Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tästä kaikesta rohkaistuneena kelasin ens viikolla tehdä häckki kyykkyä liian isoilla romuilla, 3 sentin liikeradalla, GASPin housuissa,Valkoseen vaimariin kirjotan tussilla "U MIRIN?", laitan crossfit-hikinauhan päähän ja adidaksen painonnosto stiflat jalkoihin. Sarja tauoilla tanssin gangnam stylee.

Muista laittaa sit video!

Saa kai joskus niissä liikkeissä ottaa tuntumaa niihin isompiin rautoihin vähän rumemmallakin tekniikalla (noston turvallisuudesta kumminkaan tinkimättä).

Rumempi tekniikka on AINA noston turvallisuudesta tinkimistä, vaikka itselleen asiasta vakuuttelisi mitä.

Tuntuma isompiin rautoihin haetaan pitkällä liikeradalla ja lyhyellä sarjalla... eikä lyhyellä liikeradalla ja pitkällä sarjalla.
Jos siis haluaa tottua isompaan rautaan, niin pitää tehdä raskaita 1-3 toiston sarjoja kunnon liikeradalla eikä nylkyttää isommalla raudalla kymppiä.
Jos otetaan toinen esimerkki kuin prässi, niin ei kai kukaan penkkipunnerruksessakaan rinnalta lähtöä kehitä loppuojennuksia tekemällä... eikä prässin yläosan hinkkaaminen sinne pohjalle mitään auta.

Ei täällä kukaa oo kiljumassa pukkivedoissa tai lankkupenkeissä, että "hei toi on huijausta!". On kummiski törkeen makeeta et jengit jaksaa tänne postailla kaikentasoisia suorituksia ja olla jollain tasolla ylpeitä saavutuksistaan niin vähä hanurista että jonkun nosto joukkolynkataan. Vinkkejä aina voi antaa, mutta 6 eri ihmisen rankuttaminen samasta asiasta menee jo vittuilun puolelle.

Ja jos sanoo tekevänsä loppuojennuksia prässissä, niin tuskin sitten tulisi palautetta liikeradan lyhyydestäkään... se tosin on edelleen asia erikseen, että onko niissä mitään järkeä. Minä en ainakaan ole ikinä kenelläkään nähnyt voiman loppuvan prässin loppuojennuksessa.

Makeeta on myös se, että kun tänne videoitaan laittaa, että niistä saa palautetta. Tällä kertaa palaute jopa oli yksinomaan asiallista. Ja kun moni sanoo samasta asiasta, niin ehkä videon laittajakin ajattelee, että palautteessa saattaa olla jotain perää. Tosin sen kyllä ymmärrän oikein hyvin, että osalla on iso kynnys laittaa suorituksia näytille... naisilla varsinkin, kun palaute on useimmitan perinteisellä "hyvä perse" ja "tule mulle vaimoksi" -linjalla.

Se kuitenkin on salilla nähtävistä kaikista yleisin virhe, että tankoon tai koneeseen laitetaan liikaa painoa eikä sillä sitten enää pysty tekemään mitään kunnollista, niin ei ole mikään ihme, että täälläkin se taitaa olla yleisin syy kritiikkiin.

Sori nyt vaan mutta mulla on aika hyvä fiilis siitä että ei täytynyt jäädä työkyvyttömyys eläkkeelle 25vuotiaana. Jos se on jenkkiä niin olkoon :rock:
Tai korjataan että kivut ovat hallinnassa eivät poissa.

Mahtia! Mun isällä on fibro ja ennen kuin suostuivat sen diagnosoimaan niin oli se aika hirveä katsoa isää työpäivien jälkeen kun kivut oli älyttömiä. Jos oli joutunut töissä olemaan muutaman tunnin polvillaan tekemässä hommia niin seuraavana aamuna saattoi jalat pettää alta. Huikeeta että pystyt elään kipujen kanssa ja treenaamaankin :thumbs:

Tehtiinkö nyt Turrikan videoista nyt kärpäsestä härkänen? :rolleyes: Joku saattaa olla ylpeä itestään vähän avoimemmin, mutta annetaanko olla eikä tehä siitä sitten (enää) isompaa numeroa? Turrikalle vaan tsemppiä täältä suunnalta, lisää videoita kehiin (kuin myös muut pakkislaiset) :)

itekkis vois harkita jossai välissä laittaan videoita! Jotenkin ehkä tuntuu vammaselta kuvata jotain hakkikyykky sarjaa jos paljonkin väkeä salilla. Eikä ole kyllä mitään kokemusta miten noita edes editoidaan :D

itekkis vois harkita jossai välissä laittaan videoita! Jotenkin ehkä tuntuu vammaselta kuvata jotain hakkikyykky sarjaa jos paljonkin väkeä salilla. Eikä ole kyllä mitään kokemusta miten noita edes editoidaan :D

Menet jonkun ihmisen luo ja kysyt "Anteeksi, ehditkö kuvata mua yhden sarjan ajan mun kameralla?". Kuvakulmaa kannattaa vähän kattoa niin ettei kuvaan satu ihan miljoonaa tunnistettavaa sivullisen naamaa. Varsinkaan jos meinaa jakaa netissä. Marssit kämpille, siirrät videon koneelle ja avaat windows movie makerin. Movie maker on niin yksinkertanen karvalakkieditori että oppii kerralla käyttämään. Lataa youtubeen. Simple as that.

Ei sarjan kuvaamisessa oo mitään noloa, jos sellasta mietit. Ite kuvaan melkein joka kerta (voimatreenissä) jotain. Niitä on hauska katella joskus ku on tylsää ja niistä voi oppia vaikka mitä. Harmi, etten kännykästäni millään tavalla saa videota nettiin. Jostain syystä USB:lläkään videoiden siirto koneelle ei onnistu, kun videon laatu ja värit menee aivan naurettaviks ja pätkiviksi.

Paljon asiaa.

Mä en ainakaan pahastunut kommenteista, ne oli asiallisia ja tosia. Liikerata oli lyhyt eikä todellakaan ole mun normitreeni. Lähtökohta tossa olikin, että saan ainakin itse aivan järjettömän buustin ajatuksesta että mun jalkojen päällä on ollut yli 300 kiloa rautaa ja ne on vielä liikkunut!! Seuraava mitä tuon jälkeen tapahtuu on se, että otan tuosta useamman kilon pois ja teen pitkällä liikeradalla ja pikkuhiljaa painoja nostaen. Mutta nyt on ainakin motivaatiota lähteä hiomaan sitä liikerataa ja voimaa, kun on tunne että se on mahdollista.
Asialliset kriittiset kommentit on aina hyviä ja niistä on mahdollisuus oppia ja niistä voi kehkeytyä myös hyvää keskustelua. Silloin myös kritiikin antajakin voi saada asioihin jotain uutta katsontakantaa. :)

Kiva että naisetkin laittaa näitä videoita :) Ja vielä kaunis semmonen :nolo:

En pahastu näistäkään kommenteista :)

Ei sarjan kuvaamisessa oo mitään noloa, jos sellasta mietit. Ite kuvaan melkein joka kerta (voimatreenissä) jotain. Niitä on hauska katella joskus ku on tylsää ja niistä voi oppia vaikka mitä. Harmi, etten kännykästäni millään tavalla saa videota nettiin. Jostain syystä USB:lläkään videoiden siirto koneelle ei onnistu, kun videon laatu ja värit menee aivan naurettaviks ja pätkiviksi.

Lataat kännystä videon suoraan youtubeen, kannattaa vaan yhdistää ensin wi-fiin. Ei tosin saa sitten kauheesti editoitua jos ei pysty kännyllä sitä tekemään.

Joo mut älä nyt saatana pakkikselle tule huutelee, että ongelmista huolimatta treenaat kovempaa ku perus pakkisläski.

Tää oli ilmeisesti mulle? Missä vaiheessa olen lesonnut että treenaan kovempaa kuin peruspakkislainen? Jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee.
Ei mulla ole tarvetta puhua mun ongelmista mutta kun ruvettiin vittuilemaan mun asenteista ja motivaatiosta saan kai sanoa mistä sitä tulee?

Tää oli ilmeisesti mulle? Missä vaiheessa olen lesonnut että treenaan kovempaa kuin peruspakkislainen? Jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee.
Ei mulla ole tarvetta puhua mun ongelmista mutta kun ruvettiin vittuilemaan mun asenteista ja motivaatiosta saan kai sanoa mistä sitä tulee?

Kyseessä oli sarkastinen läppä joka oli tarkoitettu noille vinkujille ei sulle.
Jatka rokkaamista.

Oli lähinnä painokikkailua, piti kokeilla se 300 painoa jalkojen päällä :) Normisti teen max. 270kg syvältä.

Otappas tästä syvästä prässistä videota :)

Lataat kännystä videon suoraan youtubeen, kannattaa vaan yhdistää ensin wi-fiin. Ei tosin saa sitten kauheesti editoitua jos ei pysty kännyllä sitä tekemään.

Oon jotenki aina ajatellu, että ei tällä yksinkertasella kännykällä sekään onnistu. Kiitos kuitenkin – tuohan nimittäin onnistu! Kohta voin laittaa yhen mavevideon. Äsken laitoin vahingossa jonkun ihan väärän videon...

E: Jaa ette saakkaan noita tähän mennessä kuvattuja videoita, kun ne ovat ihan liian isoja tohon. Täytyy kuvata huonommalla laadulla seuraavaks.

Eventa, olet kaunis. Turhaa täällä maristaan jostain liikeradoista, kuten todettu niin hyvä se on joskus noinkin kokeilla rajojaan.

Pakkiksen valkoritarikunta rientää jälleen hätiin. Entä jos videon postaaja olisi ollut mies? Olisitko silloinkin tullut pelastamaan hänet ja kehumaan ulkonäköä?

ApftSg4I1ih8f34g8oaxuA5fo1_400.gif

Tuskin kehumaan ulkonäköä mutta kantani noihin toistoihin pysyisi samana, tottakai. Kommentini ei edes koskenut pelkästään eventan toistoja...

Tota kuvaa en ollut kuitenkaan nähnyt ennen, täytyy tallentaa. Thanks!

Back
Ylös Bottom