Mitä ne huutaa sulle? "JAKSAA JAKSAAA SAATANA!!!?"
en oo kunnolla saanu selvää, mutta jotain johanna tukiaisesta ja viinasta tms..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ne huutaa sulle? "JAKSAA JAKSAAA SAATANA!!!?"
Mitä järkeä tehdä dippiä 60 kg lisäpainoilla, jos dipin jättää puoliväliin?? Olisko järkevämpää tehdä puhtaita toistoja alas saakka ja unohtaa ne "machopelleilyt" pois?
Mallista puheenollen, oliko joku noista Rodley nostoista malli nosto? Kauheaa katottavaa ku ehkä max3kk salilla kulkenu junnu vetää ilman mitään nostotekniikkaa max pätkät videolle lyö tänne ne.. Treenaa nostot kuntoon niin paikat kestää..tuolla menolla kuolee:(
Mitä järkeä tehdä dippiä 60 kg lisäpainoilla, jos dipin jättää puoliväliin?? Olisko järkevämpää tehdä puhtaita toistoja alas saakka ja unohtaa ne "machopelleilyt" pois?
Ykkösethän onkin aina jokaisella todella nättejä ja teknisesti täydellisiä suorituksia. Äärirajoilla on helppo nostaa teknisesti hienosti...
Jos tuossa nostossa olisi ollut vaikka 300kg niin kukaan ei olisi vinkunut mitään. Kauheata ylistystä sen sijaan olisi valunut joka suunnasta. Ykköset on enemmän tai vähemmän rumia vedossa lähes kaikilla. Jos ei ole, niin tuskin on silloin maksimaalinen suoritus.
http://www.youtube.com/watch?v=rXdTMh8c7m8 Riittääkö tossa painot?Laita pätkä jossa 300kg mave vedetään huonolla tyylillä!! Tai jotain vastaavaa..taitaa olla aika sepsis sulla ku tommosia huutelet:dance:
http://www.youtube.com/watch?v=rXdTMh8c7m8 Riittääkö tossa painot?
Kulma on vähän huono, mutta googlella löydät varmasti videoita ja kuvia vielä tuotakin pyöreämmällä selällä vedetyistä Anon maastanostoista. Toisaalta ehkä sinusta Ano ei ole kova vetämään tai treenannut vaan tarpeeksi...
Jos dipillä haetaan nimenomaan ojentajiin ruutia, mitä järkeä on riskeerata olkapäät ja kyynärpäät laskemalla pohjaan asti...
Lisäksi tossa on riski repiä rintalihas ala-asennon venytyksessä... Eli joskus on ihan perusteltua machopelleillä pikkasen vajaalla, että voi pelleillä sitten jatkossakin.En tiiä, täytyy kysyä sitä kaverilta joka tekee tossa. Niinkun varmaan huomasit, se en ole minä joka dippaa. Kysyit mitä järkeä. No sitä järkeä, että voi tehdä isommilla painoilla niin saa erilaista ärsykettä.
Joka ikisen liikkeen tekemistä vajaana voi perustella tuolla samalla seikalla... Kyykkykin kannattaa sitten jättää vajaaksi ettei vaan polvet mene. Ja penkki ottaa vaan lankulta niin venyttää rintaa vähemmän....
Toki jos alas asti tekeminen aiheuttaa kipua tai sitten tehdään tarkoituksella vaan sitä loppuojennusta, niin eipä siinä sitten mitään.
Anolla on ihan nätti vetotekniikka isoillakin raudoilla. Yläselkä menee kyllä ihan kasaan, mutta alaselkä pysyy tikkusuorana ja näinhän sen pitääkin olla.
Itse oon tehnyt kyykyn ja penkin koko viime vuoden toukokuuhun asti vajaalla, sillä ei ollut kyykky- tai penkkitekniikasta mitään tietoa ja varsinkin kyykyssä oli toi selkä isokynnys kyykätä syvempää ... Itselle tuntui silloinkin ihan täydellisiltä suorituksilta nuo penkit ja kyykyt.
click
siitä pääsee kurkkaa nykytilannetta - tossa ekaa kertaa elämässä itselle inan isommat painot selässä. Nyt oon koittanut reenailla tota etupainosuutta pois ja totutella kovempiin nostoihin. eiköhän se jossain vaiheessa siitä sitten vielä . Notkeutta lisää noihin mun pohkeiden alaosiin/akillesjänteeseen niin helpottaa alasmenoa ja tankoa alapäin nyt ensi alkuun. jos tänään nappais maven nauhalle vielä - siinä vois sitä opastusta tarvita vieläkin enemmän