :rock:
Tai korjataan että kivut ovat hallinnassa eivät poissa.

Jalkaprässi tällä tyylillä tehtynä on erittäin huono etureisiliike ja kuten videosta näkyy takareidet ja perse osallistuu merkittävästi nostoon eikä paino pysy etureisillä. Jos taas tarkoitus on treenata alakropan voimaa vajaalla prässillä tai nostaa vajaan jalkaprässin maksimia on tyyli ihan ok. Vajaa prässi taas yleisen alakropan voiman lisäämiseen on IMO huono liike, paljon parempiakin löytyy.

Jos tosta ottaisit vähän painoa pois, tekisi syvempiä kymppejä ilman taukoa nii saisit rasitusta enemmän reisiin. Tietenkin jos voimailet niin en puutu siihen sitten :D

Mikäs syy tällä kertaa moiseen liikerataan?!?
Nyt ei kyllä iso maha kelpaa kuten edellisellä prässääjällä :D
...mitä pitemmälle sarja etenee niin sen enemmän liike lyhenee.

Koska heikko.

Jalkaprässi tällä tyylillä tehtynä on erittäin huono etureisiliike ja kuten videosta näkyy takareidet ja perse osallistuu merkittävästi nostoon eikä paino pysy etureisillä. Jos taas tarkoitus on treenata alakropan voimaa vajaalla prässillä tai nostaa vajaan jalkaprässin maksimia on tyyli ihan ok. Vajaa prässi taas yleisen alakropan voiman lisäämiseen on IMO huono liike, paljon parempiakin löytyy.

Jos tosta ottaisit vähän painoa pois, tekisi syvempiä kymppejä ilman taukoa nii saisit rasitusta enemmän reisiin. Tietenkin jos voimailet niin en puutu siihen sitten :D

Oli lähinnä painokikkailua, piti kokeilla se 300 painoa jalkojen päällä :) Normisti teen max. 270kg syvältä.

Hassua, että joka sivulla välähtää viidessä kommentissa sama huuto "JOO LIIAN LYHYT LIIKERATA!!11!" Niin ja sitten mitä? Saa kai joskus niissä liikkeissä ottaa tuntumaa niihin isompiin rautoihin vähän rumemmallakin tekniikalla (noston turvallisuudesta kumminkaan tinkimättä). Koska monesti se romun lisääminen tankoon taitaa olla enemmän psykologinen kuin fyysinen homma, kerran kun sen tietyin painon on tuntenu jäsenissään niin siihen on helpompi sitten pyrkiä paremmalla tekniikalla ja liikeradalla uudemman kerran.

Ei täällä kukaa oo kiljumassa pukkivedoissa tai lankkupenkeissä, että "hei toi on huijausta!"
On kummiski törkeen makeeta et jengit jaksaa tänne postailla kaikentasoisia suorituksia ja olla jollain tasolla ylpeitä saavutuksistaan niin vähä hanurista että jonkun nosto joukkolynkataan. Vinkkejä aina voi antaa, mutta 6 eri ihmisen rankuttaminen samasta asiasta menee jo vittuilun puolelle.
Tästä kaikesta rohkaistuneena kelasin ens viikolla tehdä häckki kyykkyä liian isoilla romuilla, 3 sentin liikeradalla, GASPin housuissa,Valkoseen vaimariin kirjotan tussilla "U MIRIN?", laitan crossfit-hikinauhan päähän ja adidaksen painonnosto stiflat jalkoihin. Sarja tauoilla tanssin gangnam stylee.

Back
Ylös Bottom