Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mites hammeri ja apulus treenailee maastavetoa ja muutenkin? Sen verta vakuuttavia tuloksia, että pakko udella..

Pitkään tein vaan yhden kovan sarjan viikossa 5kg viikkokorotuksilla, mutta enää en pysty niin tekemään ku vetää helvetin jumiin. Nyt joka toinen treeni on kevyt, nopeuspainotteinen jossa tulee useampi "työsarja" ja joka toiselka kerralla sit yks balls out -sarja.

Muissa liikkeissä on sit ihan eri metodit, ku "valmentajan" ohjeilla menen. Vedossa mulla on vaan tuo oma tyyli toiminu niin hyvin että sitä käytän niin kauan ku kehitystä tulee.

Kannattaa hommata vipit ja tulla seuraileen treenipäivyreitä, päivittelen sinne kaikki treenit yksityiskohtaisesti ja siellä kirjottelee myös oikeesti vahvat tyypit niinku Thompzon ja Nurmiksoni.

Itselläkin maastavedossa treenit muuttuneet jonkin verran tässä parin vuoden aikana, mutta treenit on melko yksinkertaisia. "Peruskaudella" olen nyt tehnyt pari kertaa nopeusvetona ykkösiä 30 sekunnin palautuksella. Toistot vähenee siis viikottain. Alussa muistaakseen 15x1x180 ja lopussa 5x1x240. Tämän jälkeen alkanut nyt "maksimikausi", jossa teen vuoroviikoin normivetoa ja hangbarvetoa. Normivedossakin tulee nousuja koviin kakkosiin, joiden päälle otan vielä räjähtäviä kolmosia. HB viikoilla tulee tehtyä myös jullea ilman vyötä.

Omaa vetoa on tullut kyllä pohdittua lukemattomia tunteja, videoita on kelailtu ja asioita kokeiltu salilla. Nätti se ei vieläkään ole, mutta omat vahvuudet tekee työn ja pikku juttuja hiomalla vedossa saa kiloja vaikka kuinka lisää.

Täältä löytyy oma päivyri: http://hammeri.gym-space.fi/

Tuli taas kuvailtua jalkajumppaa, tosin oli tarkoituksella vähän kevyempi treeni.
Kunto on vielä aikas pehmee :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turrikal komeita videoita kyllä! samoissa ihroissa ollaan tällä hetkellä! Miten menee kaloreita itelläs dietillä tällä hetkellä? Kerran vielä isot plussat kun FFDP soi taustalla! :D

2100kcal mutta otin fitfarmiin yhteyttä valmennuksen suhteen että tiä sitte mitä tuleman pitää. tavoitteeks niillekkin sanoin cbb 2016. Pitää tavoitella tähtiin jotta voi päästä edes sinne pilviin ;)
Meikäläinen laittaa aina 5fdp:n soimaan ku meen salille.

No siis alunperin tavoitteena on ollut 80kg mutta en osaa vielä sanoa koska olen tyytyväinen. Ja näillä näkymin aloitan fitfarmin valmennuksessa että eiköhän siellä ammattilaiset tiedä koska lähetään offille. Olisihan se toisaalta kiva jos sais noi vatsa palikat pikkuisen näkyviin ja hieman suoniakin ;) Mutta mä diettaan niin kauan kun käsketään ;)

Mulla tippuu hitaasti mutta en tota painoa ole enään kovinkaan paljoa kytännyt kumminkin lihaakin tullut aika reippaasti tän dieetin aikana. Nyt ottanut hivenen rennommin ja tankkaillut viikonloppuisin hitusen mutta silti suunta on alaspäin.

Tuli taas kuvailtua jalkajumppaa, tosin oli tarkoituksella vähän kevyempi treeni.
Kunto on vielä aikas pehmee :(

Mistä ootpi tuollaset komiat pöksyt hommannut? Kesällä tuli kyykkäiltyä juoksu trikoissa, mutta ajattelin näin pakkasten kunniaksi vaihtaa pitempi lahkeisiin.

Back
Ylös Bottom